سید رضا دشتستانی

دانشیار

تاریخ به‌روزرسانی: 1403/09/14

سید رضا دشتستانی

دانشکده زبان ها و ادبیات خارجی / زبان‌ و ادبیات انگلیسی‌

پایان‌نامه‌های کارشناسی‌ارشد

  1. نقش و چالش های معلمان ایرانی زبان انگلیسی در ارتقاء سواد دیجیتالی کودکان آموزنده زبان انگلیسی
    کوثر اعلایی 1403
  2. بررسی نگرش دانش‌آموزان و معلمان ایرانی زبان انگلیسی برای اهداف آکادمیک به استفاده از دستگاه‌های تلفن همراه برای یادگیری زبان انگلیسی آکادمیک
    زهرا دریانوش 1402
  3. تاثیرات مزاحمت سایبری بر دیدگاه و انگیزه ی زبان آموزان عضو جوامع برخط زبان آموزان در بافت انگلیسی به عنوان زبان خارجی در ایران
    مهران حاتم پور 1402
  4. اینستاگرام و یادگیری اتفاقی لغات انگلیسی در سطوح زبانی مختلف
    زهرا ابراهیم زاده چمازکتی 1402
  5. نگرش زبان آموزان و مدرسین زبان انگلیسی در مورد میزان صحبت زبان آموزان در کلاس
    علیرضا اختیارزاده 1402
  6. بهانه هایی برای توقف: بررسی تاثیر علایم نگارشی بر پیچیدگی، درستی و تسلط در نوشتار بخش 2 آزمون آیلتس
    پریسا معانی 1401
  7. بررسی دیدگاه معلمان و زبان آموزان در رابطه با بازخورد اصلاحی کلامی همراه با مقایسه ی باورها تدریس عملی معلمان
    پانیذ دارستانی فراهانی 1401
  8. نیازمندی ها و چالش های دانش اموختگان نابینا و کم بینا برای یادگیری زبان انگلیسی
    پریسا کبیری کناری 1401
  9. تبیین رابطه بین آگاهی انعکاسی و نگرش و اعتماد به نفس بکارگیری فناوری معلمان زبان انگلیسی مشغول به خدمت ایرانی
    مریم شاه محمدی 1401
  10. تاثیر یک دوره تربیت مدرس رایانه ای زبان بر نگرش و ادراک مدرسان زبان انگلیسی ایرانی در مقطع دبستان
    نرگس رحیمی زاده 1401
  11. " در مسیر بررسی قابل ترجمه بودن میم های اینترنتی "
    علیرضا مغاری حصاری 1400
  12. " بازی های دیجیتال در کلاس زبان: آیا معلمان و زبان آموزان آماده استفاده از آنها هستند؟ "
    حسین محسنی 1400
  13. تولید محتوای آموزشی با بهره گیری از فن آوری در بافت آموزش زبان انگلیسی ایران فرصت ها، چالش ها وفعالیتهای کنونی
    مینا ظهرابی 1400
  14. تاثیر آموزش مستقیم و غیر مستقیم ژانر در محیط دیجیتال بر توانایی نوشتن بخش چکیده در بین دانشجویان رشته آموزش زبان انگلیسی
    سمانه یادگاری 1400
  15. تاثیر روانخوانی شفاهی بر درک مطلب متون آیلتس در میان زبان آموزان بزرگسال ایرانی
    محمد هلاکوئی 1399
  16. تاثیر(ات) آموزش به کمک موبایل در پیچیدگی، صحت و فصاحت گفتار فراگیران انگلیسی به عنوان زبان بیگانه
    سیده یاسمن حسینی 1398
  17. در راستای طراحی اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی مختص دانشجویان رشته ی مهندسی کامپیوتر: پژوهشی نیازمحور
    حانیه اصغری اسکوئی 1398
  18. در راستای طراحی دوره تربیت مدرس آموزش زبان انگلیسی با کمک فناوری در مقطع کارشناسی ارشد رشته اموزش زبان انگلیسی
    مونا ظهرابی 1398
  19. تاثیر تماشای کارتون های انگلیسی بر یادگیری بدون برنامه ریزی و اتفاقی لغات و نگرش زبان آموزان جوان ایرانی
    شمیمه حجت پناه 1398
  20. نگرش دانشجویان رشته آموزش زبان انگلیسی ایران در مورد استفاده از متن منبع آکادمیک: چالش‌های فعلی و راهکارهای پیش رو
    رابعه عباسی گراوند 1398
  21. سواد ارزیابی زبان در ایران: نظر متخصصین و معلمان
    مهدی محمدی 1398
  22. بررسی رابطه میان مقابله با استرس معلمان و خودکار آبی و یادگیری دانشجویان زبان انگلیسی
    ارش همتی 1398
  23. بررسی تطبیقی عبارات آخرالزمانی در سه ترجمه انگلیسی قرآن مجید
    مهدی سمواتی 1397
  24. آگاهی بخشی به دانش آموزان زبان انگلیسی در استفاده از قیدهای مقدار حین بازگویی داستان در محیط واقعیت مجازی
    مهشید قطب عمادی مازندرانی 1397
  25. تاثیر استفاده از موبایل بر یادگیری گرامر زبان انگلیسی برای زبان آموزان ایرانی پیش از متوسطه
    شهرزاد شاه ویر 1397
  26. تاثیر انواع تسک و میزان درگیری ذهنی زبان آموزان بر یادگیری بدون برنامه ریزی و اتفاقی لغات
    مهناز اسرافیلی 1397