Akbar Abdollahi

Assistant Professor

Update: 2024-12-04

Akbar Abdollahi

Faculty of Foreign Languages and Literatures / French Language and Literature

Master Theses

  1. بررسی دشواری های ترجمه ی متون تخصصی از رهگذر ترجمه ی دو فصل از کتاب درآمدی بر زبان شناسی اجتماعی، اثر هانری بوآیه
    سیدحسن ابطحی 2024
  2. بهره گیری از بازیهای ویدیویی جدی چند بازیکنی در کلاس زبان فرانسه و تاثیرآن بر تولید شفاهی زبان آموزان ایرانی: مورد نوجوانان سطح A2
    فاطمه فرجی صبا 2024
  3. تاثیر فعالیتهای اجتماعی-تعاملی فناورانه در کلاس زبان فرانسه بر تولید شفاهی زبان آموزان ایرانی سطح A2
    نازنین حبیبی شاندیز 2024
  4. تحلیل اثربخشی استفاده از تصویر در یادگیری واژگان نزد فراگیران زبان فرانسه در ایران
    فاطمه مصلحی نسب 2024
  5. مطالعه توجه و تمرکز نزد فراگیران زبان فرانسه در بافت آموزشگاهی در ایران
    مریم داودی 2024
  6. بررسی سواد دیجیتالی دانشجویان زبان فرانسه در بافت دانشگاهی ایران
    یلدا پارسائی 2024
  7. عنوان پایان نامه : تالار گفتگو، ابزاری برای پرورش تولید نوشتاری زبان آموزان ایرانی: مورد مطالعه موسسات زبان تهران
    مهدیه عیسی فر 2023
  8. مطالعه توانش ترافرهنگی زبان آموزان فرانسه در آموزشگاه های زبان در ایران
    محمدحسین زحمت کش ساروقی 2023
  9. تحلیل بازنمودهای اجتماعی خلاقیت در آموزش زبان فرانسه به عنوان زبان خارجی نزد مدرسان ایرانی : مورد موسسات زبان در تهران
    زهرا عابدزاده 2023
  10. انسجام و پیوستگی در متن استدلالی: تحلیل تولید نوشتاری زبان‌آموزان ایرانی سطح B2
    رضا ترک شوند 2023
  11. بررسی تمایل به برقراری ارتباط زبان آموزان ایرانی زبان فرانسه در کلاس های مجازی : مورد موسسات زبان
    فاطمه کریمی 2023
  12. آموزش متمایز در کلاس های زبان فرانسه:مطالعه مقایسه ای کلاس های حضوری و مجازی در موسسات زبان تهران
    مریم سویزی 2023
  13. بررسی رویکرد ارزیابی مدرسان در کلاس های مجازی زبان فرانسه در دوران همه گیری کووید 19: مورد مطالعه موسسات زبان تهران
    فاطمه السادات میرعنایت 2023
  14. بررسی خطاهای ترازبانی زبان آموزان ایرانی سطح مبتدی : مورد خطاهای واژگانی و دستوری به هنگام تولید گفتاری
    سارا فخریان 2023
  15. تربیت مدرسان در استفاده از فناوری اطلاعات و ارتباطات در کلاس های مجازی: مورد مدرسان زبان فرانسه در آموزشگاه های زبان در ایران
    نگار عرب ندوی زرندی 2023
  16. چالش های آموزشی استفاده از نرم افزارهای کاربردی در یاددهی زبان فرانسه: مورد مدارس ابتدایی ایران
    پریسا کولائی 2023
  17. تاثیر روش مدرس بر انگیزه زبان‌آموزان در کلاسهای مجازی: مورد مطالعه زبان آموزان فرانسه سطح مبتدی، رده سنی 9 تا 15 سال در موسسه کانون زبان ایران
    نرگس توتونچیان 2022
  18. مطالعه توانش های حرفه ای مدرسان زبان فرانسه در ایران
    رویا دانش فر 2022
  19. مطالعه و بررسی رویکردهای یاددهی سازگار با مغز در موسسه های زبان های خارجی در تهران
    محمداسماعیل نادری نسب 2022
  20. نقش تصویر در مدیریت اضطراب ناشی از یادگیری زبان های خارجی نزد زبان آموزان فرانسه در ایران
    محمدمهدی بیطرفان 2022
  21. استفاده از بازی‌های دیجیتال موجود در مودل برای آموزش واژگان: مورد دانشجویان کارشناسی زبان و ادبیات فرانسه دانشگاه تهران
    آزاده ابراهیم حبیبی 2022
  22. بررسی تعامل میان زبان‌آموزان زبان فرانسه در کلاس‌های مجازی: مورد آموزشگاه‌های زبان در ایران
    ندا ابراهیمی کاوری 2022
  23. تاثیر غلط یاب ها در درست نویسی زبان آموزان زبان فرانسه:مطالعه موردی زبان آموزان دوره ی کارشناسی زبان فرانسه دانشگاه تهران
    کوثر علی بیکی منشادی 2022
  24. تحلیل تعامل‌های میان زبان‌آموزان و مدرس در کلاس زبان فرانسه: مقایسه گونه‌های تعامل مدرسان بومی و غیربومی
    نفیسه امینیان 2022
  25. بررسی تأثیر آموزش توالی‌های از پیش ساخته ی واژگانی بر روانی گفتار: مورد مطالعه زبان‌آموزان ایرانی سطحA2
    زهرا محمدی فروغ 2022
  26. قصه به عنوان ابزار کمک آموزشی در راستای بهبود بیان شفاهی زبان آموزان در کلاس زبان فرانسه در ایران
    سیده فاطمه میرمحمدزاده نودهی 2022
  27. تحلیل وضعیت فعلی استانداردهای کیفیت آموزشگاه های زبان درایران و ارائه نظام ارزیابی کیفیت در این موسسات: مورد مطالعه زبان فرانسه
    سیده آتوسا حسینی 2022
  28. بررسی موضوعات پایان نامه های کارشناسی ارشد رشته آموزش زبان فرانسه در ایران
    مریم رضائی 2021
  29. تاثیر استفاده از داستان مصور بر تقویت بیان شفاهی زبان آموزان فرانسه در ایران
    تارا قاضی نژاد 2021
  30. بهره برداری از متون ادبی در کلاس وارونه و تاثیر آن بر بیان نوشتاری زبان آموزان فرانسه در ایران.
    فاطمه ملاامین 2021
  31. بررسی دوره های آموزشی راهنمایان فرانسه زبان گردشگری در ایران : ارائه معیارهایی برای سنجش این دوره ها
    مرضیه پیک زاده ابیانه 2021
  32. بررسی روش های تدریس خلاقانه ی نگارش در کلاس های زبان فرانسه: مورد مطالعه، نرم افزارهای کاربردی
    نیلوفر آقابابائی 2020
  33. مطالعه واژه های هم آیند درتولید نوشتاری زبان آموزان فرانسه در بافت دانشگاهی در ایران
    واله شریف 2020
  34. بررسی روش به گزینی فعالیت ها و انتخاب مواد آموزشی در کلاس های آموزش زبان فرانسه در دانشگاه های ایران
    نگار قدردان مشهدی 2020
  35. جايگاه منابع ديجيتال در آموزش زبان فرانسوي به كودكان در ايران
    لیلا سلگی 2019
  36. تحليل مشكلات املاي زبان آموزان مبتدي ايراني( مطالعه موردي دانشگاه هاي تهران)
    سوگند راسخ 2019
  37. آموزش زبان محاوره فرانسه در دانشگاه: مورد مطالعه، كلاس هاي بيان شفاهي در دانشگاه تهران
    زیور ایزدپناه 2019
  38. مطالعه نرم افزارهاي كاربردي ايراني تلفن همراه براي آموزش زبان فرانسه
    رضا بریش 2019
  39. تاثير فعاليت هاي استدلالي بر پيشرفت بيان شفاهي زبان آموزان فرانسه در ايران
    مژده قاسمی ترکان 2019
  40. بررسي تاثير استفاده از مطبوعات فرانسوي در كلاس بر مهارت توليد گفتاري زبان آموزان ايراني در سطح متوسط
    میلاد کیازاد 2018
  41. بررسي تاثير فناوري هاي اطلاعات و ارتباطات بر توليد گفتاري و نوشتاري دانشجويان زبان فرانسه : مطالعه موردي دانشجويان خجالتي در دانشگاه تهران
    ملیحه علاالدینی 2018
  42. مشكلات بيان شفاهي در زبان فرانسه و راهبردهاي حل آن ها: مطالعه موردي نزد زبان آموزان كارشناسي ارشد در دانشگاه تهران
    معصومه رستمی چشمه ماهی 2018
  43. بررسي استفاده از گزيده هاي فيلم جهت تقويت بيان در كلاس هاي آموزش زبان فرانسه در ايران
    کامران حسینی 2018
  44. آموزش به شيوه هاي متفاوت،راه حلي براي مديريت ناهمگني زبان آموزان در كلاس فرانسه در ايران
    مهرنوش باطبی 2018
  45. مطالعه راهبردهاي يادگيري درك نوشتار زبان آموزان فرانسه،سطح مبتدي (مطالعه موردي آموزشگاههاي زبان در تهران)
    زهره عیوضی ابهری 2018
  46. آموزش دانش فرهنگي/اجتماعي-فرهنگي بر اساس CECR در كلاس هاي فرانسه مقدماتي در ايران:مورد بررسي در برخي دانشگاههاي تهران
    ایمان عظیمی 2018
  47. بازنمودهاي اجتماعي آموزش دستور زبان فرانسه توسط مدرسان زبان فرانسه در ايران
    بیتا هاشمیان نژاد 2018
  48. بررسي بينا زبان شركت كنندگان در بخش كتبي آزمون دلف در ايران
    آسیه خواجه علی 2018
  49. ياددهي بيان كتبي با استفاده از آموزش پروژه محور در ايران
    سیده یاسمین سجادی 2018
  50. ادغام تكنولوژي هاي آموزشي در كلاس زبان:بررسي استفاده از تلفن هاي همراه هوشمند در كلاس هاي زبان فرانسه در دانشگاه تهران
    لطیفه نجاتی یزدی زاده 2018
  51. نقش تغيير رمزگان در پيشرفت كلامي گوينده:كلاس هاي ترم اول و دوم ليسانس زبان فرانسه دانشگاه تهران
    رضا دهقان زاد 2018
  52. تحليل خطاهاي نوشتاري دانشجويان زبان فرانسه در بكارگيري حروف اضافه ي متناسب با فعل:مطالعه موردي دانشگاه تهران
    دنیا غیاثوند 2018
  53. بررسي رشد درك شفاهي دانشجويان ايراني در كلاس هاي مجازي دانشگاه تهران،مطالعه موردي كلاس هاي مكالمه زبان فرانسه
    سپیده هماپور 2018
  54. بهبود كيفيت توليد زبان آموزان ايراني زبان فرانسه با استفاده از متون ادبي معاصر،از جمله آثار اني ارنو
    لیلی کسائی 2018
  55. تحليل خطاهاي صرف افعال نزد زبان آموزان فرانسه در بافت دانشگاهي در ايران
    مریم جامی زاده 2018
  56. استفاده از راهبردهاي عاطفي-اجتماعي براي بهبود بيان شفاهي در كلاس هاي زبان فرانسه در ايران
    حسین فتحایی نوین 2018
  57. بررسي ارتباط ميان استفاده از فعاليتهاي كنشي و انگيزه زبان آموزان زبان فرانسه:مطالعه موردي دانشگاه تهران
    سارا زیانی 2018
  58. بررسي تحليلي فعاليتهاي فرهنگي در كلاس هاي آموزش زبان فرانسه در بافت دانشگاهي ايران
    فرشته جوبندی 2018
  59. استفاده از پوشه پيشرفت تحصيلي اروپايي در ايران و نقش آن درخودسازماندهي زبان آموزان ايراني
    سوده ابراهیمی 2018
  60. روند خود ارزشيابي تا خودكفايي زباني دانشجويان در كلاس هاي فرانسه پايه در ايران
    لیلا رمضانی 2018