دکتر فرزانه اعظم لطفی مولانا پژوه و عضو هیئت علمی دانشکده زبان‌ها و ادبیات خارجی _مطالعات هند دانشگاه تهران و عضو شورای سیاستگذاری تلویزیون حکمت و فرزانگی دانشگاه تهران، با پیشنهاد رئیس نهمین همایش بین المللی شمس و مولانا و موافقت شورای سیاستگزاری این رویداد به عنوان مدیر امور بین الملل همایش منصوب گردید.

در متن حکم دکتر فرزانه اعظم لطفی چنین آمده است:

سرکار خانم دکتر فرزانه اعظم لطفی
مولوی‌پژوه و هیئت علمی محترم دانشگاه تهران
با سلام و دعای خیر
نظر به شایستگی، تعهد دینی و انقلابی و تجارب ارزشمندتان در عرصه‌های فرهنگی و ادبی و بنا به پیشنهاد رئیس نهمین همایش بین‌المللی شمس و مولانا و موافقت شورای سیاستگذاری، به عنوان مدیر امور بین‌الملل این رویداد منصوب می‌شوید.بی‌شک با تلاش‌های عالمانه و همراهی و همکاری سایر ارکان این همایش و ارتقای تعاملات و هم‌افزایی شمس‌پژوهان و مولوی‌شناسان شاهد برگزاری هرچه بهتر این رویداد بین‌المللی در شهرستان خوی ـ دارالقرار شمس تبریزی ـ باشیم. امید است با استعانت از ذات اقدس الهی و همتی بلند و تلاش بی‌وقفه در انجام امور، در مسیر تحقق اهداف تعیین شده و همچنین تحقق منویات حکیم انقلاب و رهبری نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران موفق و موید باشید.
نصراله پور، شهردار خوی و دبیر شورای سیاستگذاری نهمین همایش بین‌المللی شمس و مولانا

گفتنی است این حکم با حضور  اعضای هیئت مدیره  و مدیران موسسه تولیت شمس تبریزی و مفاخر توسط دکتر رجبی دوانی رئیس بنیاد ایران‌شناسی در ۱۱تیرماه ۱۴۰۲به ایشان تحویل گردید.