داود برزآبادی فراهانی

استادیار

تاریخ به‌روزرسانی: 1403/09/14

داود برزآبادی فراهانی

دانشکده زبان ها و ادبیات خارجی / زبان‌ و ادبیات انگلیسی‌

رساله های دکتری

  1. بررسی میزان ارزیابی دانش آموزشی استادان ایرانی خارجی زبان با تمرکز بر باور ها و عملکرد
    میترا خلیل زاد 1401
  2. " مطالعه موردی تربیت معلم در استفاده از تکنولوژی در آموزش زبان انگلیسی "
    زهرا علی شاهی 1399
  3. یادگیری تصادفی واژگان از طریق تماشای برنامه‌های زیر‌نویس شده تلویزیونی به زبان دوم: بررسی اثرات متغیرهای مربوط به زبان آموز و واژگان
    مسعود اهرابی فخر 1399
  4. "بررسی مقابله‌ای بازنمایی راهبردهای مودبانه در کتب انگلیسی نویسندگان فارسی زبان و انگلیسی زبان"
    عشرت السادات بازارمج حقی 1399
  5. تحلیل کلامی مقایسه ای زبان علمی گفتاری و نوشتاری مطالعه استعماره پیامی
    محمدحسین نوروزی 1396
  6. آگاهی از قالب های هم نشینی متنی: نگاهی دوباره به خواندن و درک مطلب دانشجویان علوم مهندسی
    محمدرضا اسلامی خوزانی 1396
  7. ساخت و اعتبار بخشی کیو ماتریس در تجزیه و تحلیل تشخیصی شناختی مجموعه آزمون خواندن و درک مفاهیم
    فاطمه رنجبران 1396
  8. نگاهی بر روایی آزمون ورودی دانشگاه ها: بررسی ابعاد آزمون و تعمیم پذیری نمرات
    حسین کرمی 1396
  9. ارتباط بین سبکهای یادگیری،رشته تحصیلی و مهارت زبانی دانشجویان ایرانی
    رضا نجاتی 1396
  10. دستاوردهای تئوری زبانشناسی نحوی - کاربردی برای تحلیل کلام: شواهدی از استعاره تجربی
    یاسر حدیدی 1396
  11. بررسی منتقدانه برداشت مدرسین انگلیسی از آموزش فرهنگ(مقایسه بین ایران و سودان
    انس الطیب عبدالرحیم محمد 1396

پایان‌نامه‌های کارشناسی‌ارشد

  1. تاثیر رونوشت واجی بر دقت و نگرش زبان‌آموزان ایرانی به تلفظ
    سیدحامد موسوی جهرمی 1401
  2. بررسی دیدگاه معلمان و زبان آموزان در رابطه با بازخورد اصلاحی کلامی همراه با مقایسه ی باورها تدریس عملی معلمان
    پانیذ دارستانی فراهانی 1401
  3. " استفاده زبان آموزان ایرانی از نشانگرهای فراکلامی در مقاله نویسی با زمان (نا) محدود "
    منیره راثی هاشمی 1401
  4. تاثیر افسردگی و حال بد و حال خوب موقت بر روی نحوه ی استفاده ی زبان مادری و زبان خارجی
    سهیل بهداروندی راد 1401
  5. "فقدان یکی از مبانی اصولی در تربیت معلم: سواد دیجیتالی و موانع ادغام فناوری در کلاس های آموزش زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجی"
    زهرا یحیائی 1401
  6. " عنصر موسیقایی در گلستان سعدی و ترجمه های انگلیسی آن: تحلیلی شاعرانه - زیبایی شناسیک از نوع تطبیقی "
    حمید حیدری 1400
  7. " نقش منابع شناخت معلمان در باور به آموزش زبان به شیوه فعالیت محور "
    بهروز جانی زاده 1400
  8. بررسی نیازهای زبان انگلیسی رشته‌های مهندسی پلیمر و مهندسی شیمی از دیدگاه مدرسین، دانشجویان، فارغ التحصیلان و محیط کار
    محدثه پیری 1400
  9. مطالعه ی اثر رویه های ترجمه ای بر طول متن مقصد از طریق تحلیل اژدهای یخی و ترجمه فارسی آن
    بهروز هوشیاری 1399
  10. موضع نویسنده و درگیری خواننده: مقایسه متون دانشگاهی پژوهشگران انگلیسی زبان و غیر انگلیسی زبان رشته های اقتصاد و مهندسی برق
    مهسا حمزه زاده 1397
  11. تحلیل و بررسی ترجمه ی کلمات ضد (اضداد) در قرآن کریم
    سیدجواد دلگشاجورشری 1397
  12. کارآمدی سیستم آموزش الکترونیکی در تدریس مهارت گفتاری به زبان آموزان ایرانی: بررسی موردی
    حسین زینلی گریزی 1397
  13. نگاهی دوباره به نشانه‌های فراگفتمان در متون آکادمیک انگلیسی، کردی و فارسی
    یحیی احمدی 1396
  14. رابطه بین خودکارآمدی معلمان نحوه پرسشگری آنها
    بهاره نظمی سنگری 1396
  15. تاثیر فقدان بازخورد بازخورد غیرمتمرکز و بازخورد فزاینده بر نگارش دستوری صحیح
    مریم جزایری قره باغ 1396
  16. تاثیر برونگرایی و درونگرایی بر درستی ساختاری
    سعیده قیطانچی 1396
  17. تاثیر استفاده از استراتژیهای مالمه بر مهارت مکالمه زبان آموزان ایرانی زبان ژاپنی
    اکرم مختاری پیام 1396
  18. تاثیر آموزش اصطلاحات از طریق گروههای مرتبط و نامرتبط از لحاظ معنایی بر سادگیری اصطلاحات
    خسرو وهابی 1396
  19. همگرایی دیدگاه ها و عملکرد مدرسان غیربومی زبان در تدریس گرامر
    مرتضی نعمت اللهی 1396
  20. مقایسه سطح مهارت درک مطلب دانشجویان دوره کارشناسی زبان ژاپنی سال های سوم وچهارم
    سونا حسن آبادی 1396
  21. تاثیر آموزش تفکر نقادانه بر خواندن و درک مطلب
    ارش میرفتاحی 1396
  22. مقایسه سطح دشواری مهارتهای خواندن و تاثیر توانش زبانی
    نگار بدیع الزمان 1396
  23. ارزیابی درک مطلب: رویکردی مولفه ای
    محمدرضا باقری 1396
  24. ابهام زدایی جملات موصولی مبهم در زبان دوم: نقش معنا
    اسکندر صمدی 1396
  25. رابطه بین مولفه های زمانی و ارزیابی روانی: مورد دانشجویان ایرانی سطح پیشرفته انگلیسی
    محمدحسین کوهپائی نژاد 1396
  26. رابطه بین خودتعیین گری، انگیزش و پیشرفت تحصیلی دانشجویان ایرانی رشته زبان انگلیسی
    زهرا حاج حیدری ورنوسفادرانی 1396
  27. بررسی روابط بین خلاقیت، مهارت مدیریت زمان و فرسودگی شغلی معلمان زبان انگلیسی
    مسعود محمودی شهربابکی 1396
  28. تاثیر انواع مختلف بازخورد نگارشی مستقیم بر بهبود دقت گزارش یادگیران سطح متوسط زبان انگلیسی
    بهزاد تقی پور 1396
  29. رابطه ی میان برداشت دانشجویان ایرانی زبان خارجی انگلیسی از خودمحوری، میزان خودمحوری آنها و توانمندیشان در زبان انگلیسی
    مریم اقلامی اصل 1396
  30. تاثیر توقعات،همیاری و پیشینه ی تحصیلی والدین بر انگیزش و موفقیت زبان آموزان ایرانی در درس زبان انگلیسی
    سینا پناهی مرادکندی 1396
  31. عملکردتکلیف نگارش استدلالی فراگیران ایرانی زبان انگلیسی در دوره کارشناسی: نقش زمان برنامه ریزی و ظرفیت فراگیری خویش تنظیمی
    فاطمه فاریابی 1396
  32. رابطه بین راهبردهای یادگیری زبان با توانش زبانی، جنسیت و سبک‌های یادگیری بین فراگیران ایرانی و افغانستانی زبان انگلیسی
    مرتضی افتخاری 1396
  33. نحوه رفع ابهام جملاتی با گروه حرف اضافه مبهم توسط فراگیران زبان دوم
    هادی مقصود 1396
  34. " دو رویکرد در تدریس تلفظ"
    رضا ارش نیا 1396
  35. بررسی رابطه بین توانایی معلمان در تفکر انتقادی و کارآمدی آن ها
    نرگس نوری زاده 1396
  36. بررسی تاثیر دشواری موضوع و سطح مهارت زبانی زبان اموز بر درستی و روانی نوشتار و تراکم و پیچیدگی واژگان نگارش
    ناهید صادقی 1396
  37. تحلیل عاملی تاییدی روایی سازه ای استراتژی های آزمون نکارش گراف: نقش پیش زمینه ی تحصیلی
    فاطمه صانعی کاشانی فر 1396
  38. بررسی آموزش عبارتهای اصطلاحی زبان انگلیسی به زبان آموزان ایرانی: ارسال پیام متنی و استفاده از روش کاغذ و قلم.
    مهناز خسروی 1396
  39. تاثیر جزئیات تصاویر بر پیچیدگی دستوری و تنوع کلمات زبان آموزان در محیط غیر انگلیسی
    جواد محمدی سوادرودباری 1396
  40. روش های یادگیری زبان انگلیسی توسط زبان آموزان ایرانی و تمایل آنها به برقراری ارتباط در کلاس های انگلیسی به عنوان زبان خارجی
    الهه فرامرزی 1396
  41. تاثیر آشنایی با فضای فرهنگی متون بر درک مطلب و فراگیری تصادفی لغات زبان آموزان سطح متوسط دختر و پسر ایرانی
    حمید بوعذار 1396
  42. دیالوگ به سوی آگاهی نقادانه : جستاری در اجرای آموزش نقادانه زبان در یک محیط ایرانی
    مسعود اهرابی فخر 1396
  43. حس خود کارآمدی معلم : بررسی فعل و انفعالات (اثرات متقابل، تعاملات) مابین حس خودکارآمدی، تجربه و مدرک تحصیلی معلمان وهمچنین برداشت زبان آموزان از حس خودکارآمدی معلمان
    رامین کردی 1396
  44. مقایسه گفتمان نوشتاری تولید شده در سه نوع فعالیت نوشتاری تلفیقی مختلف
    عادل صالحی 1396
  45. نگرش فراگیران زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجی، دیدگاههای مدرسان زبان انگلیسی و شیوه های عمل واقعی آنها در زمینۀ تصحیح خطاهای نوشتاری
    رضا نوروزیان 1396
  46. تاثیرات خواندن گسترده و کنش متقابل آن با انگیزش زبان خارجی بر پاسخ های زبان آموزان ایرانی به سئوالات درک مطلب موضعی و کلی
    سعید نورزاده قیه قشلاقی 1396
  47. تاثیر زمان آماده شدن بر روی صحت بلاغت تراکم و اژگان و پیچیدگی ساختاری مهارت تکلم زبان آموزان
    حامد اعلایی بازکیایی 1396
  48. بررسی رابطه بین عقاید معلمان زبان انگلیسی ایرانی درباره تدریس واژگان زبان انگلیسی و عملکرد آنها
    زهرا اجلی 1396
  49. ارتباط بین توانایی تفکر انتقادی معلمان ایرانی و تفکر آنها بر کار خود
    محمد گودرزی 1396
  50. بررسی نقش دانش تخصصی در عملکردافراد در انواع سوالات مختلف توانایی خواندن در محیط های آموزشی
    شراره تقی زاده واحد 1396
  51. نقش پس زمینه خانوادگی، نگرش و عزت نفس بر دستاورد زبان انگلیسی دانش آموزان و دانشجویان مهاجرافغانی
    ریحانه مصطفی زاده 1396
  52. ارتباط بین سبک های یادگیری زبان آموزان و عملکرد آنان در انجام تکلیف در مکالمه همزمان از طریق کامپیوتر به لحاظ تراکم و گوناگونی لغوی، پیچیدگی و صحت نحوی و خصیصه های کلامی
    محسن هدایتی 1396
  53. عوامل کاهنده انگیزه معلمان زبان انگلیسی
    سیده سارا نیک پناه 1396
  54. تاثیر تدریس بازنگرشی بر یادگیری زبان آموزان
    زینب الزاملی 1396
  55. بررسی تاثیر نرم افزارهای فراگیری رایانه - محور زبان بر فراخوانی و نگهداری ضمنی واژگان : وضعیت دانش آموزان ایرانی
    فاطمه شعاعی 1396
  56. رابطه بین خود کارآمدی و دانش زبانی دانش اموزان ایرانی
    حمیدرضا پیری هوجقان 1396
  57. آموزش واژگان زبان دوم به کودکان فارسی زبان از طریق ایجاد ارتباط معنایی
    سارا شریف موسوی 1396
  58. اثر بازخورد بر ساختار و درستی نگارش: مقایسه میان فراگیران کودک و نوجوان
    سحر السادات حدیقه 1396
  59. تاثیر دو زبانگی در یادگیری لغات در زبان انگلیسی
    اسیه صیدی 1396
  60. تاثیر زبان اول در یادگیری زبان دوم
    فرخ حیدری 1396
  61. ارتباط بین نوع شخصیت ارزیاب و روایی ارزیابی
    الهام کرمانی 1396
  62. رابطه درون گرایی و برون گرایی زبان آموزان حد متوسط ایرانی و ساختارو محتوای نگارش استدلالی
    فاطمه لایقی باروق 1396
  63. رابطه بین راهبردهای شناختی و فراشناختی و سن و سطح آموزش: مطالعه دانشجویان انگلیسی و غیر انگلیسی
    سیما خضرلو 1396
  64. ارتباط میان توانایی درک مطلب زبان ژاپنی و بکارگیری استراتژی های درک مطلب در زبان آموزان و دانشجویان ایرانی
    اسیه صابرمقدم رودسری 1396