معاون اداری و مالی

اطلاعات دانشکده بصورت موقت در دسترس نمی‌باشد.

مسئول دفتر

مسئول دفتر

نام خانوادگی: ریاضت
نام:  مرضیه
تلفن:  61119016 - 88636616
فکس: 82089017 
محل استقرار:  طبقه سوم ، اتاق شماره 330

 

فرآیندهای اجرایی معاونت اداری و مالی

 

همکاران واحد حسابداری

رییس حسابداری

کارشناس حسابداری

کارشناس حسابداری

کارپردازی

امین اموال

انبار دار

شماره اتاق: 329

شماره اتاق:332

شماره اتاق:332

شماره اتاق:328

شماره اتاق :334

شماره اتاق :11

شماره تلفن: 9217

شماره تلفن:9078

شماره تلفن:9121

شماره تلفن:9118

شماره تلفن:9015

شماره تلفن:9040

 

الف ) فرایند تسویه حساب دانشجویان

  1. مراجعه دانشجو به کارشناسان محترم آموزش
  2. تهیه نامه اتوماسیونی و ارسال به حسابداری جهت تسویه حساب
  3. تسویه حساب و ارسال کارنامه مالی تاییده شده به اداره محترم آموزش
  4. در صورت فوریت کارنامه مالی توسط دانشجو به حسابداری تحو.یل و متعاقبا نامه به حسابداری ارسال می شود.

ب) واریز وجه و دریافت ریز نمرات تحصیلی به زبان لاتین

1- مراجعه دانشجو به حسابداری با کارت بانکی عضو شبکه شتاب

 2-  واریز وجه تعیین شده از طریق دستگاه کارتخوان مستقر در حسابداری

3- دریافت رسید واریزی از حسابداری و مراجعه به اداره آموزش جهت دریافت ریز نمرات

ج) مراحل دریافت گواهی حقوق و گواهی کسر از حقوق برای همکاران و اعضای هیات علمی دانشکده

1- از طریق پیشخوان دانشگاه روی نمایش آخرین فیش حقوقی کلیک نمایید وارد سامانه مروارید می شوید از حوزه سازمانی سامانه بر روی خدمات منابع انسانی کلیک کنید و گواهی حقوق یا کسر از حقوق خود را تکمیل نمایید . آدرس سامانه مروارید  https://hrs.ut.ac.ir/fa

 2- پرینت و امضای گواهی کسر از حقوق توسط حسابداری دانشکده

 3-مراجعه همکاران گرامی به حسابداری جهت دریافت گواهی حقوق یا کسر از حقوق مهر و امضاء شده

 

واحد پشتیبانی و خدمات عمومی

خدمات عمومی

طبقه سوم

خدمات عمومی

طبقه دوم

خدمات عمومی

طبقه همکف

خدمات عمومی

طبقه زیر همکف

تاسیسات

شماره اتاق : 330

شماره تلفن:9016

شماره اتاق:301

شماره تلفن:9022

شماره اتاق:201

شماره تلفن:9087

شماره اتاق:201

شماره تلفن:9075

شماره اتاق:16

شماره تلفن:9194

شماره اتاق:

شماره تلفن 9188

 

الف) فرایند درخواست کالا و خدمات

ورود به سامانه درخواست و تامین کالا https://erp1.ut.ac.ir

  1. ورود ازمنوی " اتوماسیون اداری-کارتابل نامه- جدید- روال اعلام نیاز کالا و خدمات
  2. انتخاب کالا ویا کالاهایی مد نظر از فهرست اقلام کل دانشگاه و ثبت درخواست در همان سامانه
  3. در صورت موجود بودن در انبار بلافاصله توسط انباردار تحویل و در صورت عدم موجودی جهت خرید توسط کارپردازی اقدام خواهد شد.

ب) فرآیند درخواست تعمیر،تاسیسات، جابجایی تجهیزات و لوازم و خدمات عمومی

1- اعلام درخواست موارد مدنظر از طریق اتوماسیون اداری به معاونت اداری و مالی با اطلاع مسئول واحد مربوطه

2- ارجاع درخواست به واحد پشتیبانی توسط معاون اداری و مالی

3- درج فرآیند اجرا در گردش همان نامه

4-اتمام فرآیند و اجرا

 

امور بیمه/امور ارتقاء کارمندان/ امور تردد و حضورو غیاب/ اموررفاهی/سامانه مروارید و....

همکاران واحد کارگزینی و رفاهی

رئیس امور اداری و کارگزینی

دبیرخانه

دفتر معاونت اداری

شماره اتاق:8

شماره تلفن:9176

شماره اتاق:9

شماره تلفن:9044

شماره اتاق:330

شماره تلفن:9016

 

کلیه امور پرسنلی و اداری همکاران محترم در سامانه مروارید دانشگاه تهران به آدرس:

https://prs1.ut.ac.ir/Hermes

قابل مشاهده و اقدام میباشد.