پروفایل اساتید - ffll- دانشکده زبانها و ادبیات خارجی
استادیار
تاریخ بهروزرسانی: 1403/09/01
سید آیت حسینی
دانشکده زبان ها و ادبیات خارجی / زبان ها و ادبیات آسیای شرقی
پایاننامههای کارشناسیارشد
-
بررسی تفاوت های یادگیری زبان ژاپنی بین کارگران ایرانی در ژاپن و دانشجویان زبان ژاپنی در دانشگاه تهران -از دیدگاه زبان شناسی اجتماعی-
مازیار شیری 1403 -
بررسی ارتباط توانایی تشخیص و تولید تکیه زیروبمی زبان ژاپنی با پیشرفت سطح آموزش زبان ژاپنی -با محوریت فارسی زبانان ژاپنی آموز -
فاطمه دخیلی بادی 1403 -
بررسی تاثیر به کارگیری داستان کوتاه بر یادگیری زبان ژاپنی _ با تمرکز بر زبان آموزان ایرانی سطح مقدماتی و متوسط زبان ژاپنی _
رضا قهری جعفربائی 1403 -
بررسی تاثیر سن بر یادگیری زبان ژاپنی زبان آموزان فارسی زبان -با محوریت یادگیری دستور زبان-
رومینا کرمانیان 1403 -
اثرات مخرب تماشای انیمه بر یادگیری زبان ژاپنی در گفتار زبان آموزان
ملیکا عبدی 1403 -
ایرانشناسی در ژاپن: تاریخ شفاهی و تحلیل ایرانشناسی
رینتارو تاکه اوچی 1403 -
تاثیر فعالیت های نمایشی بر یادگیری زبان ژاپنی به عنوان زبان دوم
محمد دیانتی رشت آبادی 1402 -
«بررسی رابطه بین ویژگی های شخصیتی معلم و میزان یادگیری زبان خارجی-با تمرکز بر زبان آموزان ژاپنی در ایران»
عبدالرضا ائین پور 1402 -
تاثیر "تکنیک سایه" بر روی جایگاه تکیه واژگانی با محوریت گفتار زبان آموزان زبان ژاپنی در ایران
مژگان دریاقلی بیگی 1401 -
بررسی استفاده آکادمیک از سرویس شبکه های اجتماعی در روند یادگیری و آموزش زبان ژاپنی برای زبان آموزان در ایران
غزال حسین ابادی 1401 -
بررسی کتاب های آموزشی و شیوه های آموزش حروف کانجی در گروه زبان و ادبیات ژاپنی دانشگاه تهران از آغاز تا کنون-با محوریت تجزیه و تحلیل کتاب های آموزشی و شیوه های آموزش حروف کانجی در دانشگاه تهران و پیشنهاد شیوه های آموزش جدید و موثر-
فرهاد قارلقی 1401 -
بررسی نقش و کاربرد تکواژهای دستوری پایان جمله«yone, ne, yo» در زبان ژاپنی و تحلیل خطاهای زبان آموزان فارسی زبان در هنگام کاربرد این تکواژها
فاطمه سادات مفاخریان 1401 -
دشواری یادگیری و بهکارگیری تکواژهای «wa» و «ga» برای زبانآموزان فارسیزبان
بهمن قائدی 1401 -
آموزش بیان های مودبانه ی زبان ژاپنی به زبان آموزان فارسی زبان با محوریت انتقال زبانی در دو زبان
مروارید دریاقلی بیگی 1398 -
تاثیر « تکنیک سایه » بر روی جایگاه تکیه واژگانی با محوریت گفتار زبان آموزان زبان ژاپنی در ایران
مژگان دریاقلی بیگی 1398 -
تحلیل خطاهای افعال سببی چینی-ژاپنی در گفتار زبان آموزان فارسی زبان و دلایل آن
شقایق دانشمند 1398 -
استراتژی یادگیری کانجی های مشابه در آموزش کانجی با محوریت زبان آموزان ایرانی زبان ژاپنی
سروین مخبری نیا 1398 -
بررسی میزان استفاده دانشجویان ایرانی از وجه سببی زبان ژاپنی ودشواری های استفاده از آن
زهرا یوسفی راد 1397 -
تحلیل خطا و آموزش باهم آیی های زبان ژاپنی به زبان آموزان ایرانی با محوریت الگوی باهم آیی ( اسم +تکواژ حالت نما +فعل) بر اساس دادههای انشاهای زبان آموزان
سیده سارا میرغیاثی 1397 -
آموزش تفاوت های کاربرد تکواژهای حالت نمای de وni زبان ژاپنی به زبان آموزان ایرانی بر اساس دیدگاه زبان شناسی شناختی
پریماه جوانمردی 1396