Hossein Karami

Associate Professor

Update: 2024-12-04

Hossein Karami

Faculty of Foreign Languages and Literatures / English Language and Literature

P.H.D dissertations

  1. دانش ضمنی و صریح فراگیران زبان دوم و نقش ویژگی های طراحی آزمون: بینشی از منظر مغزنگاری الکتریکی، زمان واکنش و صحت پاسخ ها
    سپیده مهرآئین 2024
  2. تاثیر مدیریت توزیعی از طریق معلمان عاملیت دار بر روی یادگیری حرفه ای معلمان زبان
    رویا آقایی مطلق 2024
  3. یک پاسخ استقلال محور به دلزدگی و درماندگی آموخته شده در کلاس های ایرانی زبان برای اهداف آکادمیک: نقش واسطه ای "پنج ویژگی شخصیتی بزرگ"
    هانیه سیری 2023
  4. سیاست گذاری زبان در ایران و انگیزه های زبان آموزان از یادگیری زبان انگلیسی
    آزاده رجائی 2023
  5. بررسی الگوهای تبعیض معلمان زبان انگلیسی بومی و غیربومی در ارزیابی مهارت های ارتباطی گفتاری زبان آموزان ایرانی در فضای کلاس
    علی صیادی 2022
  6. سنجش تشخیصی شناختی نگارش انگلیسی دانشجویان ایرانی: رویکرد کیومیتریکس
    لیلا قادرپناهی 2022
  7. بررسی عدالت در آزمون ورودی دانشگاه ها: سنجش کارکرد افتراقی سوال از طریق تحلیل کلاس پنهان
    محمدحسین کوهپائی نژاد 2021
  8. بررسی روایی و ابعاد تست ورودی کنکور کارشناسی دانشگاه های ایران
    علی خودی 2021
  9. روايي سازي آزمون مبتني بر چارچوب مرجع اتحاديه اروپا: رويكرد عملكرد افتراقي آيتم به استدلال كاربردي ارزشيابي
    داود سپاهی 2020
  10. طراحی نوع جدیدی از آزمون چند گزینه ای درک مطلب زبان انگلیسی بر اساس منطق فازی و روایی بخشی به آن
    امیرحسین شاه بالا 2020
  11. نقش بازخورد زبانشناختي و غير مستقيم در جنبه هاي گفتماني متون استدلالي
    هتاو مردانی بابامیری 2020

Master Theses

  1. پیچیدگی نحوی و تنوع واژگانی در زبان گفتاری و نوشتاری استدلالی زبان آموزان سطح پیشرفته انگلیسی
    زهرا تقی زاده 2024
  2. نقش نوع تکلیف و فاصله گذاری بر پیچیدگی عملکرد فراگیران زبان انگلیسی در تکلیف تکرار شونده
    امیر بقالی 2023
  3. تاثیر تمایل در برقراری ارتباط بر ارزیابی پویا در روانی کلام
    مریم مخلصی 2022
  4. " رابطه بین گرایشات حسی یادگیری و کارنامه های مهارت سنجی مهارت درک مطلب : استفاده ای از مدل ادغامی"
    مونا عسکری 2022
  5. واکاوی مرجع ضمایر در زبان دوم: نقش ظرفیت حافظه ی فعال، جایگاه نحوی، و اطلاعات معنایی
    مبین مرادی 2022
  6. “ تاثیر متغیرهای وابسته به زمان در فعالیت شنیداری بر ادراک شنیداری "
    شهرزاد پژمان 2022
  7. تاثیر افسردگی و حال بد و حال خوب موقت بر روی نحوه ی استفاده ی زبان مادری و زبان خارجی
    سهیل بهداروندی راد 2022
  8. نقش ذهنیت زبانی و اشتیاق برای یادگیری زبان انگلیسی در استفاده از راهبردهای یادگیری زبان آموزان ایرانی
    حسین حشمتی 2022
  9. " بررسی رابطه ی بین بار شناختی و برآورد پارامتر سختی سوال های زبان انگلیسی "
    شادی نوروزی 2021
  10. بازنمایی کنش گران اجتماعی در رسانه: خروج آمریکا از برجام
    عطیه خرم 2021
  11. " مقایسه قدرت پیش بینی فرضیه بار درگیری و تحلیل ویژگی تکنیک "
    مریم احسانی خورگو 2020
  12. exploring Iranian EFL teaches' and learners' beliefes about Grammer Teaching بررسي باورها و اعتقادات معلمان و زبان آموزان ELF در خصوص آموزش دستور زبان انگليسي
    صفورا حسین زاده 2020
  13. بررسی رابطه خود کارامدی و استفاده از استراتژی های یادگیری خود تنظیمی در میان دانشجویان زبان انگلیسی
    محمد غلامی رباطی 2020
  14. بررسی روایی معیارهای نمره دهی آزمون رایتینگ آیلتس
    سیدبهروز موسوی نیا 2020
  15. تاثيرات انواع تسك و ميزان درگيري ذهني بر يادگيري بدون برنامه ريزي و اتفاقي لغات در ميان زبان آموزان جوان زبان انگليسي
    صدیقه کردزنگنه 2019
  16. مقايسه قدرت پيشگويي فرضيه ميزان درگيري و تحليل ويژگي تكنيك بر يادگيري بدون برنامه ريزي و اتفاقي لغات
    مریم قدیرلی 2019
  17. تاثير تماشاي كارتون هاي انگليسي بر يادگيري بدون برنامه ريزي و اتفاقي لغات و نگرش زبان آموزان جوان ايراني
    شمیمه حجت پناه 2019
  18. ادراك معلمان و دانش اموزان از تخته هاي هوشمند در كلاس هاي زبان انگليسي به عنوان زبان خارجي
    لیلا کاظمی 2019
  19. نگرش دانشجويان رشته آموزش زبان انگليسي ايران در مورد استفاده از متن منبع آكادميك: چالش‌هاي فعلي و راهكارهاي پيش رو
    رابعه عباسی گراوند 2019
  20. سواد ارزيابي زبان در ايران: نظر متخصصين و معلمان
    مهدی محمدی 2019
  21. كاربرد راهبردهاي يادگيري واژگان و گستره و عمق دانش واژگاني در زبان آموزان داراي قابليت خودتنظيمي بالا و پايين
    گلناز مرادی 2019
  22. بررسي باورها و استراتژي‌هاي يادگيري لغت در زبان آموزان افغانستاني
    حکیمه رحم علی 2019
  23. آموزش دستور زبان انگليسي در دبيرستان‌هاي افغانستان: باورها و كنش‌هاي مدرسان و زبان آموزان
    سید بشیر عالمی 2019
  24. آگاهي بخشي به دانش آموزان زبان انگليسي در استفاده از قيدهاي مقدار حين بازگويي داستان در محيط واقعيت مجازي
    مهشید قطب عمادی مازندرانی 2019
  25. تاثير انواع تسك و ميزان درگيري ذهني زبان آموزان بر يادگيري بدون برنامه ريزي و اتفاقي لغات
    مهناز اسرافیلی 2018
  26. تاثير استفاده از موبايل بر يادگيري گرامر زبان انگليسي براي زبان آموزان ايراني پيش از متوسطه
    شهرزاد شاه ویر 2018
  27. خود ارزيابي نگارش استدلالي در محيط سنجش يادگيري محور
    لیلا کیانی 2018
  28. Syntactic Complexity and Lexical Diversity in L1/L2 Writing of EFL Learners پيچيدگي نحوي و تنوع واژگان در زبان نوشتاري اول و دوم زبان آموزان
    مائده محمدی 2018
  29. دانش صريح و ضمني: شاهدي بر دانش خودكار و نقش دشواري ساختار
    سپیده مهرآئین 2018