سوده اقتصاد

استادیار

تاریخ به‌روزرسانی: 1403/09/14

سوده اقتصاد

دانشکده زبان ها و ادبیات خارجی / زبان‌ و ادبیات فرانسه‌

پایان‌نامه‌های کارشناسی‌ارشد

  1. تاثیر ChatGPT بر تولید نوشتاری زبان آموزان ایرانی زبان فرانسه سطح B1: کاربست آموزش یکپارچه خطا
    زهرا حقگو 1403
  2. نقشه ذهنی دیجیتال، ابزاری برای بهبود تولید نوشتاری زبان آموزان زبان فرانسه: مورد مطالعه کلاس مجازی نگارش پیشرفته در دانشگاه تهران
    صبری مبینا 1403
  3. بررسی سواد دیجیتالی دانشجویان زبان فرانسه در بافت دانشگاهی ایران
    یلدا پارسائی 1402
  4. بررسی موانع بازدارنده بیان شفاهی زبان آموزان ایرانی در کلاس های زبان فرانسه مجازی و حضوری: مورد مطالعه موسسات زبان تهران
    سوزان احمدزاده 1402
  5. عنوان پایان نامه : تالار گفتگو، ابزاری برای پرورش تولید نوشتاری زبان آموزان ایرانی: مورد مطالعه موسسات زبان تهران
    مهدیه عیسی فر 1402
  6. بررسی تمایل به برقراری ارتباط زبان آموزان ایرانی زبان فرانسه در کلاس های مجازی : مورد موسسات زبان
    فاطمه کریمی 1402
  7. آموزش متمایز در کلاس های زبان فرانسه:مطالعه مقایسه ای کلاس های حضوری و مجازی در موسسات زبان تهران
    مریم سویزی 1402
  8. چالش ها و مزایای یاددهی و یادگیری زبان فرانسه در کلاس های برخط در دوران همه گیری کووید 19: مورد مطالعه آموزشگاه های زبان تهران
    پرستو جلالی ثابت 1402
  9. بررسی رویکرد ارزیابی مدرسان در کلاس های مجازی زبان فرانسه در دوران همه گیری کووید 19: مورد مطالعه موسسات زبان تهران
    فاطمه السادات میرعنایت 1402
  10. تحلیل مقایسه ای سایت های فارسی، انگلیسی و فرانسوی آموزش زبان فرانسه: مورد مطالعه آموزش واژگان و دستور
    هاله ملکی 1401
  11. مطالعه توانش های حرفه ای مدرسان زبان فرانسه در ایران
    رویا دانش فر 1401
  12. مطالعه و بررسی رویکردهای یاددهی سازگار با مغز در موسسه های زبان های خارجی در تهران
    محمداسماعیل نادری نسب 1401
  13. بررسی کاربرد فعالیت های تعاملی - اجتماعی فناورانه در کلاس های زبان فرانسه : مورد آموزشگاه های زبان فرانسه در تهران
    معصومه خواجوندسریوی 1401
  14. تاثیر غلط یاب ها در درست نویسی زبان آموزان زبان فرانسه:مطالعه موردی زبان آموزان دوره ی کارشناسی زبان فرانسه دانشگاه تهران
    کوثر علی بیکی منشادی 1401
  15. بررسی تاثیر راهبردهای یاددهی بر بیان شفاهی زبان فرانسوی دانش آموزان دوره ی ابتدایی(مورد : مدارس ابتدایی شهرتهران )
    مهدیس حبیبی 1401
  16. بازنمود های اجتماعی استفاده از خود ارزیابی و دگر ارزیابی درکلاس زبان فرانسه و تاثیر ارزیابی ها بر بهبود مهارت های زبانی : مورد مطالعه کلاس نگارش پیشرفته در دانشگاه تهران
    سمیرا بالازاده 1401
  17. تاثیر آموزش وارونه بر یادگیری زبان آموزان فرانسه در بافت مدرسه ای شیراز: مورد مطالعه ی مهارت تولیدی گفتاری و نوشتاری در کلاس مجازی
    فاطمه حیدری 1400
  18. تحلیل وضعیت فعلی استانداردهای کیفیت آموزشگاه های زبان درایران و ارائه نظام ارزیابی کیفیت در این موسسات: مورد مطالعه زبان فرانسه
    سیده آتوسا حسینی 1400
  19. بررسی روش های اصلاح آوایی نزد مدرسان زبان فرانسه در ایران
    سارا رضائی زیارانی 1400
  20. تاثیر استفاده از داستان مصور بر تقویت بیان شفاهی زبان آموزان فرانسه در ایران
    تارا قاضی نژاد 1400
  21. بهره برداری از متون ادبی در کلاس وارونه و تاثیر آن بر بیان نوشتاری زبان آموزان فرانسه در ایران.
    فاطمه ملاامین 1400
  22. تحلیل یاددهی و یادگیری زبان فرانسه از طریق برنامک های پیام رسان در ایران
    اسما میاحی 1399
  23. بررسی نحوه ارائه بازخورد شفاهی از سوی مدرسان در کلاس های زبان فرانسه در ایران
    محمدرضا اعتضادی 1399
  24. جایگاه منابع دیجیتال در آموزش زبان فرانسوی به کودکان در ایران
    لیلا سلگی 1398
  25. بررسی رشد دانش آموختن از طریق هم کنش میان مدرس و زبان آموزان: مورد کلاس های مجازی زبان فرانسه در موسسه قطب راوندی
    مریم ماجدی بزرگی 1398
  26. بررسی مشکلات تبدیل معلومات دستوری اخباری به روندی در تولید گفتاری و نوشتاری: مورد دانشجویان لیسانس دانشگاه تهران
    محمد محمدی 1398
  27. تحلیل مشکلات املای زبان آموزان مبتدی ایرانی( مطالعه موردی دانشگاه های تهران)
    سوگند راسخ 1398
  28. بررسی تاثیر زبان مادری و زبان خارجی اول بر تولیدات زبانی به فرانسه نزد کودکان ایرانی
    نوشین دانشورحکیمی میبدی 1398
  29. بررسی شیوه های آموزش زبان فرانسه حقوقی در دانشگاه تهران
    نجمه عزیزیان 1397
  30. مشکلات بیان شفاهی در زبان فرانسه و راهبردهای حل آن ها: مطالعه موردی نزد زبان آموزان کارشناسی ارشد در دانشگاه تهران
    معصومه رستمی چشمه ماهی 1397
  31. بررسی راهبردهای یادداشت برداری دانشجویان زبان فرانسه در ایران: مورد دانشجویان کارشناسی و کارشناسی ارشد زبان فرانسه در دانشگاه تهران
    فرزانه مصباحی 1397
  32. بررسی تولید گفتاری زبان آموزان ایرانی با زبان های مادری متفاوت
    حجت درساره 1397
  33. بررسی مقایسه ای راهکارهای تفکر نقادانه بر توانایی مهارت نگارش زبان آموزان ایرانی : مورد زبان آموزان موسسات
    اکرم اینانلوخاجلو 1397
  34. تحلیل خطاهای نوشتاری دانشجویان زبان فرانسه در بکارگیری حروف اضافه ی متناسب با فعل:مطالعه موردی دانشگاه تهران
    دنیا غیاثوند 1396
  35. مطالعه ی کتب درسی بومی زبان فرانسه برای نوجوانان، مورد ایران،فرانسه و آمریکا
    ستاره سادات محدث فروشانی 1396
  36. استفاده از راهبردهای عاطفی-اجتماعی برای بهبود بیان شفاهی در کلاس های زبان فرانسه در ایران
    حسین فتحایی نوین 1396
  37. نقش اینترنت در کسب مهارت های فرازبانی در کلاس های فرانسه پایه دانشگاه تهران
    راضیه منصوری 1396
  38. تحلیل خطاهای صرف افعال نزد زبان آموزان فرانسه در بافت دانشگاهی در ایران
    مریم جامی زاده 1396
  39. ادغام تکنولوژی های آموزشی در کلاس زبان:بررسی استفاده از تلفن های همراه هوشمند در کلاس های زبان فرانسه در دانشگاه تهران
    لطیفه نجاتی یزدی زاده 1396
  40. نقش هیجانات احساسی در یادگیری زبان:مورد استفاده از فعالیتهای جنبی آموزشی در کلاس زبان فرانسه در ایران
    سارا صنوبری 1396
  41. ارتباط بین انتخاب راهبردهای یادگیری(شناختی،فراشناختی و عاطفی- اجتماعی)و شرایط یادگیری زبان آموزان فرانسه در موسسات تهران
    سیدمحمد حسینی 1396
  42. آموزش به شیوه های متفاوت،راه حلی برای مدیریت ناهمگنی زبان آموزان در کلاس فرانسه در ایران
    مهرنوش باطبی 1396
  43. اهمیت تعاملات شفاهی در یادگیری زبان فرانسه به عنوان یک زبان خارجی در ایران و نقش آموزگار در این تعاملات
    عاطفه میرزائی 1396
  44. بررسی ارتباط میان استفاده از فعالیتهای کنشی و انگیزه زبان آموزان زبان فرانسه:مطالعه موردی دانشگاه تهران
    سارا زیانی 1396
  45. نقش تغییر رمزگان در پیشرفت کلامی گوینده:کلاس های ترم اول و دوم لیسانس زبان فرانسه دانشگاه تهران
    رضا دهقان زاد 1396
  46. ارزشیابی تکوینی و ارزشیابی پایانی در آموزش فرانسه در ایران:مورد دانشگاههای تهران و تبریز
    فرانک تقی زاده 1396
  47. بازنمودهای اجتماعی آموزش دستور زبان فرانسه توسط مدرسان زبان فرانسه در ایران
    بیتا هاشمیان نژاد 1396
  48. آموزش دانش فرهنگی/اجتماعی-فرهنگی بر اساس CECR در کلاس های فرانسه مقدماتی در ایران:مورد بررسی در برخی دانشگاههای تهران
    ایمان عظیمی 1396
  49. تاثیر توانش خواندن بر روی مهارت نوشتن در زبان فرانسه نزد دانشجویان ایرانی:مورد یادگیری و بکارگیری واژگان
    سوزان مهدیان 1396
  50. شناخت سبک های یادگیری و رابطه ی آن با استعدادهای چندگانه نزد دانشجویان زن و مرد زبان فرانسه در دانشگاههای شهر تهران
    آناهیتا پورسعید 1396