پروفایل اساتید - ffll- دانشکده زبانها و ادبیات خارجی
Assistant Professor
Update: 2024-12-04
Akbar Abdollahi
Faculty of Foreign Languages and Literatures / French Language and Literature
Master Theses
-
بررسی دشواری های ترجمه ی متون تخصصی از رهگذر ترجمه ی دو فصل از کتاب درآمدی بر زبان شناسی اجتماعی، اثر هانری بوآیه
سیدحسن ابطحی 2024 -
بهره گیری از بازیهای ویدیویی جدی چند بازیکنی در کلاس زبان فرانسه و تاثیرآن بر تولید شفاهی زبان آموزان ایرانی: مورد نوجوانان سطح A2
فاطمه فرجی صبا 2024 -
تاثیر فعالیتهای اجتماعی-تعاملی فناورانه در کلاس زبان فرانسه بر تولید شفاهی زبان آموزان ایرانی سطح A2
نازنین حبیبی شاندیز 2024 -
تحلیل اثربخشی استفاده از تصویر در یادگیری واژگان نزد فراگیران زبان فرانسه در ایران
فاطمه مصلحی نسب 2024 -
مطالعه توجه و تمرکز نزد فراگیران زبان فرانسه در بافت آموزشگاهی در ایران
مریم داودی 2024 -
بررسی سواد دیجیتالی دانشجویان زبان فرانسه در بافت دانشگاهی ایران
یلدا پارسائی 2024 -
عنوان پایان نامه : تالار گفتگو، ابزاری برای پرورش تولید نوشتاری زبان آموزان ایرانی: مورد مطالعه موسسات زبان تهران
مهدیه عیسی فر 2023 -
مطالعه توانش ترافرهنگی زبان آموزان فرانسه در آموزشگاه های زبان در ایران
محمدحسین زحمت کش ساروقی 2023 -
تحلیل بازنمودهای اجتماعی خلاقیت در آموزش زبان فرانسه به عنوان زبان خارجی نزد مدرسان ایرانی : مورد موسسات زبان در تهران
زهرا عابدزاده 2023 -
انسجام و پیوستگی در متن استدلالی: تحلیل تولید نوشتاری زبانآموزان ایرانی سطح B2
رضا ترک شوند 2023 -
بررسی تمایل به برقراری ارتباط زبان آموزان ایرانی زبان فرانسه در کلاس های مجازی : مورد موسسات زبان
فاطمه کریمی 2023 -
آموزش متمایز در کلاس های زبان فرانسه:مطالعه مقایسه ای کلاس های حضوری و مجازی در موسسات زبان تهران
مریم سویزی 2023 -
بررسی رویکرد ارزیابی مدرسان در کلاس های مجازی زبان فرانسه در دوران همه گیری کووید 19: مورد مطالعه موسسات زبان تهران
فاطمه السادات میرعنایت 2023 -
بررسی خطاهای ترازبانی زبان آموزان ایرانی سطح مبتدی : مورد خطاهای واژگانی و دستوری به هنگام تولید گفتاری
سارا فخریان 2023 -
تربیت مدرسان در استفاده از فناوری اطلاعات و ارتباطات در کلاس های مجازی: مورد مدرسان زبان فرانسه در آموزشگاه های زبان در ایران
نگار عرب ندوی زرندی 2023 -
چالش های آموزشی استفاده از نرم افزارهای کاربردی در یاددهی زبان فرانسه: مورد مدارس ابتدایی ایران
پریسا کولائی 2023 -
تاثیر روش مدرس بر انگیزه زبانآموزان در کلاسهای مجازی: مورد مطالعه زبان آموزان فرانسه سطح مبتدی، رده سنی 9 تا 15 سال در موسسه کانون زبان ایران
نرگس توتونچیان 2022 -
مطالعه توانش های حرفه ای مدرسان زبان فرانسه در ایران
رویا دانش فر 2022 -
مطالعه و بررسی رویکردهای یاددهی سازگار با مغز در موسسه های زبان های خارجی در تهران
محمداسماعیل نادری نسب 2022 -
نقش تصویر در مدیریت اضطراب ناشی از یادگیری زبان های خارجی نزد زبان آموزان فرانسه در ایران
محمدمهدی بیطرفان 2022 -
استفاده از بازیهای دیجیتال موجود در مودل برای آموزش واژگان: مورد دانشجویان کارشناسی زبان و ادبیات فرانسه دانشگاه تهران
آزاده ابراهیم حبیبی 2022 -
بررسی تعامل میان زبانآموزان زبان فرانسه در کلاسهای مجازی: مورد آموزشگاههای زبان در ایران
ندا ابراهیمی کاوری 2022 -
تاثیر غلط یاب ها در درست نویسی زبان آموزان زبان فرانسه:مطالعه موردی زبان آموزان دوره ی کارشناسی زبان فرانسه دانشگاه تهران
کوثر علی بیکی منشادی 2022 -
تحلیل تعاملهای میان زبانآموزان و مدرس در کلاس زبان فرانسه: مقایسه گونههای تعامل مدرسان بومی و غیربومی
نفیسه امینیان 2022 -
بررسی تأثیر آموزش توالیهای از پیش ساخته ی واژگانی بر روانی گفتار: مورد مطالعه زبانآموزان ایرانی سطحA2
زهرا محمدی فروغ 2022 -
قصه به عنوان ابزار کمک آموزشی در راستای بهبود بیان شفاهی زبان آموزان در کلاس زبان فرانسه در ایران
سیده فاطمه میرمحمدزاده نودهی 2022 -
تحلیل وضعیت فعلی استانداردهای کیفیت آموزشگاه های زبان درایران و ارائه نظام ارزیابی کیفیت در این موسسات: مورد مطالعه زبان فرانسه
سیده آتوسا حسینی 2022 -
بررسی موضوعات پایان نامه های کارشناسی ارشد رشته آموزش زبان فرانسه در ایران
مریم رضائی 2021 -
تاثیر استفاده از داستان مصور بر تقویت بیان شفاهی زبان آموزان فرانسه در ایران
تارا قاضی نژاد 2021 -
بهره برداری از متون ادبی در کلاس وارونه و تاثیر آن بر بیان نوشتاری زبان آموزان فرانسه در ایران.
فاطمه ملاامین 2021 -
بررسی دوره های آموزشی راهنمایان فرانسه زبان گردشگری در ایران : ارائه معیارهایی برای سنجش این دوره ها
مرضیه پیک زاده ابیانه 2021 -
بررسی روش های تدریس خلاقانه ی نگارش در کلاس های زبان فرانسه: مورد مطالعه، نرم افزارهای کاربردی
نیلوفر آقابابائی 2020 -
مطالعه واژه های هم آیند درتولید نوشتاری زبان آموزان فرانسه در بافت دانشگاهی در ایران
واله شریف 2020 -
بررسی روش به گزینی فعالیت ها و انتخاب مواد آموزشی در کلاس های آموزش زبان فرانسه در دانشگاه های ایران
نگار قدردان مشهدی 2020 -
جايگاه منابع ديجيتال در آموزش زبان فرانسوي به كودكان در ايران
لیلا سلگی 2019 -
تحليل مشكلات املاي زبان آموزان مبتدي ايراني( مطالعه موردي دانشگاه هاي تهران)
سوگند راسخ 2019 -
آموزش زبان محاوره فرانسه در دانشگاه: مورد مطالعه، كلاس هاي بيان شفاهي در دانشگاه تهران
زیور ایزدپناه 2019 -
مطالعه نرم افزارهاي كاربردي ايراني تلفن همراه براي آموزش زبان فرانسه
رضا بریش 2019 -
تاثير فعاليت هاي استدلالي بر پيشرفت بيان شفاهي زبان آموزان فرانسه در ايران
مژده قاسمی ترکان 2019 -
بررسي تاثير استفاده از مطبوعات فرانسوي در كلاس بر مهارت توليد گفتاري زبان آموزان ايراني در سطح متوسط
میلاد کیازاد 2018 -
بررسي تاثير فناوري هاي اطلاعات و ارتباطات بر توليد گفتاري و نوشتاري دانشجويان زبان فرانسه : مطالعه موردي دانشجويان خجالتي در دانشگاه تهران
ملیحه علاالدینی 2018 -
مشكلات بيان شفاهي در زبان فرانسه و راهبردهاي حل آن ها: مطالعه موردي نزد زبان آموزان كارشناسي ارشد در دانشگاه تهران
معصومه رستمی چشمه ماهی 2018 -
بررسي استفاده از گزيده هاي فيلم جهت تقويت بيان در كلاس هاي آموزش زبان فرانسه در ايران
کامران حسینی 2018 -
آموزش به شيوه هاي متفاوت،راه حلي براي مديريت ناهمگني زبان آموزان در كلاس فرانسه در ايران
مهرنوش باطبی 2018 -
مطالعه راهبردهاي يادگيري درك نوشتار زبان آموزان فرانسه،سطح مبتدي (مطالعه موردي آموزشگاههاي زبان در تهران)
زهره عیوضی ابهری 2018 -
آموزش دانش فرهنگي/اجتماعي-فرهنگي بر اساس CECR در كلاس هاي فرانسه مقدماتي در ايران:مورد بررسي در برخي دانشگاههاي تهران
ایمان عظیمی 2018 -
بازنمودهاي اجتماعي آموزش دستور زبان فرانسه توسط مدرسان زبان فرانسه در ايران
بیتا هاشمیان نژاد 2018 -
بررسي بينا زبان شركت كنندگان در بخش كتبي آزمون دلف در ايران
آسیه خواجه علی 2018 -
ياددهي بيان كتبي با استفاده از آموزش پروژه محور در ايران
سیده یاسمین سجادی 2018 -
ادغام تكنولوژي هاي آموزشي در كلاس زبان:بررسي استفاده از تلفن هاي همراه هوشمند در كلاس هاي زبان فرانسه در دانشگاه تهران
لطیفه نجاتی یزدی زاده 2018 -
نقش تغيير رمزگان در پيشرفت كلامي گوينده:كلاس هاي ترم اول و دوم ليسانس زبان فرانسه دانشگاه تهران
رضا دهقان زاد 2018 -
تحليل خطاهاي نوشتاري دانشجويان زبان فرانسه در بكارگيري حروف اضافه ي متناسب با فعل:مطالعه موردي دانشگاه تهران
دنیا غیاثوند 2018 -
بررسي رشد درك شفاهي دانشجويان ايراني در كلاس هاي مجازي دانشگاه تهران،مطالعه موردي كلاس هاي مكالمه زبان فرانسه
سپیده هماپور 2018 -
بهبود كيفيت توليد زبان آموزان ايراني زبان فرانسه با استفاده از متون ادبي معاصر،از جمله آثار اني ارنو
لیلی کسائی 2018 -
تحليل خطاهاي صرف افعال نزد زبان آموزان فرانسه در بافت دانشگاهي در ايران
مریم جامی زاده 2018 -
استفاده از راهبردهاي عاطفي-اجتماعي براي بهبود بيان شفاهي در كلاس هاي زبان فرانسه در ايران
حسین فتحایی نوین 2018 -
بررسي ارتباط ميان استفاده از فعاليتهاي كنشي و انگيزه زبان آموزان زبان فرانسه:مطالعه موردي دانشگاه تهران
سارا زیانی 2018 -
بررسي تحليلي فعاليتهاي فرهنگي در كلاس هاي آموزش زبان فرانسه در بافت دانشگاهي ايران
فرشته جوبندی 2018 -
استفاده از پوشه پيشرفت تحصيلي اروپايي در ايران و نقش آن درخودسازماندهي زبان آموزان ايراني
سوده ابراهیمی 2018 -
روند خود ارزشيابي تا خودكفايي زباني دانشجويان در كلاس هاي فرانسه پايه در ايران
لیلا رمضانی 2018