سید آیت حسینی

استادیار

تاریخ به‌روزرسانی: 1403/07/05

سید آیت حسینی

دانشکده زبان ها و ادبیات خارجی / زبان ها و ادبیات آسیای شرقی

پایان‌نامه‌های کارشناسی‌ارشد

  1. بررسی ارتباط توانایی تشخیص و تولید تکیه زیروبمی زبان ژاپنی با پیشرفت سطح آموزش زبان ژاپنی -با محوریت فارسی زبانان ژاپنی آموز -
    فاطمه دخیلی بادی 1403
  2. بررسی تاثیر به کارگیری داستان کوتاه بر یادگیری زبان ژاپنی _ با تمرکز بر زبان آموزان ایرانی سطح مقدماتی و متوسط زبان ژاپنی _
    رضا قهری جعفربائی 1403
  3. اثرات مخرب تماشای انیمه بر یادگیری زبان ژاپنی در گفتار زبان آموزان
    ملیکا عبدی 1403
  4. بررسی تاثیر سن بر یادگیری زبان ژاپنی زبان آموزان فارسی زبان -با محوریت یادگیری دستور زبان-
    رومینا کرمانیان 1403
  5. ایرانشناسی در ژاپن: تاریخ شفاهی و تحلیل ایرانشناسی
    رینتارو تاکه اوچی 1403
  6. تاثیر فعالیت های نمایشی بر یادگیری زبان ژاپنی به عنوان زبان دوم
    محمد دیانتی رشت آبادی 1402
  7. «بررسی رابطه بین ویژگی های شخصیتی معلم و میزان یادگیری زبان خارجی-با تمرکز بر زبان آموزان ژاپنی در ایران»
    عبدالرضا ایین پور 1402
  8. تاثیر "تکنیک سایه" بر روی جایگاه تکیه واژگانی با محوریت گفتار زبان آموزان زبان ژاپنی در ایران
    مژگان دریاقلی بیگی 1401
  9. بررسی استفاده آکادمیک از سرویس شبکه های اجتماعی در روند یادگیری و آموزش زبان ژاپنی برای زبان آموزان در ایران
    غزال حسین ابادی 1401
  10. بررسی کتاب های آموزشی و شیوه های آموزش حروف کانجی در گروه زبان و ادبیات ژاپنی دانشگاه تهران از آغاز تا کنون-با محوریت تجزیه و تحلیل کتاب های آموزشی و شیوه های آموزش حروف کانجی در دانشگاه تهران و پیشنهاد شیوه های آموزش جدید و موثر-
    فرهاد قارلقی 1401
  11. بررسی نقش و کاربرد تکواژهای دستوری پایان جمله«yone, ne, yo» در زبان ژاپنی و تحلیل خطاهای زبان آموزان فارسی زبان در هنگام کاربرد این تکواژها
    فاطمه سادات مفاخریان 1401
  12. دشواری یادگیری و به‌کارگیری تکواژهای «wa» و «ga» برای زبان‌آموزان فارسی‌زبان
    بهمن قائدی 1401
  13. تاثیر « تکنیک سایه » بر روی جایگاه تکیه واژگانی با محوریت گفتار زبان آموزان زبان ژاپنی در ایران
    مژگان دریاقلی بیگی 1398
  14. آموزش بیان های مودبانه ی زبان ژاپنی به زبان آموزان فارسی زبان با محوریت انتقال زبانی در دو زبان
    مروارید دریاقلی بیگی 1398
  15. تحلیل خطاهای افعال سببی چینی-ژاپنی در گفتار زبان آموزان فارسی زبان و دلایل آن
    شقایق دانشمند 1398
  16. استراتژی یادگیری کانجی های مشابه در آموزش کانجی با محوریت زبان آموزان ایرانی زبان ژاپنی
    سروین مخبری نیا 1398
  17. بررسی میزان استفاده دانشجویان ایرانی از وجه سببی زبان ژاپنی ودشواری های استفاده از آن
    زهرا یوسفی راد 1397
  18. تحلیل خطا و آموزش باهم آیی های زبان ژاپنی به زبان آموزان ایرانی با محوریت الگوی باهم آیی ( اسم +تکواژ حالت نما +فعل) بر اساس داده‌های انشاهای زبان آموزان
    سیده سارا میرغیاثی 1397
  19. آموزش تفاوت های کاربرد تکواژهای حالت نمای de وni زبان ژاپنی به زبان آموزان ایرانی بر اساس دیدگاه زبان شناسی شناختی
    پریماه جوانمردی 1396