طی مراسمی باشکوه، صبح روز یکشنبه 7 آذرماه 1395 با حضور رییس محترم دانشگاه تهران،‌ اعضای هیأت علمی، کارکنان، مسئولین و دانشجویان دانشکده های مختلف دانشگاه و مردم شهیدپرور، پیکر شهید گمنام 28 ساله از عملیات خیبر، از مسجدالنبی واقع در خیابان کارگر شمالی تشییع و در مقابل مسجد کوی دانشگاه تهران به خاک سپرده شد.

در آغاز پیکر پاک این شهید، در حیاط مسجدالنبی قرار گرفت و ملت خداجو همراه با اساتید، دانشجویان و کارکنان دانشگاه تهران با حضور پرشور خود در مسجد و در مراسم تشییع، با آرمان‌های امام راحل، حضرت امام خمینی (قرس سره الشریف) میثاق مجدد و به ندای رهبر فرزانه انقلاب،‌ حضرت آیت ا... خامنه ای لبیک گفتند.

اساتید، کارمندان و دانشجویان دانشکده زبان ها و ادبیات خارجی نیز همگام با سایر دانشگاهیان در این مراسم معنوی حضور یافتند.

درحین مراسم به خاک سپاری شهید گمنام، حجت الاسلام و المسلمین صدیقی در منزلت مقام شهید و شهادت به ایراد سخنانی پرداختند و به خاطر تقارن با شب شهادت رحلت جانسوز پیامیر گرامی (ص) و شهادت امام حسن (ع) به مقام ائمه اطهار اشاره و روضه خوانی داشتند. سپس، مداح اهل بیت، سعید حدادیان تا پایان مراسم به اجرای نوحه خوانی، سوگواری و مداحی پرداختند. مراسم قبل از اذان ظهر در ساعت 11:35 به پایان رسید و شرکت کنندگان در مراسم، به اقامه نماز جماعت در مسجد کوی دعوت شدند.