پروفایل اساتید - ffll- دانشکده زبانها و ادبیات خارجی
Associate Professor
Update: 2024-12-04
Hossein Karami
Faculty of Foreign Languages and Literatures / English Language and Literature
P.H.D dissertations
-
دانش ضمنی و صریح فراگیران زبان دوم و نقش ویژگی های طراحی آزمون: بینشی از منظر مغزنگاری الکتریکی، زمان واکنش و صحت پاسخ ها
سپیده مهرآئین 2024 -
تاثیر مدیریت توزیعی از طریق معلمان عاملیت دار بر روی یادگیری حرفه ای معلمان زبان
رویا آقایی مطلق 2024 -
یک پاسخ استقلال محور به دلزدگی و درماندگی آموخته شده در کلاس های ایرانی زبان برای اهداف آکادمیک: نقش واسطه ای "پنج ویژگی شخصیتی بزرگ"
هانیه سیری 2023 -
سیاست گذاری زبان در ایران و انگیزه های زبان آموزان از یادگیری زبان انگلیسی
آزاده رجائی 2023 -
بررسی الگوهای تبعیض معلمان زبان انگلیسی بومی و غیربومی در ارزیابی مهارت های ارتباطی گفتاری زبان آموزان ایرانی در فضای کلاس
علی صیادی 2022 -
سنجش تشخیصی شناختی نگارش انگلیسی دانشجویان ایرانی: رویکرد کیومیتریکس
لیلا قادرپناهی 2022 -
بررسی عدالت در آزمون ورودی دانشگاه ها: سنجش کارکرد افتراقی سوال از طریق تحلیل کلاس پنهان
محمدحسین کوهپائی نژاد 2021 -
بررسی روایی و ابعاد تست ورودی کنکور کارشناسی دانشگاه های ایران
علی خودی 2021 -
روايي سازي آزمون مبتني بر چارچوب مرجع اتحاديه اروپا: رويكرد عملكرد افتراقي آيتم به استدلال كاربردي ارزشيابي
داود سپاهی 2020 -
طراحی نوع جدیدی از آزمون چند گزینه ای درک مطلب زبان انگلیسی بر اساس منطق فازی و روایی بخشی به آن
امیرحسین شاه بالا 2020 -
نقش بازخورد زبانشناختي و غير مستقيم در جنبه هاي گفتماني متون استدلالي
هتاو مردانی بابامیری 2020
Master Theses
-
پیچیدگی نحوی و تنوع واژگانی در زبان گفتاری و نوشتاری استدلالی زبان آموزان سطح پیشرفته انگلیسی
زهرا تقی زاده 2024 -
نقش نوع تکلیف و فاصله گذاری بر پیچیدگی عملکرد فراگیران زبان انگلیسی در تکلیف تکرار شونده
امیر بقالی 2023 -
تاثیر تمایل در برقراری ارتباط بر ارزیابی پویا در روانی کلام
مریم مخلصی 2022 -
" رابطه بین گرایشات حسی یادگیری و کارنامه های مهارت سنجی مهارت درک مطلب : استفاده ای از مدل ادغامی"
مونا عسکری 2022 -
واکاوی مرجع ضمایر در زبان دوم: نقش ظرفیت حافظه ی فعال، جایگاه نحوی، و اطلاعات معنایی
مبین مرادی 2022 -
“ تاثیر متغیرهای وابسته به زمان در فعالیت شنیداری بر ادراک شنیداری "
شهرزاد پژمان 2022 -
تاثیر افسردگی و حال بد و حال خوب موقت بر روی نحوه ی استفاده ی زبان مادری و زبان خارجی
سهیل بهداروندی راد 2022 -
نقش ذهنیت زبانی و اشتیاق برای یادگیری زبان انگلیسی در استفاده از راهبردهای یادگیری زبان آموزان ایرانی
حسین حشمتی 2022 -
" بررسی رابطه ی بین بار شناختی و برآورد پارامتر سختی سوال های زبان انگلیسی "
شادی نوروزی 2021 -
بازنمایی کنش گران اجتماعی در رسانه: خروج آمریکا از برجام
عطیه خرم 2021 -
" مقایسه قدرت پیش بینی فرضیه بار درگیری و تحلیل ویژگی تکنیک "
مریم احسانی خورگو 2020 -
exploring Iranian EFL teaches' and learners' beliefes about Grammer Teaching بررسي باورها و اعتقادات معلمان و زبان آموزان ELF در خصوص آموزش دستور زبان انگليسي
صفورا حسین زاده 2020 -
بررسی رابطه خود کارامدی و استفاده از استراتژی های یادگیری خود تنظیمی در میان دانشجویان زبان انگلیسی
محمد غلامی رباطی 2020 -
بررسی روایی معیارهای نمره دهی آزمون رایتینگ آیلتس
سیدبهروز موسوی نیا 2020 -
تاثيرات انواع تسك و ميزان درگيري ذهني بر يادگيري بدون برنامه ريزي و اتفاقي لغات در ميان زبان آموزان جوان زبان انگليسي
صدیقه کردزنگنه 2019 -
مقايسه قدرت پيشگويي فرضيه ميزان درگيري و تحليل ويژگي تكنيك بر يادگيري بدون برنامه ريزي و اتفاقي لغات
مریم قدیرلی 2019 -
تاثير تماشاي كارتون هاي انگليسي بر يادگيري بدون برنامه ريزي و اتفاقي لغات و نگرش زبان آموزان جوان ايراني
شمیمه حجت پناه 2019 -
ادراك معلمان و دانش اموزان از تخته هاي هوشمند در كلاس هاي زبان انگليسي به عنوان زبان خارجي
لیلا کاظمی 2019 -
نگرش دانشجويان رشته آموزش زبان انگليسي ايران در مورد استفاده از متن منبع آكادميك: چالشهاي فعلي و راهكارهاي پيش رو
رابعه عباسی گراوند 2019 -
سواد ارزيابي زبان در ايران: نظر متخصصين و معلمان
مهدی محمدی 2019 -
كاربرد راهبردهاي يادگيري واژگان و گستره و عمق دانش واژگاني در زبان آموزان داراي قابليت خودتنظيمي بالا و پايين
گلناز مرادی 2019 -
بررسي باورها و استراتژيهاي يادگيري لغت در زبان آموزان افغانستاني
حکیمه رحم علی 2019 -
آموزش دستور زبان انگليسي در دبيرستانهاي افغانستان: باورها و كنشهاي مدرسان و زبان آموزان
سید بشیر عالمی 2019 -
آگاهي بخشي به دانش آموزان زبان انگليسي در استفاده از قيدهاي مقدار حين بازگويي داستان در محيط واقعيت مجازي
مهشید قطب عمادی مازندرانی 2019 -
تاثير انواع تسك و ميزان درگيري ذهني زبان آموزان بر يادگيري بدون برنامه ريزي و اتفاقي لغات
مهناز اسرافیلی 2018 -
تاثير استفاده از موبايل بر يادگيري گرامر زبان انگليسي براي زبان آموزان ايراني پيش از متوسطه
شهرزاد شاه ویر 2018 -
خود ارزيابي نگارش استدلالي در محيط سنجش يادگيري محور
لیلا کیانی 2018 -
Syntactic Complexity and Lexical Diversity in L1/L2 Writing of EFL Learners پيچيدگي نحوي و تنوع واژگان در زبان نوشتاري اول و دوم زبان آموزان
مائده محمدی 2018 -
دانش صريح و ضمني: شاهدي بر دانش خودكار و نقش دشواري ساختار
سپیده مهرآئین 2018