اداری و مالی - ffll- دانشکده زبانها و ادبیات خارجی
معاون اداری و مالی
مسئول دفتر
مسئول دفتر |
|
فرآیندهای اجرایی معاونت اداری و مالی
همکاران واحد حسابداری
رییس حسابداری |
کارشناس حسابداری |
کارشناس حسابداری |
کارپردازی |
امین اموال |
انبار دار |
شماره اتاق: 329 |
شماره اتاق:332 |
شماره اتاق:332 |
شماره اتاق:328 |
شماره اتاق :334 |
شماره اتاق :11 |
شماره تلفن: 9217 |
شماره تلفن:9078 |
شماره تلفن:9121 |
شماره تلفن:9118 |
شماره تلفن:9015 |
شماره تلفن:9040 |
الف ) فرایند تسویه حساب دانشجویان
- مراجعه دانشجو به کارشناسان محترم آموزش
- تهیه نامه اتوماسیونی و ارسال به حسابداری جهت تسویه حساب
- تسویه حساب و ارسال کارنامه مالی تاییده شده به اداره محترم آموزش
- در صورت فوریت کارنامه مالی توسط دانشجو به حسابداری تحو.یل و متعاقبا نامه به حسابداری ارسال می شود.
ب) واریز وجه و دریافت ریز نمرات تحصیلی به زبان لاتین
1- مراجعه دانشجو به حسابداری با کارت بانکی عضو شبکه شتاب
2- واریز وجه تعیین شده از طریق دستگاه کارتخوان مستقر در حسابداری
3- دریافت رسید واریزی از حسابداری و مراجعه به اداره آموزش جهت دریافت ریز نمرات
ج) مراحل دریافت گواهی حقوق و گواهی کسر از حقوق برای همکاران و اعضای هیات علمی دانشکده
1- از طریق پیشخوان دانشگاه روی نمایش آخرین فیش حقوقی کلیک نمایید وارد سامانه مروارید می شوید از حوزه سازمانی سامانه بر روی خدمات منابع انسانی کلیک کنید و گواهی حقوق یا کسر از حقوق خود را تکمیل نمایید . آدرس سامانه مروارید https://hrs.ut.ac.ir/fa
2- پرینت و امضای گواهی کسر از حقوق توسط حسابداری دانشکده
3-مراجعه همکاران گرامی به حسابداری جهت دریافت گواهی حقوق یا کسر از حقوق مهر و امضاء شده
واحد پشتیبانی و خدمات عمومی | خدمات عمومی طبقه سوم | خدمات عمومی طبقه دوم | خدمات عمومی طبقه همکف | خدمات عمومی طبقه زیر همکف | تاسیسات |
شماره اتاق : 330 شماره تلفن:9016 | شماره اتاق:301 شماره تلفن:9022 | شماره اتاق:201 شماره تلفن:9087 | شماره اتاق:201 شماره تلفن:9075 | شماره اتاق:16 شماره تلفن:9194 | شماره اتاق: شماره تلفن 9188 |
الف) فرایند درخواست کالا و خدمات
ورود به سامانه درخواست و تامین کالا https://erp1.ut.ac.ir
- ورود ازمنوی " اتوماسیون اداری-کارتابل نامه- جدید- روال اعلام نیاز کالا و خدمات
- انتخاب کالا ویا کالاهایی مد نظر از فهرست اقلام کل دانشگاه و ثبت درخواست در همان سامانه
- در صورت موجود بودن در انبار بلافاصله توسط انباردار تحویل و در صورت عدم موجودی جهت خرید توسط کارپردازی اقدام خواهد شد.
ب) فرآیند درخواست تعمیر،تاسیسات، جابجایی تجهیزات و لوازم و خدمات عمومی
1- اعلام درخواست موارد مدنظر از طریق اتوماسیون اداری به معاونت اداری و مالی با اطلاع مسئول واحد مربوطه
2- ارجاع درخواست به واحد پشتیبانی توسط معاون اداری و مالی
3- درج فرآیند اجرا در گردش همان نامه
4-اتمام فرآیند و اجرا
امور بیمه/امور ارتقاء کارمندان/ امور تردد و حضورو غیاب/ اموررفاهی/سامانه مروارید و....
همکاران واحد کارگزینی و رفاهی
رئیس امور اداری و کارگزینی | دبیرخانه | دفتر معاونت اداری |
شماره اتاق:8 شماره تلفن:9176 | شماره اتاق:9 شماره تلفن:9044 | شماره اتاق:330 شماره تلفن:9016 |
کلیه امور پرسنلی و اداری همکاران محترم در سامانه مروارید دانشگاه تهران به آدرس:
قابل مشاهده و اقدام میباشد.