در پایان برگزاری نمایشگاه آثار نقاشی‌خط،‌ تایپوگرافی و کلاژ دانشجویان کره‌ای‌آموز دانشکده زبان‌ها و ادبیات خارجی در آبان‌ماه ۱۴۰۲، برگزیدگان این نمایشگاه معرفی و از آنها تقدیر به عمل آمد.
در انتخاب آثار برگزیده  که به صورت الکترونیکی و توسط سایردانشجویان علاقه‌مند انجام گردید، ۲۴۸ نفرپس از بازدید از نمایشگاه نسبت به ثبت رای خود اقدام کرده که در نهایت  آثار۹ نفر از دانشجویان به این شرح انتخاب گردیدند: آقای شایان مظاهری، خانم مرضیه غنی زاده، خانم صبا نیک شعار، خانم ریحانه اشجعی، خانم نازنین کرمی، خانم مینا محمدزاده، خانم فاطمه کرباسی، خانم زینب عبدیان و خانم نگار عابدینی.
همچنین در روز دوشنبه ۲۲آبان‌ماه ۱۴۰۲ از برگزیدگان توسط دکتر آیت حسینی مدیر گروه زبان‌ها و ادبیات آسیای شرقی و خانم دکتر چوی مدرس زبان کره‌ای دانشکده  تقدیر و تشکر به عمل آمد.
گفتنی است دکتر فریده علوی، رئیس دانشکده زبان‌ها و ادبیات خارجی در بازدیدی که از نمایشگاه فوق داشتند علاوه بر نکاتی را که در خصوص این نمایشگاه دانشجویی بیان داشتند، بر استمرار فعالیت‌های دانشجویی و برگزاری برنامه‌های فرهنگی و علمی در دانشکده تاکید کردند.