پروفایل اساتید - ffll- دانشکده زبانها و ادبیات خارجی
Associate Professor
Update: 2024-12-04
Seyed Reza Dashtestani
Faculty of Foreign Languages and Literatures / English Language and Literature
P.H.D dissertations
-
بررسی (عدم) مطابقت بین باورها و عملکرد معلمان و زبان آموزان زبان انگلیسی در ارتباط با استقلال زبان آموزان در کردستان عراق
ئاوات هادی محمد 2024 -
بررسی دانش، باور و عملکرد مدرسان زبان انگلیسی در رابطه با ارزیابی سواد نوشتاری در کردستان عراق
ئه فین عبدالله علی 2024 -
تاثیر آموزش بر شکل گیری صدای نویسنده در نوشتار استدلالی آکادمیک زبان آموزان انگلیسی
نفیسه خاکباز 2023 -
باورها و رفتارهای معلمان زبان انگلیسی ایرانی در ارتباط با توانش تعاملی کلاسی: پیشرفت حرفه ای در نتیجه رفتار تاملی گفتاری مشارکتی
احمد ایزدی 2022 -
ارزیابی یادگیری محور در محیط های مجهز به فن آوری
مرتضی ملتی فینی 2022
Master Theses
-
نقش و چالش های معلمان ایرانی زبان انگلیسی در ارتقاء سواد دیجیتالی کودکان آموزنده زبان انگلیسی
کوثر اعلایی 2024 -
بررسی نگرش دانشآموزان و معلمان ایرانی زبان انگلیسی برای اهداف آکادمیک به استفاده از دستگاههای تلفن همراه برای یادگیری زبان انگلیسی آکادمیک
زهرا دریانوش 2023 -
تاثیرات مزاحمت سایبری بر دیدگاه و انگیزه ی زبان آموزان عضو جوامع برخط زبان آموزان در بافت انگلیسی به عنوان زبان خارجی در ایران
مهران حاتم پور 2023 -
اینستاگرام و یادگیری اتفاقی لغات انگلیسی در سطوح زبانی مختلف
زهرا ابراهیم زاده چمازکتی 2023 -
نگرش زبان آموزان و مدرسین زبان انگلیسی در مورد میزان صحبت زبان آموزان در کلاس
علیرضا اختیارزاده 2023 -
بهانه هایی برای توقف: بررسی تاثیر علایم نگارشی بر پیچیدگی، درستی و تسلط در نوشتار بخش 2 آزمون آیلتس
پریسا معانی 2023 -
بررسی دیدگاه معلمان و زبان آموزان در رابطه با بازخورد اصلاحی کلامی همراه با مقایسه ی باورها تدریس عملی معلمان
پانیذ دارستانی فراهانی 2022 -
نیازمندی ها و چالش های دانش اموختگان نابینا و کم بینا برای یادگیری زبان انگلیسی
پریسا کبیری کناری 2022 -
تبیین رابطه بین آگاهی انعکاسی و نگرش و اعتماد به نفس بکارگیری فناوری معلمان زبان انگلیسی مشغول به خدمت ایرانی
مریم شاه محمدی 2022 -
تاثیر یک دوره تربیت مدرس رایانه ای زبان بر نگرش و ادراک مدرسان زبان انگلیسی ایرانی در مقطع دبستان
نرگس رحیمی زاده 2022 -
" در مسیر بررسی قابل ترجمه بودن میم های اینترنتی "
علیرضا مغاری حصاری 2021 -
" بازی های دیجیتال در کلاس زبان: آیا معلمان و زبان آموزان آماده استفاده از آنها هستند؟ "
حسین محسنی 2021 -
تولید محتوای آموزشی با بهره گیری از فن آوری در بافت آموزش زبان انگلیسی ایران فرصت ها، چالش ها وفعالیتهای کنونی
مینا ظهرابی 2021 -
تاثیر آموزش مستقیم و غیر مستقیم ژانر در محیط دیجیتال بر توانایی نوشتن بخش چکیده در بین دانشجویان رشته آموزش زبان انگلیسی
سمانه یادگاری 2021 -
تأثیر روانخوانی شفاهی بر درک مطلب متون آیلتس در میان زبان آموزان بزرگسال ایرانی
محمد هلاکوئی 2020 -
تاثیر(ات) آموزش به کمک موبایل در پیچیدگی، صحت و فصاحت گفتار فراگیران انگلیسی به عنوان زبان بیگانه
سیده یاسمن حسینی 2020 -
در راستاي طراحي اپليكيشن آموزش زبان انگليسي مختص دانشجويان رشته ي مهندسي كامپيوتر: پژوهشي نيازمحور
حانیه اصغری اسکوئی 2019 -
در راستاي طراحي دوره تربيت مدرس آموزش زبان انگليسي با كمك فناوري در مقطع كارشناسي ارشد رشته اموزش زبان انگليسي
مونا ظهرابی 2019 -
تاثير تماشاي كارتون هاي انگليسي بر يادگيري بدون برنامه ريزي و اتفاقي لغات و نگرش زبان آموزان جوان ايراني
شمیمه حجت پناه 2019 -
نگرش دانشجويان رشته آموزش زبان انگليسي ايران در مورد استفاده از متن منبع آكادميك: چالشهاي فعلي و راهكارهاي پيش رو
رابعه عباسی گراوند 2019 -
سواد ارزيابي زبان در ايران: نظر متخصصين و معلمان
مهدی محمدی 2019 -
بررسي رابطه ميان مقابله با استرس معلمان و خودكار آبي و يادگيري دانشجويان زبان انگليسي
ارش همتی 2019 -
بررسي تطبيقي عبارات آخرالزماني در سه ترجمه انگليسي قرآن مجيد
مهدی سمواتی 2019 -
آگاهي بخشي به دانش آموزان زبان انگليسي در استفاده از قيدهاي مقدار حين بازگويي داستان در محيط واقعيت مجازي
مهشید قطب عمادی مازندرانی 2019 -
تاثير استفاده از موبايل بر يادگيري گرامر زبان انگليسي براي زبان آموزان ايراني پيش از متوسطه
شهرزاد شاه ویر 2018 -
تاثير انواع تسك و ميزان درگيري ذهني زبان آموزان بر يادگيري بدون برنامه ريزي و اتفاقي لغات
مهناز اسرافیلی 2018