مراسم تودیع سرکار خانم دکتر لی می، مدیر چینی موسسه کنفسیوس دانشگاه تهران و دو تن از مدرسان این مجموعه با حضور دکتر فریده علوی، رئیس دانشکده، معاونین دانشکده و تعدادی از مسئولان و دانشجویان رشته زبان و ادبیات چینی دانشکده زبان‌ها و ادبیات خارجی در تاریخ ۱۴ تیرماه ۱۴۰۳در تالار شورای این دانشکده برگزار شد.
دکتر علوی در جریان این مراسم ضمن تقدیر از فعالیت های موسسه کنفسیوس دانشگاه تهران در راستای سیاست های آموزشی مرتبط با تدریس ربان و ادبیات چینی در دانشکده زبان ها و ادبیات خارجی خواستار حمایت این مجموعه از راه اندازی دوره کارشناسی ارشد برای رشته زبان و ادبیات چینی شد.
سرکار خانم لی می، مدیر چینی موسسه کنفسیوس سیر رو به رشد مناسبات ایران و چین را مورد اشاره قرار داد و گفت: همکاری دانشگاه تهران با موسسه کنفسیوس نمونه ای از تعامل آکادمیک پرباری است که طی سال های متمادی و با حضور اساتید ایرانی و چینی موجبات تربیت نسلی نو از متخصصان ایرانی حوزه چین را فراهم آورده است.
در این مراسم همچنین خانم دکتر کیوان پناه، مشاور بین الملل دانشکده زبان‌ها و ادبیات خارجی، دکتر آیت حسینی، مدیر گروه زبان‌ها و ادبیات آسیای شرقی و دکتر حامد وفایی، مدیر ایرانی موسسه کنفسیوس به ایراد سخنرانی پرداختند.
در پایان این مراسم همچنین با اهدای لوح تقدیر هدایایی از اساتید موسسه کنفسیوس دانشکاه تهران تقدیر بعمل آمد.
گفتنی است دکتر لی می، مدیر چینی موسسه کنفسیوس دانشگاه تهران همچنین در جریان جشن نود سالگی دانشگاه تهران توسط دکتر سید محمد مقیمی، رییس دانشگاه تهران و دکتر امین زاده معاون بین الملل دانشکاه مورد تقدیر قرار گرفت.