پروفایل اساتید - ffll- دانشکده زبانها و ادبیات خارجی
Assistant Professor
Update: 2024-11-15
Davoud Borzabadi Farahani
Faculty of Foreign Languages and Literatures / English Language and Literature
P.H.D dissertations
-
بررسی میزان ارزیابی دانش آموزشی استادان ایرانی خارجی زبان با تمرکز بر باور ها و عملکرد
میترا خلیل زاد 2022 -
" مطالعه موردی تربیت معلم در استفاده از تکنولوژی در آموزش زبان انگلیسی "
زهرا علی شاهی 2021 -
یادگیری تصادفی واژگان از طریق تماشای برنامههای زیرنویس شده تلویزیونی به زبان دوم: بررسی اثرات متغیرهای مربوط به زبان آموز و واژگان
مسعود اهرابی فخر 2020 -
"بررسی مقابلهای بازنمایی راهبردهای مؤدبانه در کتب انگلیسی نویسندگان فارسی زبان و انگلیسی زبان"
عشرت السادات بازارمج حقی 2020 -
تحليل كلامي مقايسه اي زبان علمي گفتاري و نوشتاري مطالعه استعماره پيامي
محمدحسین نوروزی 2018 -
آگاهي از قالب هاي هم نشيني متني: نگاهي دوباره به خواندن و درك مطلب دانشجويان علوم مهندسي
محمدرضا اسلامی خوزانی 2018 -
ساخت و اعتبار بخشي كيو ماتريس در تجزيه و تحليل تشخيصي شناختي مجموعه آزمون خواندن و درك مفاهيم
فاطمه رنجبران 2018 -
نگاهي بر روايي آزمون ورودي دانشگاه ها: بررسي ابعاد آزمون و تعميم پذيري نمرات
حسین کرمی 2018 -
ارتباط بين سبكهاي يادگيري،رشته تحصيلي و مهارت زباني دانشجويان ايراني
رضا نجاتی 2018 -
دستاوردهاي تئوري زبانشناسي نحوي - كاربردي براي تحليل كلام: شواهدي از استعاره تجربي
یاسر حدیدی 2018 -
بررسي منتقدانه برداشت مدرسين انگليسي از آموزش فرهنگ(مقايسه بين ايران و سودان
انس الطیب عبدالرحیم محمد 2018
Master Theses
-
تاثیر رونوشت واجی بر دقت و نگرش زبانآموزان ایرانی به تلفظ
سیدحامد موسوی جهرمی 2023 -
بررسی دیدگاه معلمان و زبان آموزان در رابطه با بازخورد اصلاحی کلامی همراه با مقایسه ی باورها تدریس عملی معلمان
پانیذ دارستانی فراهانی 2022 -
" استفاده زبان آموزان ایرانی از نشانگرهای فراکلامی در مقاله نویسی با زمان (نا) محدود "
منیره راثی هاشمی 2022 -
تاثیر افسردگی و حال بد و حال خوب موقت بر روی نحوه ی استفاده ی زبان مادری و زبان خارجی
سهیل بهداروندی راد 2022 -
"فقدان یکی از مبانی اصولی در تربیت معلم: سواد دیجیتالی و موانع ادغام فناوری در کلاس های آموزش زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجی"
زهرا یحیائی 2022 -
" عنصر موسیقایی در گلستان سعدی و ترجمه های انگلیسی آن: تحلیلی شاعرانه - زیبایی شناسیک از نوع تطبیقی "
حمید حیدری 2022 -
" نقش منابع شناخت معلمان در باور به آموزش زبان به شیوه فعالیت محور "
بهروز جانی زاده 2022 -
بررسی نیازهای زبان انگلیسی رشتههای مهندسی پلیمر و مهندسی شیمی از دیدگاه مدرسین، دانشجویان، فارغ التحصیلان و محیط کار
محدثه پیری 2021 -
مطالعه ی اثر رویه های ترجمه ای بر طول متن مقصد از طریق تحلیل اژدهای یخی و ترجمه فارسی آن
بهروز هوشیاری 2020 -
موضع نويسنده و درگيري خواننده: مقايسه متون دانشگاهي پژوهشگران انگليسي زبان و غير انگليسي زبان رشته هاي اقتصاد و مهندسي برق
مهسا حمزه زاده 2018 -
تحليل و بررسي ترجمه ي كلمات ضد (اضداد) در قرآن كريم
سیدجواد دلگشاجورشری 2018 -
كارآمدي سيستم آموزش الكترونيكي در تدريس مهارت گفتاري به زبان آموزان ايراني: بررسي موردي
حسین زینلی گریزی 2018 -
نگاهي دوباره به نشانههاي فراگفتمان در متون آكادميك انگليسي، كردي و فارسي
یحیی احمدی 2018 -
رابطه بين خودكارآمدي معلمان نحوه پرسشگري آنها
بهاره نظمی سنگری 2018 -
تاثير فقدان بازخورد بازخورد غيرمتمركز و بازخورد فزاينده بر نگارش دستوري صحيح
مریم جزایری قره باغ 2018 -
تاثير برونگرايي و درونگرايي بر درستي ساختاري
سعیده قیطانچی 2018 -
تاثير استفاده از استراتژيهاي مالمه بر مهارت مكالمه زبان آموزان ايراني زبان ژاپني
اکرم مختاری پیام 2018 -
تاثير آموزش اصطلاحات از طريق گروههاي مرتبط و نامرتبط از لحاظ معنايي بر سادگيري اصطلاحات
خسرو وهابی 2018 -
همگرايي ديدگاه ها و عملكرد مدرسان غيربومي زبان در تدريس گرامر
مرتضی نعمت اللهی 2018 -
مقايسه سطح مهارت درك مطلب دانشجويان دوره كارشناسي زبان ژاپني سال هاي سوم وچهارم
سونا حسن آبادی 2018 -
تاثير آموزش تفكر نقادانه بر خواندن و درك مطلب
ارش میرفتاحی 2018 -
مقايسه سطح دشواري مهارتهاي خواندن و تاثير توانش زباني
نگار بدیع الزمان 2018 -
ارزيابي درك مطلب: رويكردي مولفه اي
محمدرضا باقری 2018 -
ابهام زدايي جملات موصولي مبهم در زبان دوم: نقش معنا
اسکندر صمدی 2018 -
رابطه بين مولفه هاي زماني و ارزيابي رواني: مورد دانشجويان ايراني سطح پيشرفته انگليسي
محمدحسین کوهپائی نژاد 2018 -
رابطه بين خودتعيين گري، انگيزش و پيشرفت تحصيلي دانشجويان ايراني رشته زبان انگليسي
زهرا حاج حیدری ورنوسفادرانی 2018 -
بررسي روابط بين خلاقيت، مهارت مديريت زمان و فرسودگي شغلي معلمان زبان انگليسي
مسعود محمودی شهربابکی 2018 -
تاثير انواع مختلف بازخورد نگارشي مستقيم بر بهبود دقت گزارش يادگيران سطح متوسط زبان انگليسي
بهزاد تقی پور 2018 -
رابطه ي ميان برداشت دانشجويان ايراني زبان خارجي انگليسي از خودمحوري، ميزان خودمحوري آنها و توانمنديشان در زبان انگليسي
مریم اقلامی اصل 2018 -
تاثير توقعات،همياري و پيشينه ي تحصيلي والدين بر انگيزش و موفقيت زبان آموزان ايراني در درس زبان انگليسي
سینا پناهی مرادکندی 2018 -
عملكردتكليف نگارش استدلالي فراگيران ايراني زبان انگليسي در دوره كارشناسي: نقش زمان برنامه ريزي و ظرفيت فراگيري خويش تنظيمي
فاطمه فاریابی 2018 -
رابطه بين راهبردهاي يادگيري زبان با توانش زباني، جنسيت و سبكهاي يادگيري بين فراگيران ايراني و افغانستاني زبان انگليسي
مرتضی افتخاری 2018 -
نحوه رفع ابهام جملاتي با گروه حرف اضافه مبهم توسط فراگيران زبان دوم
هادی مقصود 2018 -
" دو رويكرد در تدريس تلفظ"
رضا ارش نیا 2018 -
بررسي رابطه بين توانايي معلمان در تفكر انتقادي و كارآمدي آن ها
نرگس نوری زاده 2018 -
بررسي تاثير دشواري موضوع و سطح مهارت زباني زبان اموز بر درستي و رواني نوشتار و تراكم و پيچيدگي واژگان نگارش
ناهید صادقی 2018 -
تحليل عاملي تاييدي روايي سازه اي استراتژي هاي آزمون نكارش گراف: نقش پيش زمينه ي تحصيلي
فاطمه صانعی کاشانی فر 2018 -
بررسي آموزش عبارتهاي اصطلاحي زبان انگليسي به زبان آموزان ايراني: ارسال پيام متني و استفاده از روش كاغذ و قلم.
مهناز خسروی 2018 -
تاثير جزئيات تصاوير بر پيچيدگي دستوري و تنوع كلمات زبان آموزان در محيط غير انگليسي
جواد محمدی سوادرودباری 2018 -
روش هاي يادگيري زبان انگليسي توسط زبان آموزان ايراني و تمايل آنها به برقراري ارتباط در كلاس هاي انگليسي به عنوان زبان خارجي
الهه فرامرزی 2018 -
تاثير آشنايي با فضاي فرهنگي متون بر درك مطلب و فراگيري تصادفي لغات زبان آموزان سطح متوسط دختر و پسر ايراني
حمید بوعذار 2018 -
ديالوگ به سوي آگاهي نقادانه : جستاري در اجراي آموزش نقادانه زبان در يك محيط ايراني
مسعود اهرابی فخر 2018 -
حس خود كارآمدي معلم : بررسي فعل و انفعالات (اثرات متقابل، تعاملات) مابين حس خودكارآمدي، تجربه و مدرك تحصيلي معلمان وهمچنين برداشت زبان آموزان از حس خودكارآمدي معلمان
رامین کردی 2018 -
مقايسه گفتمان نوشتاري توليد شده در سه نوع فعاليت نوشتاري تلفيقي مختلف
عادل صالحی 2018 -
نگرش فراگيران زبان انگليسي به عنوان زبان خارجي، ديدگاههاي مدرسان زبان انگليسي و شيوه هاي عمل واقعي آنها در زمينۀ تصحيح خطاهاي نوشتاري
رضا نوروزیان 2018 -
تاثيرات خواندن گسترده و كنش متقابل آن با انگيزش زبان خارجي بر پاسخ هاي زبان آموزان ايراني به سئوالات درك مطلب موضعي و كلي
سعید نورزاده قیه قشلاقی 2018 -
تاثير زمان آماده شدن بر روي صحت بلاغت تراكم و اژگان و پيچيدگي ساختاري مهارت تكلم زبان آموزان
حامد اعلایی بازکیایی 2018 -
بررسي رابطه بين عقايد معلمان زبان انگليسي ايراني درباره تدريس واژگان زبان انگليسي و عملكرد آنها
زهرا اجلی 2018 -
ارتباط بين توانايي تفكر انتقادي معلمان ايراني و تفكر آنها بر كار خود
محمد گودرزی 2018 -
بررسي نقش دانش تخصصي در عملكردافراد در انواع سوالات مختلف توانايي خواندن در محيط هاي آموزشي
شراره تقی زاده واحد 2018 -
نقش پس زمينه خانوادگي، نگرش و عزت نفس بر دستاورد زبان انگليسي دانش آموزان و دانشجويان مهاجرافغاني
ریحانه مصطفی زاده 2018 -
ارتباط بين سبك هاي يادگيري زبان آموزان و عملكرد آنان در انجام تكليف در مكالمه همزمان از طريق كامپيوتر به لحاظ تراكم و گوناگوني لغوي، پيچيدگي و صحت نحوي و خصيصه هاي كلامي
محسن هدایتی 2018 -
عوامل كاهنده انگيزه معلمان زبان انگليسي
سیده سارا نیک پناه 2018 -
تاثير تدريس بازنگرشي بر يادگيري زبان آموزان
زینب الزاملی 2018 -
بررسي تاثير نرم افزارهاي فراگيري رايانه - محور زبان بر فراخواني و نگهداري ضمني واژگان : وضعيت دانش آموزان ايراني
فاطمه شعاعی 2018 -
رابطه بين خود كارآمدي و دانش زباني دانش اموزان ايراني
حمیدرضا پیری هوجقان 2018 -
آموزش واژگان زبان دوم به كودكان فارسي زبان از طريق ايجاد ارتباط معنايي
سارا شریف موسوی 2018 -
اثر بازخورد بر ساختار و درستي نگارش: مقايسه ميان فراگيران كودك و نوجوان
سحر السادات حدیقه 2018 -
تاثير دو زبانگي در يادگيري لغات در زبان انگليسي
اسیه صیدی 2018 -
تاثير زبان اول در يادگيري زبان دوم
فرخ حیدری 2018 -
ارتباط بين نوع شخصيت ارزياب و روايي ارزيابي
الهام کرمانی 2018 -
رابطه درون گرايي و برون گرايي زبان آموزان حد متوسط ايراني و ساختارو محتواي نگارش استدلالي
فاطمه لایقی باروق 2018 -
رابطه بين راهبردهاي شناختي و فراشناختي و سن و سطح آموزش: مطالعه دانشجويان انگليسي و غير انگليسي
سیما خضرلو 2018 -
ارتباط ميان توانايي درك مطلب زبان ژاپني و بكارگيري استراتژي هاي درك مطلب در زبان آموزان و دانشجويان ايراني
اسیه صابرمقدم رودسری 2018