Seyed Ayat Hosseini

Assistant Professor

Update: 2024-11-21

Seyed Ayat Hosseini

Faculty of Foreign Languages and Literatures / زبان ها و ادبيات آسياي شرقي

Master Theses

  1. بررسی تفاوت های یادگیری زبان ژاپنی بین کارگران ایرانی در ژاپن و دانشجویان زبان ژاپنی در دانشگاه تهران -از دیدگاه زبان شناسی اجتماعی-
    مازیار شیری 2024
  2. بررسی ارتباط توانایی تشخیص و تولید تکیه زیروبمی زبان ژاپنی با پیشرفت سطح آموزش زبان ژاپنی -با محوریت فارسی زبانان ژاپنی آموز -
    فاطمه دخیلی بادی 2024
  3. بررسی تاثیر به کارگیری داستان کوتاه بر یادگیری زبان ژاپنی _ با تمرکز بر زبان آموزان ایرانی سطح مقدماتی و متوسط زبان ژاپنی _
    رضا قهری جعفربائی 2024
  4. بررسی تاثیر سن بر یادگیری زبان ژاپنی زبان آموزان فارسی زبان -با محوریت یادگیری دستور زبان-
    رومینا کرمانیان 2024
  5. اثرات مخرب تماشای انیمه بر یادگیری زبان ژاپنی در گفتار زبان آموزان
    ملیکا عبدی 2024
  6. ایرانشناسی در ژاپن: تاریخ شفاهی و تحلیل ایرانشناسی
    رینتارو تاکه اوچی 2024
  7. تاثیر فعالیت های نمایشی بر یادگیری زبان ژاپنی به عنوان زبان دوم
    محمد دیانتی رشت آبادی 2023
  8. «بررسی رابطه بین ویژگی های شخصیتی معلم و میزان یادگیری زبان خارجی-با تمرکز بر زبان آموزان ژاپنی در ایران»
    عبدالرضا ائین پور 2023
  9. تاثیر "تکنیک سایه" بر روی جایگاه تکیه واژگانی با محوریت گفتار زبان آموزان زبان ژاپنی در ایران
    مژگان دریاقلی بیگی 2023
  10. بررسی استفاده آکادمیک از سرویس شبکه های اجتماعی در روند یادگیری و آموزش زبان ژاپنی برای زبان آموزان در ایران
    غزال حسین ابادی 2023
  11. بررسی کتاب های آموزشی و شیوه های آموزش حروف کانجی در گروه زبان و ادبیات ژاپنی دانشگاه تهران از آغاز تا کنون-با محوریت تجزیه و تحلیل کتاب های آموزشی و شیوه های آموزش حروف کانجی در دانشگاه تهران و پیشنهاد شیوه های آموزش جدید و موثر-
    فرهاد قارلقی 2022
  12. بررسی نقش و کاربرد تکواژهای دستوری پایان جمله«yone, ne, yo» در زبان ژاپنی و تحلیل خطاهای زبان آموزان فارسی زبان در هنگام کاربرد این تکواژها
    فاطمه سادات مفاخریان 2022
  13. دشواری یادگیری و به‌کارگیری تکواژهای «wa» و «ga» برای زبان‌آموزان فارسی‌زبان
    بهمن قائدی 2022
  14. آموزش بيان هاي مودبانه ي زبان ژاپني به زبان آموزان فارسي زبان با محوريت انتقال زباني در دو زبان
    مروارید دریاقلی بیگی 2019
  15. تاثير « تكنيك سايه » بر روي جايگاه تكيه واژگاني با محوريت گفتار زبان آموزان زبان ژاپني در ايران
    مژگان دریاقلی بیگی 2019
  16. تحليل خطاهاي افعال سببي چيني-ژاپني در گفتار زبان آموزان فارسي زبان و دلايل آن
    شقایق دانشمند 2019
  17. استراتژي يادگيري كانجي هاي مشابه در آموزش كانجي با محوريت زبان آموزان ايراني زبان ژاپني
    سروین مخبری نیا 2019
  18. بررسي ميزان استفاده دانشجويان ايراني از وجه سببي زبان ژاپني ودشواري هاي استفاده از آن
    زهرا یوسفی راد 2018
  19. تحليل خطا و آموزش باهم آيي هاي زبان ژاپني به زبان آموزان ايراني با محوريت الگوي باهم آيي ( اسم +تكواژ حالت نما +فعل) بر اساس داده‌هاي انشاهاي زبان آموزان
    سیده سارا میرغیاثی 2018
  20. آموزش تفاوت هاي كاربرد تكواژهاي حالت نماي de وni زبان ژاپني به زبان آموزان ايراني بر اساس ديدگاه زبان شناسي شناختي
    پریماه جوانمردی 2018