نمایشگر دسته ای مطالب
حوزه امور پشتیبانی و خدمات عمومی
حوزه امور پشتیبانی و خدمات عمومی
واحد پشتیبانی و خدمات عمومی | خدمات عمومی طبقه سوم | خدمات عمومی طبقه دوم | خدمات عمومی طبقه همکف | خدمات عمومی طبقه زیر همکف | تاسیسات |
شماره اتاق : 330 شماره تلفن:9016 | شماره اتاق:301 شماره تلفن:9022 | شماره اتاق:201 شماره تلفن:9087 | شماره اتاق:201 شماره تلفن:9075 | شماره اتاق:16 شماره تلفن:9194 | شماره اتاق: شماره تلفن 9188 |
الف) فرایند درخواست کالا و خدمات
ورود به سامانه درخواست و تامین کالا https://erp1.ut.ac.ir
- ورود ازمنوی " اتوماسیون اداری-کارتابل نامه- جدید- روال اعلام نیاز کالا و خدمات
- انتخاب کالا ویا کالاهایی مد نظر از فهرست اقلام کل دانشگاه و ثبت درخواست در همان سامانه
- در صورت موجود بودن در انبار بلافاصله توسط انباردار تحویل و در صورت عدم موجودی جهت خرید توسط کارپردازی اقدام خواهد شد.
ب) فرآیند درخواست تعمیر،تاسیسات، جابجایی تجهیزات و لوازم و خدمات عمومی
1- اعلام درخواست موارد مدنظر از طریق اتوماسیون اداری به معاونت اداری و مالی با اطلاع مسئول واحد مربوطه
2- ارجاع درخواست به واحد پشتیبانی توسط معاون اداری و مالی
3- درج فرآیند اجرا در گردش همان نامه
4-اتمام فرآیند و اجرا