ضمن تشکر و قدردانی از تلاش و زحمات همکاران محترم در امور مربوط به ثبت نام، به پیوست دستورالعمل ثبت نام شماره 48149  مورخ 1400/7/1 سازمان سنجش آموز ش کشور، در خصوص پذیرفته شدگان آزمون سراسری کارشناسی،دکتری عمومی دامپزشکی ،دکتری پیوسته  بیوتکنولوژی سال 1400 دانشگاه تهران، به همراه راهنمای ثبت نام الکترونیکی (غیرحضوری) و کلیه فرمهای مرتبط، جهت استحضار و دستور اقدام لازم ارسال می‌گردد.

از آنجا که رعایت دقیق مقررات و دستور العمل ثبت نام دارای اهمیت و حساسیت فراوانی می‌باشد، خواهشمند است دستورفرمایندکارشناسان ذیربط  نسبت به مطالعه  و اجرای دقیق مفاد دستور العمل ثبت نام و راهنمای ثبت نام اقدام نمایند.

بر اساس هماهنگی‌های به عمل آمده این مدیریت با مرکز فناوری اطلاعات و فضای مجازی و سایر واحدهای مربوط، ثبت نام پذیرفته شدگان از طریق ورود به سامانه reg.ut.ac.ir انجام می‌پذیرد و پیش بینی‌های لازم به منظور ساده سازی مراحل، دستیابی سریع به مقررات و نکات مهم و اطلاع رسانی الکترونیکی در مراحل ثبت نام، برنامه ریزی شده است.‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

یادآوری نکات مهم:

- بر اساس مصوبه سال ۱۳۹۱ شورای منتخب دانشگاه تشکیل پرونده تحصیلی و اخذ مدارک شناسایی (شامل؛ تصویر کارت ملی و شناسنامه و عکس و غیره) به هیچ وجه مجاز نمی‌باشد.

- مدارک تحصیلی و اصل نامه‌های اداری اخذ شده در فرصت مقتضی باید در «زونکن ویژه مدارک ثبت نام» نگهداری شود.

- ثبت نام کارکنان دولت، پرسنل و شاغلین نیروهای نظامی، انتظامی، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، ارتش جمهوری اسلامی و… با توجه به نظام آموزشی تمام وقت دوره‌های تحصیلی در دانشگاه تهران وتشکیل کلاسهای درسی در طول روز در ساعات هفته باید با ارائه «نامه موافقت با ادامه تحصیل بدون قید و شرط» طبق مقررات در فرصت مقتضی انجام شود.

-  کلیه پذیرفته شدگان مشمول خدمت نظام وظیفه، لازم است در اسرع وقت پس از تأیید نهایی ثبت نام، از طریق سامانه جامع آموزش دانشگاه - قسمت پیشخوان خدمت - گواهی اشتغال به تحصیل - فرم درخواست معافیت تحصیلی برای اخذ معافیت تحصیلی از طریق دفاتر پلیس + ۱۰ اقدام نمایند. لازم به ذکر است فرم درخواست معافیت تحصیلی پس از انجام مراحل فوق به پست الکترونیکی (ایمیل ایشان) ارسال می‌گردد. ثبت نام دانشجوی مشمول خدمت نظام وظیفه در نیمسال بعدی منوط به وصول معافیت تحصیلی از سازمان وظیفه عمومی ناجا  می باشد.

- تاییدیه تحصیل مقطع قبلی باید با روش اعلام شده از طریق سامانه استعلام وزارت علوم وتحقیقات و فناوری درخواست و دانشجو موظف به پیگیری تا وصول آن می‌باشد.

-پس از چاپ کارت‌های دانشجویی، طی نامه رسمی اطلاع رسانی خواهد شد تا جهت دریافت کارتها، نماینده آن پردیس / ‏دانشکده‬ به این اداره کل مراجعه نماید.

فرم_های_سازمان_سنجش_1400

توصیه_های_مهم_کارشناسی_1400

نکات_مهم_کارشناسی_1400

مغایرت_عکس

راهنمای_کارشناسی_1400

فرم_های_ثبت_نام_کارشناسی_1400