پروفایل اساتید - ffll- دانشکده زبانها و ادبیات خارجی
Professor
Update: 2024-11-15
Abbasali Rezaei
Faculty of Foreign Languages and Literatures / English Language and Literature
P.H.D dissertations
-
درک و شناخت معلمان و دانش آموزان زبان انگلیسی از مدل های آموزش و یادگیری حضوری، برخط و ترکیبی
پریسا اباذری فیروزسالاری 2024 -
شناخت و عملکرد معلمان زبان انگلیسی در زمینه مدیریت کلاس: یک بررسی کیفی
نفیسه آریائیان 2024 -
رفع ابهام بندهای موصولی در زبان اول و دوم: بررسی نظام مند و فراتحلیل یافته ها
کریم وفائی سرشت 2024 -
بررسی شناخت معلم های ضمن خدمت زبان انگلیسی از منظر آموزش اخلاق مدار : مطالعه ی ترکیبی در ایران
مجتبی اسفندیاری 2023 -
« سیستم خودانگیزشی زبان دوم، اضطراب زبان و محیط کلاس به عنوان پیش بینی کننده های تمایل به برقراری ارتباط: رویکرد مدل سازی معادلات ساختاری در زمینه های چینی و ایرانی»
وی وانگ 2023 -
یک پاسخ استقلال محور به دلزدگی و درماندگی آموخته شده در کلاس های ایرانی زبان برای اهداف آکادمیک: نقش واسطه ای "پنج ویژگی شخصیتی بزرگ"
هانیه سیری 2023 -
ارزيابي پوياي موبايل محور و توانايي گفتاري فراگيران انگليسي به عنوان زبان خارجي
پریسا رزاقی فرد 2021 -
طراحی نرم افزار آموزشی کامپیوتر جهت افزایش آگاهی دانشجویان مهندسی نسبت به نجوه نگارش مقالات تخصصی
آرزو قبادی 2021 -
پیشرفت در پیچیدگی دقت وروانی نوشتار درربط با مدارهای انگیزشی: شواهدی ازفراگیران بسیارباانگیزه ایرانی انگلیسی به عنوان زبان خارجی
ربابه مشتقی زنوز 2020 -
آموزش طنين معنائي و تاثير آن بر انسجام و عمق لغوي زبان آموزان ايراني
محسن جعفرپور 2019 -
تاثير روانشناسي مثبت بر يادگيري زبان
ال ناز اولادرستم 2019 -
حمايت، مهارتهاي تفكر انتقادي و استفاده از راهبردهاي يادگيري (مورد مطالعه: دانشجويان رشته زبان انگليسي به عنوان زبان خارجي سطح ماقبل پيشرفته عراق)
لحاظ عبدالامیرکریم مبارک 2018 -
بررسي كاركرد افتراقي تست زبان انگليسي دانشگاه تهران به دو روش هنسل و رگرسيون لوجستيك
سیدمحمدرضا امیریان 2018 -
تكيه گاه سازي متقارن و نامتقارن در همنشيني هاي نوشتاري زبان دوم داراي ارزش ارتباطي زياد و كم در واژه يابي وب-محور
افسانه سعیداختر 2018 -
روش هاي يادگيري اداركي ، يادگيري خود تنظيم شده و دستاورد يادگيري زبان: موردكاوي زبان آموزان ايراني
صدیقه نجیبی 2018 -
تاثير گونههاي مختلف ارائهي واژهنامه زبان اول بر رفتار واژهيابي،درك مطلب، و يادگيري واژگان زبان دوم از منظر بار شناختي
فرید ناصریه 2018 -
بررسي رابطه ميان هوش هيجاني ، آگاهي نسبت به منظورشناسي، و به كار بستن منظورشناسي در زبان آموزان ايراني
محمد مهدی حاج ملک 2018 -
اعتبار سازه آزمون بسندگي زبان دانشگاه تهران: رويكرد چند بعدي
محمد صالحی 2018 -
عوامل موثر بر جايگاه جملات قيدي تبعي درانگليسي دانشگاهي : مطالعه مقابله اي
سیداحسان گل پرور 2018 -
خودآزمايي در بافت ايران
گیتی افروز جوادی 2018 -
نقش دانش لغوي در پيش بيني عملكرد بر انواع سوالات درك خواندن در آزمون هاي تافل و آيلتز
اسحق اکبریان 2018 -
سنجش مبتني بر عدالت: گامي به سوي اخلاق و انصاف در سنجش زبان
عنایت الله شعبانی 2018
Master Theses
-
خودکارآمدی مدرسان و منابع آن: بررسی تاثیر تحصیلات و تجربه
محمدرضا اکبری 2024 -
تاثیرات استفاده از ویدئو با زیرنویس و فایل های صوتی بر یادگیری لغات و درک شنیداری زبان آموزان ایرانی
زهرا کریمیان کاکلکی 2023 -
اینستاگرام و یادگیری اتفاقی لغات انگلیسی در سطوح زبانی مختلف
زهرا ابراهیم زاده چمازکتی 2023 -
تأثیر آموزش زبان بازی محور بر روی پیشرفت گرامر و واژگان زبان آموزان مرد و زن ایرانی در کلاس آنلاین
شیما گل محمدی 2023 -
نقش اندازه و عمق واژگانی در مهارت گفتاری زبان بیگانه در میان زبان آموزان پیشرفته
سیدایمان سادات کیائی 2023 -
تاثیر سنجش پویای تحت وِب بر یادگیری دستور زبان انگلیسی دانش آموزان دبیرستانی عمان
موسی بن سالم بن احمد النعمانی 2022 -
شفافیت روش در پژوهش های کمی زبان دوم: بررسی مجلات علمی- پژوهشی زبان شناسی کاربردی در ایران
رعنا رحیمی 2022 -
تاثیر مواد درسی دیداری- شنیداری بر افزایش دانش واژگان آکادمیک دانشجویان
بهرام کاروانی 2022 -
تاثیرطول بند موصولی بر رفع ابهام بندهای موصولی مبهم در زبان اول و دوم
ژاسمن یزدانی 2022 -
" در مسیر بررسی قابل ترجمه بودن میم های اینترنتی "
علیرضا مغاری حصاری 2021 -
تولید محتوای آموزشی با بهره گیری از فن آوری در بافت آموزش زبان انگلیسی ایران فرصت ها، چالش ها وفعالیتهای کنونی
مینا ظهرابی 2021 -
بررسی نیازهای زبان انگلیسی رشتههای مهندسی پلیمر و مهندسی شیمی از دیدگاه مدرسین، دانشجویان، فارغ التحصیلان و محیط کار
محدثه پیری 2021 -
بررسي افعال وجهي در نگارش گويش وران بومي و غيربومي زبان انگليسي
امیر احمدزاده کوکیا 2020 -
كاربرد مهارتهاي تست و كنش آزمون دانش آموزان دبيرستاني ايراني با توانش عالي، متوسط و پايين در پرسش هاي چند گزينه اي
میثم بالانشین کردان 2020 -
تاثیر نوع دادههای دیداری- شنیداری و علاقه به نوع دادهها بر یادگیری تصادفی واژه
فتانه میرزازاده 2020 -
تاثیر(ات) آموزش به کمک موبایل در پیچیدگی، صحت و فصاحت گفتار فراگیران انگلیسی به عنوان زبان بیگانه
سیده یاسمن حسینی 2020 -
تقویت مهارت شفاهی به وسیله ی آموزش فعالیت محور در محیط اسکایپ و رو در رو : بررسی پیچیدگی، دقت و تسلط در زبان آموزان ایرانی
محمد فهیم نیا 2020 -
تحليل كتاب هاي زبان انگليسي كلاس هاي يازدهم و دوازدهم در دبيرستان هاي افغانستان از ديدگاه معلمان، كارشناسان آموزش زبان، زبان آموزان و فارغ التحصيلان
خیبر نجفی 2019 -
آموزش دستور زبان انگليسي در دبيرستانهاي افغانستان: باورها و كنشهاي مدرسان و زبان آموزان
سید بشیر عالمی 2019 -
رفع ابهام عبارات موصولي مبهم: نقش ويژگيهاي فردي فراگيران زبان دوم
مهدی شریعت 2019 -
Examining the impact af personality factor ( FD/FI) on vocbulory test fovmats ( MC/cloze test)
متین جلال کمالی 2018 -
تاثير برنامه ريزي راهبردي بر دقت و فصاحت زبان آموزان ضعيف، متوسط و قوي
مصطفی مهدی زاده ولوکلائی 2018 -
ايستارها و ديدگاه ها نسبت به فراگيري بلاگ-محور زبان: در بافت ايران
پروین آقایی 2018 -
مقايسه كاربرد طفره هاي زباني در مقالات پژوهشي نوشته شده توسط محققان ايراني به زبان انگليسي
فهیمه خریدار 2018 -
بررسي رابطه بين توانايي معلمان در تفكر انتقادي و كارآمدي آن ها
نرگس نوری زاده 2018 -
بررسي راهبردهاي فراگيري واژه هاي زبان انگليسي توسط دانش آموزان فارسي زبان و پشتو زبان
مریم حیدری 2018 -
فرآيند توليد زبان: قابليت دسترسي مفهومي در مقابل محوريت تفسيري
حسین کریمی 2018 -
بررسي رابطه بين عقايد معلمان زبان انگليسي ايراني درباره تدريس واژگان زبان انگليسي و عملكرد آنها
زهرا اجلی 2018 -
پژوهشي در مهارت هاي تفكر انتقادي: شواهدي از فراگيران ايراني انگليسي به عنوان زبان خارجي
محمد محمدی 2018 -
نحوه نمايش اسلام و مسلمين در رسانه هاي غرب: تحليل انتقادي كلام
کامیار کباری 2018 -
بررسي آموزش عبارتهاي اصطلاحي زبان انگليسي به زبان آموزان ايراني: ارسال پيام متني و استفاده از روش كاغذ و قلم.
مهناز خسروی 2018 -
درك زبان آموزان و مدرسين از تغيير زبان : آيا سطح اضطراب يك عامل تعيين كننده است؟?
سجاد فتحی برناجی 2018 -
تاثير استفاده از حالت هاي حسي چندگانه بر فراگيري واژگان متن به همراه توصيف
ندا شعرباف شعار 2018 -
آن حقيقت ز كجا يافت شد؟ تحليل كاربردي سنديت در گزارش هاي خبري انگليسي و فارسي: موضوع سوريه
محمد مظفری 2018 -
نقش به كارگيري راهبردهاي نقشه مفهومي پر كردن نقشه ، نقشه مفهومي گروهي و ساخت نقشه در بهبود درك مطلب فراگيران سطح متوسط ايراني انگليسي به عنوان زبان خارجي
سکینه بلباسی 2018 -
تاثير دو زبانگي در يادگيري لغات در زبان انگليسي
اسیه صیدی 2018 -
ارزشيابي و ارتقاء دانش گرامري زبان آموزان سال اول از طريق ارزشيابي پويا به وسيله كامپيوتر يك روش مداخله گر
علی مهری کامرود 2018 -
استفاده از مهارتهاي فراگيري لغت توسط دانشجويان سوري و ايراني: مقايسه بين دانشجويان عرب زبان و فارسي زبان
محمد الشعبان 2018 -
تحليل نيازهاي زبان انگليسي دانشجويان مهندسي برق: گامي به سوي اشتغال پذيري
سمیرا کاظم پوریان ممقانی 2018 -
تحليل كاركرد افتراقي سوالهايي كه به صورت دو مقوله اي ارزيابي شده اند در آزمون توانش زباني دانشگاه تهران
عنایت الله شعبانی 2018 -
بازخوردمتقابل در بافت كلاسي زبان انگليسي بعنوان زبان خارجي: تاثيرات كوتاه مدت و بلند مدت بر دقت دستوري
علیرضا زارع الانق 2018 -
رابطه بين اضطراب نگارش در زبان دوم و شرايط برنامه ريزي و صحت دستوري، پيچيدگي واژگاني و سلاست در نگارش فراگيران ايراني زبان انگليسي در دوره كارشناسي
فرزانه برزگرشندی 2018 -
تاثير درازمدت بازخورد دستوري نوشتاري بر فراگيري حروف تعريف زبان آموزان
احسن پاشازاده 2018 -
اضمحلال واژگان زبان خارجي: داده هايي از فارسي زبان هاي فراگير انگليسي
سیدمحمدمهدی بهرامی 2018 -
ارتباط بين سبك هاي يادگيري زبان آموزان و عملكرد آنان در انجام تكليف در مكالمه همزمان از طريق كامپيوتر به لحاظ تراكم و گوناگوني لغوي، پيچيدگي و صحت نحوي و خصيصه هاي كلامي
محسن هدایتی 2018 -
بررسي نگرش زبان آموزان ايراني نسبت به معلم ايراني و غير ايراني ( Implicit and Explicit Attitudes of Iranian Students Towards Native and Non -Native Speaker Teachers of English A case study of University of Tehran Kish International Sampus)
ندا موقر نژاد 2018 -
تاثير انواع مختلف بازخورد نگارشي مستقيم بر بهبود دقت گزارش يادگيران سطح متوسط زبان انگليسي
بهزاد تقی پور 2018 -
مقايسه بازخوردهاي فيزيكي، احساسي، رفتاري و گفتاري در بين زبان آموزان دختر و پسر ايراني به اضطراب يادگيري زبان خارجي
سیده زهرا سیف السادات 2018 -
ارزيابي رويكرد آموزشي حيطه منظور شناسي در بافتهاي كلاسي انگليسي به عنوان زبان خارجي در ايران: چهارچوب ست والش
غزاله فریدونی 2018 -
بررسي تاثير برنامه آموزشي نيمه هدايت شده خودمختار بر افزايش انگيزه
مریم پهلوان اقاجونی 2018 -
نقش كتاب راهنماي معلم پايه ي هفتم متوسطه در عملكرد معلمان و درك مهارت هاي شنيداري دانش آموزان
شادی بقائی مقدم 2018 -
رابطه بين خودتعيين گري، انگيزش و پيشرفت تحصيلي دانشجويان ايراني رشته زبان انگليسي
زهرا حاج حیدری ورنوسفادرانی 2018 -
تحليل كاركرد افتراقي جنسيتي در آزمون ورودي دانشگاه هاي ايران با استفاده از دو روش تحليل آماري رگرسيون لجيستيك (LR)و منتل هانزل (MH)
محمدابراهیم بانی 2018 -
فراگيران انگليسي به عنوان زبان بيگانه و مدرسان بومي و غير بومي زبان انگليسي و بازخورد تصحيحي شفاهي: ديدگاهها و عملكرد كلاسي
سومیه ابراهیم محمدصالح 2018 -
ارتباط بين نوع شخصيت ارزياب و روايي ارزيابي
الهام کرمانی 2018 -
تاثير اصالت متن هاي خواندن بر استفاده زبان آموزان ايراني از راهبردهاي آزمون
مهدیه بصیری راد 2018 -
تدريس راهبردهاي ارتباطي: بررسي تاثير توانش زباني و برون گرايي/ درون گرايي
پونه یموتی 2018 -
آموزش تكليف مدار:تمركز بر روي فرم در مراحل پيش و پس از تكليف
شیرین سلطانیه 2018 -
تاثيرات خواندن گسترده و كنش متقابل آن با انگيزش زبان خارجي بر پاسخ هاي زبان آموزان ايراني به سئوالات درك مطلب موضعي و كلي
سعید نورزاده قیه قشلاقی 2018 -
تاثير گسترش متن بر يادگيري لغت و پايداري آن در دانش آموزان دبيرستاني
مرضیه رنجبر 2018 -
پردازش ضماير مبهم توسط فراگيران انگليسي به عنوان زبان خارجي
مسعود معتمدی نیا 2018 -
استراتژي هاي يادگيري واژگان انگليسي :پژوهشي درباره ي زبان آموزان ايراني
نیلوفر کارگرجهرمی 2018 -
ارزيابي كتاب زبان انگليسي كلاس هشتم در مدارس افغانستان
علیرضا حیدری 2018 -
پژوهشي در يادگيري تنظيم شده كلمه درمحيط فراگيري زبان انگليسي ايراني
سمیه حفیظی بیدگلی 2018 -
نقش مولفه معنايي جانداري در پردازش بندهاي موصولي مفعولي در زبان فارسي
احسان هادی پورفرد 2018 -
شاخص هاي خوانش پذيري جايگزيني براي پرسه ارزشيابي در مهارت نوشتاري
مسعود عزیزی 2018 -
تحليل نوع ساختاري چكيده مقالات علمي -پژوهشي بين فرهنگي
شیرین محمدزاده 2018