پروفایل اساتید - ffll- دانشکده زبانها و ادبیات خارجی
استادیار
تاریخ بهروزرسانی: 1403/09/14
داود برزآبادی فراهانی
دانشکده زبان ها و ادبیات خارجی / زبان و ادبیات انگلیسی
رساله های دکتری
-
بررسی میزان ارزیابی دانش آموزشی استادان ایرانی خارجی زبان با تمرکز بر باور ها و عملکرد
میترا خلیل زاد 1401 -
" مطالعه موردی تربیت معلم در استفاده از تکنولوژی در آموزش زبان انگلیسی "
زهرا علی شاهی 1399 -
یادگیری تصادفی واژگان از طریق تماشای برنامههای زیرنویس شده تلویزیونی به زبان دوم: بررسی اثرات متغیرهای مربوط به زبان آموز و واژگان
مسعود اهرابی فخر 1399 -
"بررسی مقابلهای بازنمایی راهبردهای مودبانه در کتب انگلیسی نویسندگان فارسی زبان و انگلیسی زبان"
عشرت السادات بازارمج حقی 1399 -
تحلیل کلامی مقایسه ای زبان علمی گفتاری و نوشتاری مطالعه استعماره پیامی
محمدحسین نوروزی 1396 -
آگاهی از قالب های هم نشینی متنی: نگاهی دوباره به خواندن و درک مطلب دانشجویان علوم مهندسی
محمدرضا اسلامی خوزانی 1396 -
ساخت و اعتبار بخشی کیو ماتریس در تجزیه و تحلیل تشخیصی شناختی مجموعه آزمون خواندن و درک مفاهیم
فاطمه رنجبران 1396 -
نگاهی بر روایی آزمون ورودی دانشگاه ها: بررسی ابعاد آزمون و تعمیم پذیری نمرات
حسین کرمی 1396 -
ارتباط بین سبکهای یادگیری،رشته تحصیلی و مهارت زبانی دانشجویان ایرانی
رضا نجاتی 1396 -
دستاوردهای تئوری زبانشناسی نحوی - کاربردی برای تحلیل کلام: شواهدی از استعاره تجربی
یاسر حدیدی 1396 -
بررسی منتقدانه برداشت مدرسین انگلیسی از آموزش فرهنگ(مقایسه بین ایران و سودان
انس الطیب عبدالرحیم محمد 1396
پایاننامههای کارشناسیارشد
-
تاثیر رونوشت واجی بر دقت و نگرش زبانآموزان ایرانی به تلفظ
سیدحامد موسوی جهرمی 1401 -
بررسی دیدگاه معلمان و زبان آموزان در رابطه با بازخورد اصلاحی کلامی همراه با مقایسه ی باورها تدریس عملی معلمان
پانیذ دارستانی فراهانی 1401 -
" استفاده زبان آموزان ایرانی از نشانگرهای فراکلامی در مقاله نویسی با زمان (نا) محدود "
منیره راثی هاشمی 1401 -
تاثیر افسردگی و حال بد و حال خوب موقت بر روی نحوه ی استفاده ی زبان مادری و زبان خارجی
سهیل بهداروندی راد 1401 -
"فقدان یکی از مبانی اصولی در تربیت معلم: سواد دیجیتالی و موانع ادغام فناوری در کلاس های آموزش زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجی"
زهرا یحیائی 1401 -
" عنصر موسیقایی در گلستان سعدی و ترجمه های انگلیسی آن: تحلیلی شاعرانه - زیبایی شناسیک از نوع تطبیقی "
حمید حیدری 1400 -
" نقش منابع شناخت معلمان در باور به آموزش زبان به شیوه فعالیت محور "
بهروز جانی زاده 1400 -
بررسی نیازهای زبان انگلیسی رشتههای مهندسی پلیمر و مهندسی شیمی از دیدگاه مدرسین، دانشجویان، فارغ التحصیلان و محیط کار
محدثه پیری 1400 -
مطالعه ی اثر رویه های ترجمه ای بر طول متن مقصد از طریق تحلیل اژدهای یخی و ترجمه فارسی آن
بهروز هوشیاری 1399 -
موضع نویسنده و درگیری خواننده: مقایسه متون دانشگاهی پژوهشگران انگلیسی زبان و غیر انگلیسی زبان رشته های اقتصاد و مهندسی برق
مهسا حمزه زاده 1397 -
تحلیل و بررسی ترجمه ی کلمات ضد (اضداد) در قرآن کریم
سیدجواد دلگشاجورشری 1397 -
کارآمدی سیستم آموزش الکترونیکی در تدریس مهارت گفتاری به زبان آموزان ایرانی: بررسی موردی
حسین زینلی گریزی 1397 -
نگاهی دوباره به نشانههای فراگفتمان در متون آکادمیک انگلیسی، کردی و فارسی
یحیی احمدی 1396 -
رابطه بین خودکارآمدی معلمان نحوه پرسشگری آنها
بهاره نظمی سنگری 1396 -
تاثیر فقدان بازخورد بازخورد غیرمتمرکز و بازخورد فزاینده بر نگارش دستوری صحیح
مریم جزایری قره باغ 1396 -
تاثیر برونگرایی و درونگرایی بر درستی ساختاری
سعیده قیطانچی 1396 -
تاثیر استفاده از استراتژیهای مالمه بر مهارت مکالمه زبان آموزان ایرانی زبان ژاپنی
اکرم مختاری پیام 1396 -
تاثیر آموزش اصطلاحات از طریق گروههای مرتبط و نامرتبط از لحاظ معنایی بر سادگیری اصطلاحات
خسرو وهابی 1396 -
همگرایی دیدگاه ها و عملکرد مدرسان غیربومی زبان در تدریس گرامر
مرتضی نعمت اللهی 1396 -
مقایسه سطح مهارت درک مطلب دانشجویان دوره کارشناسی زبان ژاپنی سال های سوم وچهارم
سونا حسن آبادی 1396 -
تاثیر آموزش تفکر نقادانه بر خواندن و درک مطلب
ارش میرفتاحی 1396 -
مقایسه سطح دشواری مهارتهای خواندن و تاثیر توانش زبانی
نگار بدیع الزمان 1396 -
ارزیابی درک مطلب: رویکردی مولفه ای
محمدرضا باقری 1396 -
ابهام زدایی جملات موصولی مبهم در زبان دوم: نقش معنا
اسکندر صمدی 1396 -
رابطه بین مولفه های زمانی و ارزیابی روانی: مورد دانشجویان ایرانی سطح پیشرفته انگلیسی
محمدحسین کوهپائی نژاد 1396 -
رابطه بین خودتعیین گری، انگیزش و پیشرفت تحصیلی دانشجویان ایرانی رشته زبان انگلیسی
زهرا حاج حیدری ورنوسفادرانی 1396 -
بررسی روابط بین خلاقیت، مهارت مدیریت زمان و فرسودگی شغلی معلمان زبان انگلیسی
مسعود محمودی شهربابکی 1396 -
تاثیر انواع مختلف بازخورد نگارشی مستقیم بر بهبود دقت گزارش یادگیران سطح متوسط زبان انگلیسی
بهزاد تقی پور 1396 -
رابطه ی میان برداشت دانشجویان ایرانی زبان خارجی انگلیسی از خودمحوری، میزان خودمحوری آنها و توانمندیشان در زبان انگلیسی
مریم اقلامی اصل 1396 -
تاثیر توقعات،همیاری و پیشینه ی تحصیلی والدین بر انگیزش و موفقیت زبان آموزان ایرانی در درس زبان انگلیسی
سینا پناهی مرادکندی 1396 -
عملکردتکلیف نگارش استدلالی فراگیران ایرانی زبان انگلیسی در دوره کارشناسی: نقش زمان برنامه ریزی و ظرفیت فراگیری خویش تنظیمی
فاطمه فاریابی 1396 -
رابطه بین راهبردهای یادگیری زبان با توانش زبانی، جنسیت و سبکهای یادگیری بین فراگیران ایرانی و افغانستانی زبان انگلیسی
مرتضی افتخاری 1396 -
نحوه رفع ابهام جملاتی با گروه حرف اضافه مبهم توسط فراگیران زبان دوم
هادی مقصود 1396 -
" دو رویکرد در تدریس تلفظ"
رضا ارش نیا 1396 -
بررسی رابطه بین توانایی معلمان در تفکر انتقادی و کارآمدی آن ها
نرگس نوری زاده 1396 -
بررسی تاثیر دشواری موضوع و سطح مهارت زبانی زبان اموز بر درستی و روانی نوشتار و تراکم و پیچیدگی واژگان نگارش
ناهید صادقی 1396 -
تحلیل عاملی تاییدی روایی سازه ای استراتژی های آزمون نکارش گراف: نقش پیش زمینه ی تحصیلی
فاطمه صانعی کاشانی فر 1396 -
بررسی آموزش عبارتهای اصطلاحی زبان انگلیسی به زبان آموزان ایرانی: ارسال پیام متنی و استفاده از روش کاغذ و قلم.
مهناز خسروی 1396 -
تاثیر جزئیات تصاویر بر پیچیدگی دستوری و تنوع کلمات زبان آموزان در محیط غیر انگلیسی
جواد محمدی سوادرودباری 1396 -
روش های یادگیری زبان انگلیسی توسط زبان آموزان ایرانی و تمایل آنها به برقراری ارتباط در کلاس های انگلیسی به عنوان زبان خارجی
الهه فرامرزی 1396 -
تاثیر آشنایی با فضای فرهنگی متون بر درک مطلب و فراگیری تصادفی لغات زبان آموزان سطح متوسط دختر و پسر ایرانی
حمید بوعذار 1396 -
دیالوگ به سوی آگاهی نقادانه : جستاری در اجرای آموزش نقادانه زبان در یک محیط ایرانی
مسعود اهرابی فخر 1396 -
حس خود کارآمدی معلم : بررسی فعل و انفعالات (اثرات متقابل، تعاملات) مابین حس خودکارآمدی، تجربه و مدرک تحصیلی معلمان وهمچنین برداشت زبان آموزان از حس خودکارآمدی معلمان
رامین کردی 1396 -
مقایسه گفتمان نوشتاری تولید شده در سه نوع فعالیت نوشتاری تلفیقی مختلف
عادل صالحی 1396 -
نگرش فراگیران زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجی، دیدگاههای مدرسان زبان انگلیسی و شیوه های عمل واقعی آنها در زمینۀ تصحیح خطاهای نوشتاری
رضا نوروزیان 1396 -
تاثیرات خواندن گسترده و کنش متقابل آن با انگیزش زبان خارجی بر پاسخ های زبان آموزان ایرانی به سئوالات درک مطلب موضعی و کلی
سعید نورزاده قیه قشلاقی 1396 -
تاثیر زمان آماده شدن بر روی صحت بلاغت تراکم و اژگان و پیچیدگی ساختاری مهارت تکلم زبان آموزان
حامد اعلایی بازکیایی 1396 -
بررسی رابطه بین عقاید معلمان زبان انگلیسی ایرانی درباره تدریس واژگان زبان انگلیسی و عملکرد آنها
زهرا اجلی 1396 -
ارتباط بین توانایی تفکر انتقادی معلمان ایرانی و تفکر آنها بر کار خود
محمد گودرزی 1396 -
بررسی نقش دانش تخصصی در عملکردافراد در انواع سوالات مختلف توانایی خواندن در محیط های آموزشی
شراره تقی زاده واحد 1396 -
نقش پس زمینه خانوادگی، نگرش و عزت نفس بر دستاورد زبان انگلیسی دانش آموزان و دانشجویان مهاجرافغانی
ریحانه مصطفی زاده 1396 -
ارتباط بین سبک های یادگیری زبان آموزان و عملکرد آنان در انجام تکلیف در مکالمه همزمان از طریق کامپیوتر به لحاظ تراکم و گوناگونی لغوی، پیچیدگی و صحت نحوی و خصیصه های کلامی
محسن هدایتی 1396 -
عوامل کاهنده انگیزه معلمان زبان انگلیسی
سیده سارا نیک پناه 1396 -
تاثیر تدریس بازنگرشی بر یادگیری زبان آموزان
زینب الزاملی 1396 -
بررسی تاثیر نرم افزارهای فراگیری رایانه - محور زبان بر فراخوانی و نگهداری ضمنی واژگان : وضعیت دانش آموزان ایرانی
فاطمه شعاعی 1396 -
رابطه بین خود کارآمدی و دانش زبانی دانش اموزان ایرانی
حمیدرضا پیری هوجقان 1396 -
آموزش واژگان زبان دوم به کودکان فارسی زبان از طریق ایجاد ارتباط معنایی
سارا شریف موسوی 1396 -
اثر بازخورد بر ساختار و درستی نگارش: مقایسه میان فراگیران کودک و نوجوان
سحر السادات حدیقه 1396 -
تاثیر دو زبانگی در یادگیری لغات در زبان انگلیسی
اسیه صیدی 1396 -
تاثیر زبان اول در یادگیری زبان دوم
فرخ حیدری 1396 -
ارتباط بین نوع شخصیت ارزیاب و روایی ارزیابی
الهام کرمانی 1396 -
رابطه درون گرایی و برون گرایی زبان آموزان حد متوسط ایرانی و ساختارو محتوای نگارش استدلالی
فاطمه لایقی باروق 1396 -
رابطه بین راهبردهای شناختی و فراشناختی و سن و سطح آموزش: مطالعه دانشجویان انگلیسی و غیر انگلیسی
سیما خضرلو 1396 -
ارتباط میان توانایی درک مطلب زبان ژاپنی و بکارگیری استراتژی های درک مطلب در زبان آموزان و دانشجویان ایرانی
اسیه صابرمقدم رودسری 1396