پروفایل اساتید - ffll- دانشکده زبانها و ادبیات خارجی
Assistant Professor
Update: 2024-11-21
Seyed Ayat Hosseini
Faculty of Foreign Languages and Literatures / زبان ها و ادبيات آسياي شرقي
Master Theses
-
بررسی تفاوت های یادگیری زبان ژاپنی بین کارگران ایرانی در ژاپن و دانشجویان زبان ژاپنی در دانشگاه تهران -از دیدگاه زبان شناسی اجتماعی-
مازیار شیری 2024 -
بررسی ارتباط توانایی تشخیص و تولید تکیه زیروبمی زبان ژاپنی با پیشرفت سطح آموزش زبان ژاپنی -با محوریت فارسی زبانان ژاپنی آموز -
فاطمه دخیلی بادی 2024 -
بررسی تاثیر به کارگیری داستان کوتاه بر یادگیری زبان ژاپنی _ با تمرکز بر زبان آموزان ایرانی سطح مقدماتی و متوسط زبان ژاپنی _
رضا قهری جعفربائی 2024 -
بررسی تاثیر سن بر یادگیری زبان ژاپنی زبان آموزان فارسی زبان -با محوریت یادگیری دستور زبان-
رومینا کرمانیان 2024 -
اثرات مخرب تماشای انیمه بر یادگیری زبان ژاپنی در گفتار زبان آموزان
ملیکا عبدی 2024 -
ایرانشناسی در ژاپن: تاریخ شفاهی و تحلیل ایرانشناسی
رینتارو تاکه اوچی 2024 -
تاثیر فعالیت های نمایشی بر یادگیری زبان ژاپنی به عنوان زبان دوم
محمد دیانتی رشت آبادی 2023 -
«بررسی رابطه بین ویژگی های شخصیتی معلم و میزان یادگیری زبان خارجی-با تمرکز بر زبان آموزان ژاپنی در ایران»
عبدالرضا ائین پور 2023 -
تاثیر "تکنیک سایه" بر روی جایگاه تکیه واژگانی با محوریت گفتار زبان آموزان زبان ژاپنی در ایران
مژگان دریاقلی بیگی 2023 -
بررسی استفاده آکادمیک از سرویس شبکه های اجتماعی در روند یادگیری و آموزش زبان ژاپنی برای زبان آموزان در ایران
غزال حسین ابادی 2023 -
بررسی کتاب های آموزشی و شیوه های آموزش حروف کانجی در گروه زبان و ادبیات ژاپنی دانشگاه تهران از آغاز تا کنون-با محوریت تجزیه و تحلیل کتاب های آموزشی و شیوه های آموزش حروف کانجی در دانشگاه تهران و پیشنهاد شیوه های آموزش جدید و موثر-
فرهاد قارلقی 2022 -
بررسی نقش و کاربرد تکواژهای دستوری پایان جمله«yone, ne, yo» در زبان ژاپنی و تحلیل خطاهای زبان آموزان فارسی زبان در هنگام کاربرد این تکواژها
فاطمه سادات مفاخریان 2022 -
دشواری یادگیری و بهکارگیری تکواژهای «wa» و «ga» برای زبانآموزان فارسیزبان
بهمن قائدی 2022 -
آموزش بيان هاي مودبانه ي زبان ژاپني به زبان آموزان فارسي زبان با محوريت انتقال زباني در دو زبان
مروارید دریاقلی بیگی 2019 -
تاثير « تكنيك سايه » بر روي جايگاه تكيه واژگاني با محوريت گفتار زبان آموزان زبان ژاپني در ايران
مژگان دریاقلی بیگی 2019 -
تحليل خطاهاي افعال سببي چيني-ژاپني در گفتار زبان آموزان فارسي زبان و دلايل آن
شقایق دانشمند 2019 -
استراتژي يادگيري كانجي هاي مشابه در آموزش كانجي با محوريت زبان آموزان ايراني زبان ژاپني
سروین مخبری نیا 2019 -
بررسي ميزان استفاده دانشجويان ايراني از وجه سببي زبان ژاپني ودشواري هاي استفاده از آن
زهرا یوسفی راد 2018 -
تحليل خطا و آموزش باهم آيي هاي زبان ژاپني به زبان آموزان ايراني با محوريت الگوي باهم آيي ( اسم +تكواژ حالت نما +فعل) بر اساس دادههاي انشاهاي زبان آموزان
سیده سارا میرغیاثی 2018 -
آموزش تفاوت هاي كاربرد تكواژهاي حالت نماي de وni زبان ژاپني به زبان آموزان ايراني بر اساس ديدگاه زبان شناسي شناختي
پریماه جوانمردی 2018