پروفایل اساتید - ffll- دانشکده زبانها و ادبیات خارجی
Associate Professor
Update: 2024-11-15
Shiva Kaivanpanah Maralani
Faculty of Foreign Languages and Literatures / English Language and Literature
P.H.D dissertations
-
تقویت توانش بیان هویت درنوشتار آکادمیک به زبان دوم توسط دانشجویان ایرانی به دوشیوه آموزش مستقیم و آموزش غیر مستقیم
نرگس بکتاش 2024 -
بررسی (عدم) مطابقت بین باورها و عملکرد معلمان و زبان آموزان زبان انگلیسی در ارتباط با استقلال زبان آموزان در کردستان عراق
ئاوات هادی محمد 2024 -
بررسی دانش، باور و عملکرد مدرسان زبان انگلیسی در رابطه با ارزیابی سواد نوشتاری در کردستان عراق
ئه فین عبدالله علی 2024 -
بررسی تاثیر آموزش احساسی همراه با بازخوردهای اصلاحی (بازگویی و فرازبانی) بر گسترش مهارت زبانی و تمایل به برقراری ارتباط در زبان انگلیسی میان فراگیران ایرانی سطح بندی با میزان مختلف اضطراب و جنسیت متفاوت
فاطمه اسمعیلی فرد 2023 -
ارزیابی تغیرات احتمالی در هویت زبان آموزان ایرانی، میزان تلاش آنها در یادگیری زبان و اولویت شان در داشتن مدارس بومی انگلیسی یا ایرانی در دو محیط نیوزلند و ایران
ماریا شبیری 2023 -
تاثیر آموزش بر شکل گیری صدای نویسنده در نوشتار استدلالی آکادمیک زبان آموزان انگلیسی
نفیسه خاکباز 2023 -
نقش عمق پردازش در نوشتن زبان دوم The Levels of Processing in L2 Computer-based and Paper-based Writing
رز مسچی 2023 -
تاثیر نوع درون داد، بسامد واژه و متغیرهای مرتبط با زبان آموزان بر یادگیری تصادفی و یادآوری واژگان زبان دوم
مریم رضائی 2022 -
روايي سازه اي سنجش نگارش زبان آموزان ايراني: بررسي مقياسهاي سنجش نگارش در بافت علمي ايران
آزاده زهرا آیت اللهی 2022 -
طراحی نرم افزار آموزشی کامپیوتر جهت افزایش آگاهی دانشجویان مهندسی نسبت به نجوه نگارش مقالات تخصصی
آرزو قبادی 2021 -
فعالیتهای تدریس استادان زبان انگلیسی برای اهداف ویژه و نیازهای رشد حرفهای آنان
سیدیحیی حجازی 2021 -
تاثیر آموزش راهبردهای یادگیری بر مهارت شنیدن، استفاده از راهبردهای یادگیری و اضطراب شنیداری دانشجویان عراقی
حسین غانم عبد الشمری 2021 -
تاثیر آموزش مستقیم، ضمنی، و ترکیبی بر فراگیری و یادآوری واژگان در زبان آموزان ایرانی
حمید سلیمی 2021 -
تاثیر نوع فعالیت کلاسی بر مذاکرات تعاملی فراگیران خود مختار زبان انگلیسی
زینب السادات ناصری 2020 -
"تاثیر آموزش مبتنی بر طبقه بندی دیجیتال بلوم بر ارتقاء توانایی زبان آموزان ایرانی با تکیه بر کنش گفتاری درخواست "
مصطفی تقی زاده لنگری 2020 -
تاثیر تمرین های ورودی و خروجی محور، با بار مشارکتی یکسان و متفاوت در یادگیری و حفظ لغات به صورت تصادفی بین زبان آموزان ایرانی
افسانه راوندپور 2020 -
تاثیر خود ارزشیابی بر پیشرفت زبان کودکان
الیکا مصدق رشتی 2020 -
طراحی و ارزیابی آزمون تعیین سطح برای اهداف ویژه با استفاده از مدل اعتبار سنجی مباحثه محور برای ارزیابی اعتبار
آزاده بذرافشان 2020 -
بررسي مولفه هاي مفهوم اشتياق به نگارش به زبان انگليسي به عنوان زبان خارجي
ناصر سالاری بیناباج 2020 -
بررسي مقايسه اي آزمون نگارش در مدل آزموني بر مبناي نظريه فعاليت و روش سنتي
فاطمه دانش 2020 -
تاثير آموزش پردازشي، برجسته سازي متني و ويرايش متن بر استفاده از ساختارهاي وارونگي توسط يادگيرنده هاي ايراني
سارا رفسنجانی نژاد 2019 -
تحليل نگارش انگليسي زبانان و غير انگليسي زبانان در مقالات علمي: بخش بحث و نتيجهگيري توسط دانشجويان دكتري
مهسا محمدی قاسم ابادی 2019 -
مشاهده، آموزش و ارزيابي مدرسان زبان انگليسي
علی حامدبرقی 2019 -
ارزيابي يادگيري محور مهارت خواندن در بافت انگليسي به عنوان زبان خارجي در ايران: مطالعه ي تركيبي
مریم بیک محمدی 2019 -
تاثير روانشناسي مثبت بر يادگيري زبان
ال ناز اولادرستم 2019 -
سهم گستردگي و عمق دانش واژگان در موفقيت خلاصه نويسي فراگيران زبان انگليسي
مهسا پروین 2018 -
ارزشيابي پوياي آنلاين توانايي درك مطلب خواندن و شنيداري فراگيران در آزمون تافل Online Dynamic Assessment of reading and Listening Comprehension ability in TOEFL
لیلا فکری پیله رود 2018 -
بحث اعتبار مهارت شنيداري آزمون بين الملل آيلتس
علی پناهی مسجدلو 2018 -
بررسي مقايسه اي هويت وعامليت نومعلمان انگليسي زبان و فارسي زبان زبان انگليسي به عنوان زبان دوم در كانادا و به عنوان زبان خارجي در ايران
سارا مهابادی 2018 -
توسعه حرفعه اي معلمان زبان انگليسي از طريق كلاس معكوس
فاطمه فضلعلی 2018 -
طراحي، تدوين و پياده سازي برنامه درسي انگليسي براي اهداف نظامي، مطالعه موردي در بافت نظامي ايران
ابراهیم قنواتی 2018 -
آناليز عملكرد تفاوت آيتم هايبا رويكرد رش مدلدر امتحان ورودي دانشگاه
سوده بردبار 2018 -
تاثير دانش موضوعي بر زبان دوم در آزمون درك مطلب دانشجويان پزشكي
افسانه دهناد 2018 -
تجزيه و تحليل مقالات مطبوعات ايراني/غير ايراني در مذاكرات هسته اي بين ايران و كشورهاي 1+5 An Analysis of Iranian/Non-Iranian Press Articles on Nuclear Negotiations between Iran and 5+1
حمیدرضا فرجی نژادجهرمی 2018 -
خودآزمايي در بافت ايران
گیتی افروز جوادی 2018 -
انواع فعاليتهاي آموزشي پيچيدگي فعاليتها و ميزان مهارت خواندن زبان آموزان
رضا باقری نویسی 2018 -
بررسي روايي يك آزمون تشخيص دانش دستوري و رابطه آن با دانش منظوري
حامد زندی 2018 -
گسترش واژه هاي انگليسي زبان آموزان : بررسي نقش بارذهني ناشي از نوع تمرين
مجید سلطانی مقدم 2018 -
اجرا و ارزيابي آموزش زبان انگليسي معيار-محور در ايران
شادی دینی 2018 -
مطالعه تطبيقي يادگيري زبان در دو محيط كلاس معكوس و سنتي
یعقوب صالحی 2018 -
ارزيابي پوياي گروهي:كاربردهاي آموزشي دردرك شنيداري زبان دوم رويكرد تعاملي
کریم شعبانی امیرآباد 2018 -
الگوي پردازش خواندن متون درون شاكله با محتواي فرهنگي آشنا / ناآشنا با استفاده از دستگاه ردياب چشمي در فراگيران زبان انگليسي
علیرضا آتش پنجه 2018 -
روش هاي يادگيري اداركي ، يادگيري خود تنظيم شده و دستاورد يادگيري زبان: موردكاوي زبان آموزان ايراني
صدیقه نجیبی 2018 -
ساختار عاملی آزمون زبان دانشگاه تهران رویکرد مدلسازی معادلات ساختاری
اکرم نیرنیا 2018 -
مهارت خواندن و درك مطلب دانشجويان پزشكي ايراني در متون اصلي و ساده شده : بررسي نيازها و خواسته هاي دانشجويان
عبدالرشید خزاعی فیض آباد 2018 -
مدلي بر سواد سنجش و ارزشيابي معلمان زبان و توسعه حرفه اي"Towards a model of Language teachers assessment literacy and professional development
زهره مهماندوست 2018 -
قابليت تغيير در شناخت معلمان تازه كار و كارآزموده: نقش مداخله راهبردي در ناحيه رشد تقريبي معلمان
مرتضی نعمت اللهی 2018 -
ارزيابي برنامه آموزش زبان انگليسي تخصصي گردشگري در دانشگاه هاي ايران
اسداله شریفی 2018
Master Theses
-
پیچیدگی نحوی و تنوع واژگانی در زبان گفتاری و نوشتاری استدلالی زبان آموزان سطح پیشرفته انگلیسی
زهرا تقی زاده 2024 -
پردازش عبارت های اسمی موضوع و افزوده توسط فارسی زبانان فراگیر انگلیسی
محمدحسام ربیعی 2024 -
تاثیر به کارگیری نرم افزارهای آموزش زبان در تلفن همراه بر روی مهارت صحبت کردن
نیلوفر منصوری راد 2024 -
مروری بر دیدگاه ها: تحلیل بازخورد اساتید راهنما و داوران درباره ی طرح های تحقیق، پایان نامه های ارشد و دکتری دانشجویان
سروش مؤمنی روچی 2024 -
نقش نوع تکلیف و فاصله گذاری بر پیچیدگی عملکرد فراگیران زبان انگلیسی در تکلیف تکرار شونده
امیر بقالی 2023 -
الگوهای عملی بازخوردی/ترمیمی مدرسان زبان انگلیسی در کلاس های آنلاین
محسن زکی 2023 -
نقش اندازه و عمق واژگانی در مهارت گفتاری زبان بیگانه در میان زبان آموزان پیشرفته
سیدایمان سادات کیائی 2023 -
“ رابطه میان دانش تدریس و خود کارآمدی مدرسان زبان انگلیسی در ایران”
عطا قادری 2022 -
" مقایسه قدرت پیش بینی فرضیه بار درگیری و تحلیل ویژگی تکنیک "
مریم احسانی خورگو 2020 -
تاثير حافظهي كاري و ابزار نوشتار بر كيفيت متون نگارش شده انگليسي زبان آموزان ايراني
بهروز رسولی 2019 -
كاربرد راهبردهاي يادگيري واژگان و گستره و عمق دانش واژگاني در زبان آموزان داراي قابليت خودتنظيمي بالا و پايين
گلناز مرادی 2019 -
تأثير حافظه ي فعال و برنامه ريزي هدفدار پيش از فعاليت بر دقت توليد حروف ربط توسط زبان آموزان مبتدي ايراني
میکائیل صادقی سراجی 2019 -
بررسي باورها و استراتژيهاي يادگيري لغت در زبان آموزان افغانستاني
حکیمه رحم علی 2019 -
The Impact of Watching Movies and Listening on Incidental Vocabulary Acquisition تاثير تماشاي فيلم و گوش كردن بريادگيري كلمات به صورت تصادفي
فاضل علائی 2018 -
بررسي مقايسه اي تمايل به برقراري ارتباط در ميان زبان آموزان كرد، فارسي و ترك زبان
ئه فین علی 2018 -
Syntactic Complexity and Lexical Diversity in L1/L2 Writing of EFL Learners پيچيدگي نحوي و تنوع واژگان در زبان نوشتاري اول و دوم زبان آموزان
مائده محمدی 2018 -
آموزش زبان مبتني بر تكليف به واسطه بازي: در نظر گرفتن نسل جديد
مرتضی یزدانی 2018 -
بررسي تاثير روش آموزش وارونه فعاليت محور بر مهارت گفتار در محيط آموزش زبان هاي خارجي: يك پژوهش تركيبي همزمان
ایمان طایبی 2018 -
نقش عمق و حجم دانش واژگاني در بيان درخواست
منصوره دشتی خویدکی 2018 -
بررسي راهبردهاي ارتباطي
الهه دارابیان 2018 -
بررسي تفكر مدرسان زبان انگليسي از ديدگاه همكاران
رویا آقائی مطلق 2018 -
تاثير پردازش ذهني ناشي از تكليف بر يادگيري انفرادي و مشاركتي واژگان: فراورده ها و فرايندها
مولا میری 2018 -
Examining the impact af personality factor ( FD/FI) on vocbulory test fovmats ( MC/cloze test)
متین جلال کمالی 2018 -
عوامل كاهنده انگيزه معلمان زبان انگليسي
سیده سارا نیک پناه 2018 -
رابطه بين فصاحت واژگاني، سلاست زماني و مهارت زباني
جواد رضازاده یزدلی 2018 -
مقايسه نگرش زبان اموزان و معلمين زبان ايراني نسبت به تصحيح اشتباهات شفاهي
فرانک زحمتکش سردوراهی 2018 -
ايستارها و ديدگاه ها نسبت به فراگيري بلاگ-محور زبان: در بافت ايران
پروین آقایی 2018 -
بازخورد خطا و صحت نوشتار: مطالعه موردي بر روي زبان آموزان سطح ميانه ي ايراني
یوسف سلیمان سالم 2018 -
فراگيري و يادداري زنجيره هاي فرمول وار: تاثير بي قاعدگي و ابهام معنايي
مهدی جوان شیر 2018 -
بررسي نيازهاي زباني كارمندان اطلاعات پرواز فرود گاه بين المللي امام خميني
لیلا فردهی 2018 -
مشخصه هاي معلمهاي زبان موثر و با كيفيت : ثبات فكري زبان آموزان
علی اکبر دانش 2018 -
ارتباط دانش واژگان و توانش منظورشناسي در ايراني هاي فراگير زبان انگليسي
مینا شیخ سلیمانی 2018 -
تاثير بازخورد به وسيله رايانه برصحت نگارش فراگيران زبان انگليسي
سپیده داغ بندان 2018 -
بررسي رويكرد تعاملي و ويگوتسكي گرايانه به ارزيابي ژويا و گروهي مهارت درك مطلب متون زبان انگليسي
طوفان جوانشیر 2018 -
نيازهاي توسعه حرفه اي معلمان ايراني زبان انگليسي در مقطع كودكان و بزرگسالانProfessional Development Needs of Iranian EFL Teachers of Young and Adult Learners
شکوفه مختاریان 2018 -
تاثير پيامك در يادگيري كلمات دانشجويان سال اول رشته آموزش زبان انگليسي
علی درخشان حصاری 2018 -
تاثير زبان اول در كلاسهاي آموزش زبان انگليسي از ادراك تا عمل
گلنار صادقیان 2018 -
بررسي موانع يادگيري زبان ورزشكاران
زهرا گل محمدی 2018 -
تاثير دوره هاي تربيت معلم روي خودباوري معلمان
فرانک فرخ رو 2018 -
به كارگيري چت نوشتاري و پادكست براي ارتقاي عملكرد شفاهي دانشجويان فارسي زبان ايراني رشته زبان و ادبيات انگليسي
فاطمه چایچیان 2018 -
ساختار عاملي ويژگي هاي بخش خواندن آزمون ايلتس و عملكرد آزمون دهندگان
محمد باقری 2018 -
خيال فريبنده استدلال: خوانش تاريخگرايي نوين از داستانهاي استدلالي ادگار آلن پو
زهرا پناهی نائینی 2018 -
تاثير انگيزه دروني و بيروني بر استفاده از استراتژيهاي خواندنThe Role of Intrisic and Extrinsic Motivation in Reading Strategy Use
شیوا بیستونی 2018 -
تاثيرآزمون انگليسي ورودي دانشگاه بر تدريس معلمان انگليسي در عراق
توانا حمدرسول 2018 -
تحقيق هويت نويسنده در زبان آموزان انگليسي سطوح متوسط و پيشرفته ايراني از طريق بررسي اشاره به خود
مهسا سلمان مهاجر 2018 -
پژوهشي در يادگيري تنظيم شده كلمه درمحيط فراگيري زبان انگليسي ايراني
سمیه حفیظی بیدگلی 2018 -
نيازهاي پيشرفت حرفه اي معلمان ايراني زبان انگليسي
افرین سعیدیان گوابری 2018 -
تاثير دوزبانگي بر فرآيندهاي استنباط واژگاني
مجید مطیعیان 2018 -
" رابطه ي ميان سبك هاي شناختي و تاثير بازخورد اصلاحي رايانه اي "
نگار طاهری 2018 -
تدريس راهبردهاي ارتباطي: بررسي تاثير توانش زباني و برون گرايي/ درون گرايي
پونه یموتی 2018 -
آزمودن نظريه بار ذهني : نقش كارايي تكليف بر يادگيري واژه هاي همجوار
الهام هادی 2018 -
بررسي راهبردهاي يادگيري لغت ميان فراگيران زبان هاي دوم INVESTIGATIONG VOCABULARY LEARNING STRAREGIES AMONG L2 LEARNERS
مهناز رضایی 2018 -
تاثير اصالت متن هاي خواندن بر استفاده زبان آموزان ايراني از راهبردهاي آزمون
مهدیه بصیری راد 2018 -
بررسي وضعيت زبان تخصصي در دانشگاه هاي ايران از ديدگاه دانشجويان و استادان
حوراء شریعتمداری 2018 -
نياز سنجي بر اساس وظايف شغلي جهت بكارگيري در ساخت دوره هاي آموزش زبان انگليسي بانكي در ايران
محمد زرین 2018 -
تاثير بحثهاي گروهي برروي خود كارامدي فردي و جمعي دانشجو معلمان efl ايراني
فرزاد ورزنده 2018 -
باور زبان آموزان درباره فراگيري واژگان و ارتباط آن با سطح مهارت زباني Iranian Language Learners Beliefs about Vocabulary Learning in Different Proficiency Levels
مهدی حسینقلی 2018 -
بررسي متغيرهاي پيش بيني كننده دانش واژگاني در سطوح مختلف توانش زباني
حامد زندی 2018 -
تاثير دانش گرامر بر درك مطلب تحت الفظي و استنباطي
پویان طاهری قزوینی 2018 -
بررسي عوامل كاهنده انگيزه دانش آموزان در يادگيري زبان دوم
زهرا قاسمی 2018 -
بررسي استراتژي هاي آموزش لغت بين دانش آموزان بلوچي زبان و فارسي زبان
سائمه آسکانی 2018 -
تاثير فقدان بازخورد بازخورد غيرمتمركز و بازخورد فزاينده بر نگارش دستوري صحيح
مریم جزایری قره باغ 2018 -
ثبات انگيزه و استرس در يادگيري زبان انگليسي
حوریه خرمی 2018 -
تاثيرگذاري راهبردهاي ارتباطي: بررسي تاثير بكارگيري راهبردهاي ارتباطي عملكرد شركت كنندگان در آزمون مصاحبه شفاهي امتحان آيلتس
سیده سعیده حقی 2018 -
تاثير نشان گرهاي سخن بر متن هاي توضيحي توسط دانش آموزان غير انگليسي زبان
فهیمه تاج آبادی هرات 2018 -
تاثير گذاري آموزش استراتژي هاي فرا شناختي مهارت گوش دادن در عملكرد نو آموزان ايراني زبان انگليسي در تمرين هاي شنيداري
سحر کرهانی شیرازی 2018 -
پايان غم انگيز حرفه تدريس: مطالعه مقايسه اي فرسودگي شغلي معلمان زبان انگليسي در ايران
الهام اطمینان دیلمقانی زاده 2018 -
تاثير ارزشيابي پوياي كامپيوتري بر استنباط واژگاني فراگيران ايراني زبان انگليسي
مصطفی تقی زاده لنگری 2018 -
بررسي ميان فرهنگي تاثير آموزش بر استراتژي هاي رد كردن و شكايت كردن
آناهیتا یاراحمدی 2018 -
كمال گرايي و توانش زباني در ايرانيان فراگير زبان انگليسي
فهیمه رضائیان 2018 -
رابطه بين فرسودگي شغلي معلمان زبان انگليسي ايراني و خودكارآمدي، دانش تدريس و مقاومت آنها
زهرا علیشاهی 2018 -
تاثير تمركز برنامه ريزي راهبردي روي نگارش استدلالي فراگيران متوسط و مبتدي زبان انگليسي
جواد عابدی فیروزجایی 2018 -
تحليل كاركرد افتراقي جنسيتي در آزمون ورودي دانشگاه هاي ايران با استفاده از دو روش تحليل آماري رگرسيون لجيستيك (LR)و منتل هانزل (MH)
محمدابراهیم بانی 2018 -
تجزيه و تحليل كارمحور نيازهاي زباني در انگليسي براي اهداف ويژه دوره هاي مهندسي دانشگاه تهران
ایوب دهقان کار 2018 -
بررسي تاثير تكرار كلمات نامعلوم و تفكر انتقادي بر استنباط معني آنها
مرتضی نصیری 2018 -
بررسي بازخورد مدرسان ايراني تافل و آيلتس به نگارش دانشجويان
اسداله شریفی 2018 -
نقش استراتژيهاي متقاعد كننده در ايجاد رغبت در خوانندگان بررسي گفتمان تبليغات
مهسا قنبرپور 2018 -
بررسي ميان وسعت و ژرفاي دانش واژگان و غناي لغوي انشاي انگليسي يادگيران ايراني به عنوان زبان خارجي
رمضان خادمی 2018 -
رابطه بين خودباوري ، تجربه آموزشي و بينش معلمين با مهارت فكري
نفیسه صبوری پور 2018 -
تحليل نيازهاي زبان انگليسي دانشجويان مهندسي برق: گامي به سوي اشتغال پذيري
سمیرا کاظم پوریان ممقانی 2018 -
تاثير آشنايي با موضوع و برجسته كردن لغات بر يادگيري و ياد آوري كلمات نشان دار شده در متن
خلیل چاهیان بروجنی 2018 -
نگاهي دوباره به استنباط معاني از متن: بررسي تاثير كارآيي خواندنف عمق دانش زباني و منابع دانش
مجید سلطانی مقدم 2018 -
ارزيابي سطح آگاهي زبان آموزان از منظورشناسي زبان خارجي در كلاسهاي آموزش زبان انگليسي: آموزش تشريحي و تلويحي
شادی دینی 2018 -
بررسي كاركرد افتراقي سوال در آزمون سراسري گروه زبانهاي خارجي ورودي دانشگاههاي ايران: تاثير دانش پيشين
فاطمه بنائی قهرودی 2018 -
تاثير سن و سطح زباني بر نگرش زبان آموزان و معلمان زبان ايراني نسبت به دريافت بازخورد شفاهي از معلمان و همكلاسي ها
سجاد سپهری نیا 2018 -
تاثير محيط كلاس بر تمايل به برقراري ارتباط و اضطراب در زبان خارجي ميان فراگيران زن و مرد زبان انگليسي ايراني
ملیحه تولیت 2018 -
رابطه بين استراتژيهاي يادگيري لغت و اسلوبهاي يادگيري ميان زبان آموزان افغانستاني با سطح پيشرفته
زینب نظم علی 2018 -
همگرايي ديدگاه ها و عملكرد مدرسان غيربومي زبان در تدريس گرامر
مرتضی نعمت اللهی 2018 -
پيچيدگي شناختي تكليف و عملكرد نوشتاري در زبان دوم:
سیدرضا معراجی 2018 -
تاثير بازخورد اصلاحي بر اشكالات تلفظي زبان انگليسي در زبان آموزان به عنوان زبان خارجي
لیلا مهرتاش 2018 -
ارزيابي اساتيد از نگاه دانشجويان: بررسي الگوي پنهان جنسيتي
پریسا زارع 2018