برنامه آشنایی نودانشجویان دانشکده زبان‌ها و ادبیات خارجی با این دانشکده برگزار شد.

 


سلسه نشست‌های آشنایی نو دانشجویان دانشکده زبان‌ها و ادبیات خارجی دانشگاه تهران از تاریخ ۷ تا ۱۱ آبان ماه ۱۴۰۱ در تالار غدیر این دانشکده برگزار شد. دکتر محمدحسین رمضان کیائی، استاد گروه زبان و ادبیات ایتالیایی و معاون دانشجویی فرهنگی دانشکده زبان‌ها و ادبیات خارجی در این خصوص گفت: «این سلسله نشست‌ها به منظور آشنایی دانشجویان و والدین آنها با ساختار آموزشی و فرهنگی دانشکده برنامه ریزی و برگزار شد. در این برنامه‌ها به منظور استفاده بهینه، در پنج روز و به تفکیک گروه‌های آموزشی یعنی زبان وادبیات انگلیسی، زبان و ادبیات فرانسه، زبان و ادبیات آلمانی، زبان و ادبیات روسی و زبان و ادبیات ژاپنی، چینی، ایتالیایی و اسپانیایی برگزار شد».
وی ادامه داد: «به منظور احترام به دانشجویان و والدین آنها، دعوت از این عزیزان که سرمایه‌های این دانشگاه و کشور هستند به صورت تلفنی طی هفته‌های قبل انجام شد و من در اینجا از همه والدین و دانشجویان عزیزی که در این برنامه‌ها شرکت کردند سپاسگزاری می‌کنم. همچنین دانشجویان و والدین محترمی که نتوانستند در برنامه‌ها شرکت کنند اگر سوال و یا مسئله‌ای در خصوص دانشکده دارند، خوشحال می‌شوم که بتوانم آنها را راهنمایی کنم».
گفتنی است در این نشست‌ها هیأت رئیسه دانشکده زبان‌ها و ادبیات خارجی متشکل از معاونین دانشجویی و فرهنگی، اداری ومالی، پژوهشی و آموزشی در برنامه حضور داشته و به سوالات حاضرین در برنامه پاسخ دادند.