به پیوست جدول زمانبندی تعدادی از وام‌های دانشجویی نیمسال دوم سال تحصیلی ۹۹-۹۸ صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، جهت استحضار ارسال می‌شود. خواهشمند است دستور فرمایند ضمن دقت در بررسی و ثبت درخواست‌ها، نسبت به رعایت بازه زمانی تعیین شده، همکاری لازم را با این اداره کل داشته باشند تا با عنایت به محدودیت تعداد لیست‌های وام و اعتبارات صندوق، حقی از متقاضیان ضایع نشود.

شایان ذکر است در بازه زمانی اعلام شده یک یا دو لیست از هر نوع وام، جهت پرداخت، تأیید و بسته خواهد شد. بنابراین درخواست‌هایی که در روزهای آغازین بازه زمانی در سیستم صندوق رفاه ثبت می‌شود، در صورت صحت مدارک و مستندات، سریع‌تر پرداخت خواهد شد و با مشکلات احتمالی اتمام اعتبار یا بسته شدن سیستم مواجه نخواهند شد.

همچنین در زمان ثبت اطلاعات سند تعهد محضری در پرونده دانشجویان در سامانه فاز دو، ضروری است مشخصات ضامن از سامانه ثبت احوال نیز استعلام شود و همچنین ترتیبی اتخاذ گردد که تصاویر اسناد تعهد فاقد کیفیت و ناخوانا را نیز به روزرسانی نمایند.

همچنین تاکید شده است اولویت پرداخت هر گونه وام و تسهیلات طبق مصوبات و آئین نامه‌های صندوق رفاه و تبصره ج بند ۹ قانون بودجه کل کشور در سال ۹۹و۹۸ با دانشجویان تحت پوشش کمیته امداد و سازمان بهزیستی می‌باشد، لذا رعایت این مهم ضروری است.