اکبر عبداللهی

استادیار

تاریخ به‌روزرسانی: 1403/09/14

اکبر عبداللهی

دانشکده زبان ها و ادبیات خارجی / زبان‌ و ادبیات فرانسه‌

پایان‌نامه‌های کارشناسی‌ارشد

  1. بررسی دشواری های ترجمه ی متون تخصصی از رهگذر ترجمه ی دو فصل از کتاب درآمدی بر زبان شناسی اجتماعی، اثر هانری بوآیه
    سیدحسن ابطحی 1403
  2. بهره گیری از بازیهای ویدیویی جدی چند بازیکنی در کلاس زبان فرانسه و تاثیرآن بر تولید شفاهی زبان آموزان ایرانی: مورد نوجوانان سطح A2
    فاطمه فرجی صبا 1403
  3. تاثیر فعالیتهای اجتماعی-تعاملی فناورانه در کلاس زبان فرانسه بر تولید شفاهی زبان آموزان ایرانی سطح A2
    نازنین حبیبی شاندیز 1403
  4. تحلیل اثربخشی استفاده از تصویر در یادگیری واژگان نزد فراگیران زبان فرانسه در ایران
    فاطمه مصلحی نسب 1403
  5. مطالعه توجه و تمرکز نزد فراگیران زبان فرانسه در بافت آموزشگاهی در ایران
    مریم داودی 1403
  6. بررسی سواد دیجیتالی دانشجویان زبان فرانسه در بافت دانشگاهی ایران
    یلدا پارسائی 1402
  7. عنوان پایان نامه : تالار گفتگو، ابزاری برای پرورش تولید نوشتاری زبان آموزان ایرانی: مورد مطالعه موسسات زبان تهران
    مهدیه عیسی فر 1402
  8. مطالعه توانش ترافرهنگی زبان آموزان فرانسه در آموزشگاه های زبان در ایران
    محمدحسین زحمت کش ساروقی 1402
  9. تحلیل بازنمودهای اجتماعی خلاقیت در آموزش زبان فرانسه به عنوان زبان خارجی نزد مدرسان ایرانی : مورد موسسات زبان در تهران
    زهرا عابدزاده 1402
  10. انسجام و پیوستگی در متن استدلالی: تحلیل تولید نوشتاری زبان‌آموزان ایرانی سطح B2
    رضا ترک شوند 1402
  11. بررسی تمایل به برقراری ارتباط زبان آموزان ایرانی زبان فرانسه در کلاس های مجازی : مورد موسسات زبان
    فاطمه کریمی 1402
  12. آموزش متمایز در کلاس های زبان فرانسه:مطالعه مقایسه ای کلاس های حضوری و مجازی در موسسات زبان تهران
    مریم سویزی 1402
  13. بررسی رویکرد ارزیابی مدرسان در کلاس های مجازی زبان فرانسه در دوران همه گیری کووید 19: مورد مطالعه موسسات زبان تهران
    فاطمه السادات میرعنایت 1402
  14. بررسی خطاهای ترازبانی زبان آموزان ایرانی سطح مبتدی : مورد خطاهای واژگانی و دستوری به هنگام تولید گفتاری
    سارا فخریان 1402
  15. تربیت مدرسان در استفاده از فناوری اطلاعات و ارتباطات در کلاس های مجازی: مورد مدرسان زبان فرانسه در آموزشگاه های زبان در ایران
    نگار عرب ندوی زرندی 1402
  16. چالش های آموزشی استفاده از نرم افزارهای کاربردی در یاددهی زبان فرانسه: مورد مدارس ابتدایی ایران
    پریسا کولائی 1401
  17. تاثیر روش مدرس بر انگیزه زبان‌آموزان در کلاسهای مجازی: مورد مطالعه زبان آموزان فرانسه سطح مبتدی، رده سنی 9 تا 15 سال در موسسه کانون زبان ایران
    نرگس توتونچیان 1401
  18. مطالعه توانش های حرفه ای مدرسان زبان فرانسه در ایران
    رویا دانش فر 1401
  19. مطالعه و بررسی رویکردهای یاددهی سازگار با مغز در موسسه های زبان های خارجی در تهران
    محمداسماعیل نادری نسب 1401
  20. نقش تصویر در مدیریت اضطراب ناشی از یادگیری زبان های خارجی نزد زبان آموزان فرانسه در ایران
    محمدمهدی بیطرفان 1401
  21. استفاده از بازی‌های دیجیتال موجود در مودل برای آموزش واژگان: مورد دانشجویان کارشناسی زبان و ادبیات فرانسه دانشگاه تهران
    آزاده ابراهیم حبیبی 1401
  22. بررسی تعامل میان زبان‌آموزان زبان فرانسه در کلاس‌های مجازی: مورد آموزشگاه‌های زبان در ایران
    ندا ابراهیمی کاوری 1401
  23. تاثیر غلط یاب ها در درست نویسی زبان آموزان زبان فرانسه:مطالعه موردی زبان آموزان دوره ی کارشناسی زبان فرانسه دانشگاه تهران
    کوثر علی بیکی منشادی 1401
  24. تحلیل تعامل‌های میان زبان‌آموزان و مدرس در کلاس زبان فرانسه: مقایسه گونه‌های تعامل مدرسان بومی و غیربومی
    نفیسه امینیان 1401
  25. بررسی تاثیر آموزش توالی‌های از پیش ساخته ی واژگانی بر روانی گفتار: مورد مطالعه زبان‌آموزان ایرانی سطحA2
    زهرا محمدی فروغ 1401
  26. قصه به عنوان ابزار کمک آموزشی در راستای بهبود بیان شفاهی زبان آموزان در کلاس زبان فرانسه در ایران
    سیده فاطمه میرمحمدزاده نودهی 1401
  27. تحلیل وضعیت فعلی استانداردهای کیفیت آموزشگاه های زبان درایران و ارائه نظام ارزیابی کیفیت در این موسسات: مورد مطالعه زبان فرانسه
    سیده آتوسا حسینی 1400
  28. بررسی موضوعات پایان نامه های کارشناسی ارشد رشته آموزش زبان فرانسه در ایران
    مریم رضائی 1400
  29. تاثیر استفاده از داستان مصور بر تقویت بیان شفاهی زبان آموزان فرانسه در ایران
    تارا قاضی نژاد 1400
  30. بهره برداری از متون ادبی در کلاس وارونه و تاثیر آن بر بیان نوشتاری زبان آموزان فرانسه در ایران.
    فاطمه ملاامین 1400
  31. بررسی دوره های آموزشی راهنمایان فرانسه زبان گردشگری در ایران : ارائه معیارهایی برای سنجش این دوره ها
    مرضیه پیک زاده ابیانه 1400
  32. بررسی روش های تدریس خلاقانه ی نگارش در کلاس های زبان فرانسه: مورد مطالعه، نرم افزارهای کاربردی
    نیلوفر آقابابائی 1398
  33. مطالعه واژه های هم آیند درتولید نوشتاری زبان آموزان فرانسه در بافت دانشگاهی در ایران
    واله شریف 1398
  34. بررسی روش به گزینی فعالیت ها و انتخاب مواد آموزشی در کلاس های آموزش زبان فرانسه در دانشگاه های ایران
    نگار قدردان مشهدی 1398
  35. جایگاه منابع دیجیتال در آموزش زبان فرانسوی به کودکان در ایران
    لیلا سلگی 1398
  36. تحلیل مشکلات املای زبان آموزان مبتدی ایرانی( مطالعه موردی دانشگاه های تهران)
    سوگند راسخ 1398
  37. آموزش زبان محاوره فرانسه در دانشگاه: مورد مطالعه، کلاس های بیان شفاهی در دانشگاه تهران
    زیور ایزدپناه 1398
  38. مطالعه نرم افزارهای کاربردی ایرانی تلفن همراه برای آموزش زبان فرانسه
    رضا بریش 1398
  39. تاثیر فعالیت های استدلالی بر پیشرفت بیان شفاهی زبان آموزان فرانسه در ایران
    مژده قاسمی ترکان 1398
  40. بررسی تاثیر استفاده از مطبوعات فرانسوی در کلاس بر مهارت تولید گفتاری زبان آموزان ایرانی در سطح متوسط
    میلاد کیازاد 1397
  41. بررسی تاثیر فناوری های اطلاعات و ارتباطات بر تولید گفتاری و نوشتاری دانشجویان زبان فرانسه : مطالعه موردی دانشجویان خجالتی در دانشگاه تهران
    ملیحه علاالدینی 1397
  42. مشکلات بیان شفاهی در زبان فرانسه و راهبردهای حل آن ها: مطالعه موردی نزد زبان آموزان کارشناسی ارشد در دانشگاه تهران
    معصومه رستمی چشمه ماهی 1397
  43. بررسی استفاده از گزیده های فیلم جهت تقویت بیان در کلاس های آموزش زبان فرانسه در ایران
    کامران حسینی 1397
  44. آموزش به شیوه های متفاوت،راه حلی برای مدیریت ناهمگنی زبان آموزان در کلاس فرانسه در ایران
    مهرنوش باطبی 1396
  45. مطالعه راهبردهای یادگیری درک نوشتار زبان آموزان فرانسه،سطح مبتدی (مطالعه موردی آموزشگاههای زبان در تهران)
    زهره عیوضی ابهری 1396
  46. آموزش دانش فرهنگی/اجتماعی-فرهنگی بر اساس CECR در کلاس های فرانسه مقدماتی در ایران:مورد بررسی در برخی دانشگاههای تهران
    ایمان عظیمی 1396
  47. بازنمودهای اجتماعی آموزش دستور زبان فرانسه توسط مدرسان زبان فرانسه در ایران
    بیتا هاشمیان نژاد 1396
  48. بررسی بینا زبان شرکت کنندگان در بخش کتبی آزمون دلف در ایران
    آسیه خواجه علی 1396
  49. یاددهی بیان کتبی با استفاده از آموزش پروژه محور در ایران
    سیده یاسمین سجادی 1396
  50. ادغام تکنولوژی های آموزشی در کلاس زبان:بررسی استفاده از تلفن های همراه هوشمند در کلاس های زبان فرانسه در دانشگاه تهران
    لطیفه نجاتی یزدی زاده 1396
  51. نقش تغییر رمزگان در پیشرفت کلامی گوینده:کلاس های ترم اول و دوم لیسانس زبان فرانسه دانشگاه تهران
    رضا دهقان زاد 1396
  52. تحلیل خطاهای نوشتاری دانشجویان زبان فرانسه در بکارگیری حروف اضافه ی متناسب با فعل:مطالعه موردی دانشگاه تهران
    دنیا غیاثوند 1396
  53. بررسی رشد درک شفاهی دانشجویان ایرانی در کلاس های مجازی دانشگاه تهران،مطالعه موردی کلاس های مکالمه زبان فرانسه
    سپیده هماپور 1396
  54. بهبود کیفیت تولید زبان آموزان ایرانی زبان فرانسه با استفاده از متون ادبی معاصر،از جمله آثار انی ارنو
    لیلی کسائی 1396
  55. تحلیل خطاهای صرف افعال نزد زبان آموزان فرانسه در بافت دانشگاهی در ایران
    مریم جامی زاده 1396
  56. استفاده از راهبردهای عاطفی-اجتماعی برای بهبود بیان شفاهی در کلاس های زبان فرانسه در ایران
    حسین فتحایی نوین 1396
  57. بررسی ارتباط میان استفاده از فعالیتهای کنشی و انگیزه زبان آموزان زبان فرانسه:مطالعه موردی دانشگاه تهران
    سارا زیانی 1396
  58. بررسی تحلیلی فعالیتهای فرهنگی در کلاس های آموزش زبان فرانسه در بافت دانشگاهی ایران
    فرشته جوبندی 1396
  59. استفاده از پوشه پیشرفت تحصیلی اروپایی در ایران و نقش آن درخودسازماندهی زبان آموزان ایرانی
    سوده ابراهیمی 1396
  60. روند خود ارزشیابی تا خودکفایی زبانی دانشجویان در کلاس های فرانسه پایه در ایران
    لیلا رمضانی 1396