Seyed Reza Dashtestani

Associate Professor

Update: 2024-12-04

Seyed Reza Dashtestani

Faculty of Foreign Languages and Literatures / English Language and Literature

Master Theses

  1. نقش و چالش های معلمان ایرانی زبان انگلیسی در ارتقاء سواد دیجیتالی کودکان آموزنده زبان انگلیسی
    کوثر اعلایی 2024
  2. بررسی نگرش دانش‌آموزان و معلمان ایرانی زبان انگلیسی برای اهداف آکادمیک به استفاده از دستگاه‌های تلفن همراه برای یادگیری زبان انگلیسی آکادمیک
    زهرا دریانوش 2023
  3. تاثیرات مزاحمت سایبری بر دیدگاه و انگیزه ی زبان آموزان عضو جوامع برخط زبان آموزان در بافت انگلیسی به عنوان زبان خارجی در ایران
    مهران حاتم پور 2023
  4. اینستاگرام و یادگیری اتفاقی لغات انگلیسی در سطوح زبانی مختلف
    زهرا ابراهیم زاده چمازکتی 2023
  5. نگرش زبان آموزان و مدرسین زبان انگلیسی در مورد میزان صحبت زبان آموزان در کلاس
    علیرضا اختیارزاده 2023
  6. بهانه هایی برای توقف: بررسی تاثیر علایم نگارشی بر پیچیدگی، درستی و تسلط در نوشتار بخش 2 آزمون آیلتس
    پریسا معانی 2023
  7. بررسی دیدگاه معلمان و زبان آموزان در رابطه با بازخورد اصلاحی کلامی همراه با مقایسه ی باورها تدریس عملی معلمان
    پانیذ دارستانی فراهانی 2022
  8. نیازمندی ها و چالش های دانش اموختگان نابینا و کم بینا برای یادگیری زبان انگلیسی
    پریسا کبیری کناری 2022
  9. تبیین رابطه بین آگاهی انعکاسی و نگرش و اعتماد به نفس بکارگیری فناوری معلمان زبان انگلیسی مشغول به خدمت ایرانی
    مریم شاه محمدی 2022
  10. تاثیر یک دوره تربیت مدرس رایانه ای زبان بر نگرش و ادراک مدرسان زبان انگلیسی ایرانی در مقطع دبستان
    نرگس رحیمی زاده 2022
  11. " در مسیر بررسی قابل ترجمه بودن میم های اینترنتی "
    علیرضا مغاری حصاری 2021
  12. " بازی های دیجیتال در کلاس زبان: آیا معلمان و زبان آموزان آماده استفاده از آنها هستند؟ "
    حسین محسنی 2021
  13. تولید محتوای آموزشی با بهره گیری از فن آوری در بافت آموزش زبان انگلیسی ایران فرصت ها، چالش ها وفعالیتهای کنونی
    مینا ظهرابی 2021
  14. تاثیر آموزش مستقیم و غیر مستقیم ژانر در محیط دیجیتال بر توانایی نوشتن بخش چکیده در بین دانشجویان رشته آموزش زبان انگلیسی
    سمانه یادگاری 2021
  15. تأثیر روانخوانی شفاهی بر درک مطلب متون آیلتس در میان زبان آموزان بزرگسال ایرانی
    محمد هلاکوئی 2020
  16. تاثیر(ات) آموزش به کمک موبایل در پیچیدگی، صحت و فصاحت گفتار فراگیران انگلیسی به عنوان زبان بیگانه
    سیده یاسمن حسینی 2020
  17. در راستاي طراحي اپليكيشن آموزش زبان انگليسي مختص دانشجويان رشته ي مهندسي كامپيوتر: پژوهشي نيازمحور
    حانیه اصغری اسکوئی 2019
  18. در راستاي طراحي دوره تربيت مدرس آموزش زبان انگليسي با كمك فناوري در مقطع كارشناسي ارشد رشته اموزش زبان انگليسي
    مونا ظهرابی 2019
  19. تاثير تماشاي كارتون هاي انگليسي بر يادگيري بدون برنامه ريزي و اتفاقي لغات و نگرش زبان آموزان جوان ايراني
    شمیمه حجت پناه 2019
  20. نگرش دانشجويان رشته آموزش زبان انگليسي ايران در مورد استفاده از متن منبع آكادميك: چالش‌هاي فعلي و راهكارهاي پيش رو
    رابعه عباسی گراوند 2019
  21. سواد ارزيابي زبان در ايران: نظر متخصصين و معلمان
    مهدی محمدی 2019
  22. بررسي رابطه ميان مقابله با استرس معلمان و خودكار آبي و يادگيري دانشجويان زبان انگليسي
    ارش همتی 2019
  23. بررسي تطبيقي عبارات آخرالزماني در سه ترجمه انگليسي قرآن مجيد
    مهدی سمواتی 2019
  24. آگاهي بخشي به دانش آموزان زبان انگليسي در استفاده از قيدهاي مقدار حين بازگويي داستان در محيط واقعيت مجازي
    مهشید قطب عمادی مازندرانی 2019
  25. تاثير استفاده از موبايل بر يادگيري گرامر زبان انگليسي براي زبان آموزان ايراني پيش از متوسطه
    شهرزاد شاه ویر 2018
  26. تاثير انواع تسك و ميزان درگيري ذهني زبان آموزان بر يادگيري بدون برنامه ريزي و اتفاقي لغات
    مهناز اسرافیلی 2018