به مناسبت ایام الله دهه فجر و چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، نمایشگاه پوستر با موضوع دهه فجر در دانشکده زبان‌ها و ادبیات خارجی دانشگاه در بهمن‌ماه ۱۴۰۲ برپا شد.
دکتر فریده علوی،‌ رییس دانشکده زبان‌ها و ادبیات خارجی در این خصوص گفت: «برپایی این گونه برنامه‌ها در راستای کلام مقام معظم رهبری است که فرموده‌اند دهه فجر، انقلاب را به یاد مردم می‌آورد و تجسّم اراده و عظمت امام بزرگوار ماست و لذا در این دانشکده نیز تلاش ما بر این است تا برای گرامی داشت این ایام، ضمن ایجاد فضایی شاد، نگاهی دوباره به اهداف انقلاب اسلامی و دستاوردهای انقلاب داشته باشیم».
همچنین حجه الاسلام و المسلمین خطیبی، معاون محترم نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه تهران، ضمن بازدید از این نمایشگاه بر استمرار چنین برنامه‌هایی تاکید کردند.
گفتنی است این نمایشگاه شامل دو مجموعه پوستر بوده که مجموعه اول ۱۶ پوستر انتخاب شده از آثار طراحان مختلف و با موضوع دهه فجر و انقلاب اسلامی طی سال‌های مختلف بوده و مجموعه دوم شامل ۱۲ پوستر از مجموعه آثار کارگاه تولید پوستر سرافراز ایران با عنوان «آنها ما را نمی‌خواهند» بوده که برای این ایام توسط دانشکده زبان‌ها و ادبیات خارجی مناسب سازی و چاپ شده و طی دهه فجر برای دانشگاهیان به نمایش گذاشته شد.