پروفایل اساتید - ffll- دانشکده زبانها و ادبیات خارجی
Assistant Professor
Update: 2024-12-04
Soodeh Eghtesad
Faculty of Foreign Languages and Literatures / French Language and Literature
Master Theses
-
تاثیر ChatGPT بر تولید نوشتاری زبان آموزان ایرانی زبان فرانسه سطح B1: کاربست آموزش یکپارچه خطا
زهرا حقگو 2024 -
نقشه ذهنی دیجیتال، ابزاری برای بهبود تولید نوشتاری زبان آموزان زبان فرانسه: مورد مطالعه کلاس مجازی نگارش پیشرفته در دانشگاه تهران
صبری مبینا 2024 -
بررسی سواد دیجیتالی دانشجویان زبان فرانسه در بافت دانشگاهی ایران
یلدا پارسائی 2024 -
بررسی موانع بازدارنده بیان شفاهی زبان آموزان ایرانی در کلاس های زبان فرانسه مجازی و حضوری: مورد مطالعه موسسات زبان تهران
سوزان احمدزاده 2024 -
عنوان پایان نامه : تالار گفتگو، ابزاری برای پرورش تولید نوشتاری زبان آموزان ایرانی: مورد مطالعه موسسات زبان تهران
مهدیه عیسی فر 2023 -
بررسی تمایل به برقراری ارتباط زبان آموزان ایرانی زبان فرانسه در کلاس های مجازی : مورد موسسات زبان
فاطمه کریمی 2023 -
آموزش متمایز در کلاس های زبان فرانسه:مطالعه مقایسه ای کلاس های حضوری و مجازی در موسسات زبان تهران
مریم سویزی 2023 -
چالش ها و مزایای یاددهی و یادگیری زبان فرانسه در کلاس های برخط در دوران همه گیری کووید 19: مورد مطالعه آموزشگاه های زبان تهران
پرستو جلالی ثابت 2023 -
بررسی رویکرد ارزیابی مدرسان در کلاس های مجازی زبان فرانسه در دوران همه گیری کووید 19: مورد مطالعه موسسات زبان تهران
فاطمه السادات میرعنایت 2023 -
تحلیل مقایسه ای سایت های فارسی، انگلیسی و فرانسوی آموزش زبان فرانسه: مورد مطالعه آموزش واژگان و دستور
هاله ملکی 2023 -
مطالعه توانش های حرفه ای مدرسان زبان فرانسه در ایران
رویا دانش فر 2022 -
مطالعه و بررسی رویکردهای یاددهی سازگار با مغز در موسسه های زبان های خارجی در تهران
محمداسماعیل نادری نسب 2022 -
بررسی کاربرد فعالیت های تعاملی - اجتماعی فناورانه در کلاس های زبان فرانسه : مورد آموزشگاه های زبان فرانسه در تهران
معصومه خواجوندسریوی 2022 -
تاثیر غلط یاب ها در درست نویسی زبان آموزان زبان فرانسه:مطالعه موردی زبان آموزان دوره ی کارشناسی زبان فرانسه دانشگاه تهران
کوثر علی بیکی منشادی 2022 -
بررسی تاثیر راهبردهای یاددهی بر بیان شفاهی زبان فرانسوی دانش آموزان دوره ی ابتدایی(مورد : مدارس ابتدایی شهرتهران )
مهدیس حبیبی 2022 -
بازنمود های اجتماعی استفاده از خود ارزیابی و دگر ارزیابی درکلاس زبان فرانسه و تاثیر ارزیابی ها بر بهبود مهارت های زبانی : مورد مطالعه کلاس نگارش پیشرفته در دانشگاه تهران
سمیرا بالازاده 2022 -
تاثیر آموزش وارونه بر یادگیری زبان آموزان فرانسه در بافت مدرسه ای شیراز: مورد مطالعه ی مهارت تولیدی گفتاری و نوشتاری در کلاس مجازی
فاطمه حیدری 2022 -
تحلیل وضعیت فعلی استانداردهای کیفیت آموزشگاه های زبان درایران و ارائه نظام ارزیابی کیفیت در این موسسات: مورد مطالعه زبان فرانسه
سیده آتوسا حسینی 2022 -
بررسی روش های اصلاح آوایی نزد مدرسان زبان فرانسه در ایران
سارا رضائی زیارانی 2021 -
تاثیر استفاده از داستان مصور بر تقویت بیان شفاهی زبان آموزان فرانسه در ایران
تارا قاضی نژاد 2021 -
بهره برداری از متون ادبی در کلاس وارونه و تاثیر آن بر بیان نوشتاری زبان آموزان فرانسه در ایران.
فاطمه ملاامین 2021 -
تحلیل یاددهی و یادگیری زبان فرانسه از طریق برنامک های پیام رسان در ایران
اسما میاحی 2020 -
بررسی نحوه ارائه بازخورد شفاهی از سوی مدرسان در کلاس های زبان فرانسه در ایران
محمدرضا اعتضادی 2020 -
جايگاه منابع ديجيتال در آموزش زبان فرانسوي به كودكان در ايران
لیلا سلگی 2019 -
بررسي رشد دانش آموختن از طريق هم كنش ميان مدرس و زبان آموزان: مورد كلاس هاي مجازي زبان فرانسه در موسسه قطب راوندي
مریم ماجدی بزرگی 2019 -
بررسي مشكلات تبديل معلومات دستوري اخباري به روندي در توليد گفتاري و نوشتاري: مورد دانشجويان ليسانس دانشگاه تهران
محمد محمدی 2019 -
تحليل مشكلات املاي زبان آموزان مبتدي ايراني( مطالعه موردي دانشگاه هاي تهران)
سوگند راسخ 2019 -
بررسي تاثير زبان مادري و زبان خارجي اول بر توليدات زباني به فرانسه نزد كودكان ايراني
نوشین دانشورحکیمی میبدی 2019 -
بررسي شيوه هاي آموزش زبان فرانسه حقوقي در دانشگاه تهران
نجمه عزیزیان 2018 -
مشكلات بيان شفاهي در زبان فرانسه و راهبردهاي حل آن ها: مطالعه موردي نزد زبان آموزان كارشناسي ارشد در دانشگاه تهران
معصومه رستمی چشمه ماهی 2018 -
بررسي راهبردهاي يادداشت برداري دانشجويان زبان فرانسه در ايران: مورد دانشجويان كارشناسي و كارشناسي ارشد زبان فرانسه در دانشگاه تهران
فرزانه مصباحی 2018 -
بررسي توليد گفتاري زبان آموزان ايراني با زبان هاي مادري متفاوت
حجت درساره 2018 -
بررسي مقايسه اي راهكارهاي تفكر نقادانه بر توانايي مهارت نگارش زبان آموزان ايراني : مورد زبان آموزان موسسات
اکرم اینانلوخاجلو 2018 -
تحليل خطاهاي نوشتاري دانشجويان زبان فرانسه در بكارگيري حروف اضافه ي متناسب با فعل:مطالعه موردي دانشگاه تهران
دنیا غیاثوند 2018 -
مطالعه ي كتب درسي بومي زبان فرانسه براي نوجوانان، مورد ايران،فرانسه و آمريكا
ستاره سادات محدث فروشانی 2018 -
استفاده از راهبردهاي عاطفي-اجتماعي براي بهبود بيان شفاهي در كلاس هاي زبان فرانسه در ايران
حسین فتحایی نوین 2018 -
نقش اينترنت در كسب مهارت هاي فرازباني در كلاس هاي فرانسه پايه دانشگاه تهران
راضیه منصوری 2018 -
تحليل خطاهاي صرف افعال نزد زبان آموزان فرانسه در بافت دانشگاهي در ايران
مریم جامی زاده 2018 -
ادغام تكنولوژي هاي آموزشي در كلاس زبان:بررسي استفاده از تلفن هاي همراه هوشمند در كلاس هاي زبان فرانسه در دانشگاه تهران
لطیفه نجاتی یزدی زاده 2018 -
نقش هيجانات احساسي در يادگيري زبان:مورد استفاده از فعاليتهاي جنبي آموزشي در كلاس زبان فرانسه در ايران
سارا صنوبری 2018 -
ارتباط بين انتخاب راهبردهاي يادگيري(شناختي،فراشناختي و عاطفي- اجتماعي)و شرايط يادگيري زبان آموزان فرانسه در موسسات تهران
سیدمحمد حسینی 2018 -
آموزش به شيوه هاي متفاوت،راه حلي براي مديريت ناهمگني زبان آموزان در كلاس فرانسه در ايران
مهرنوش باطبی 2018 -
اهميت تعاملات شفاهي در يادگيري زبان فرانسه به عنوان يك زبان خارجي در ايران و نقش آموزگار در اين تعاملات
عاطفه میرزائی 2018 -
بررسي ارتباط ميان استفاده از فعاليتهاي كنشي و انگيزه زبان آموزان زبان فرانسه:مطالعه موردي دانشگاه تهران
سارا زیانی 2018 -
نقش تغيير رمزگان در پيشرفت كلامي گوينده:كلاس هاي ترم اول و دوم ليسانس زبان فرانسه دانشگاه تهران
رضا دهقان زاد 2018 -
ارزشيابي تكويني و ارزشيابي پاياني در آموزش فرانسه در ايران:مورد دانشگاههاي تهران و تبريز
فرانک تقی زاده 2018 -
بازنمودهاي اجتماعي آموزش دستور زبان فرانسه توسط مدرسان زبان فرانسه در ايران
بیتا هاشمیان نژاد 2018 -
آموزش دانش فرهنگي/اجتماعي-فرهنگي بر اساس CECR در كلاس هاي فرانسه مقدماتي در ايران:مورد بررسي در برخي دانشگاههاي تهران
ایمان عظیمی 2018 -
تاثير توانش خواندن بر روي مهارت نوشتن در زبان فرانسه نزد دانشجويان ايراني:مورد يادگيري و بكارگيري واژگان
سوزان مهدیان 2018 -
شناخت سبك هاي يادگيري و رابطه ي آن با استعدادهاي چندگانه نزد دانشجويان زن و مرد زبان فرانسه در دانشگاههاي شهر تهران
آناهیتا پورسعید 2018