حسین کرمی

دانشیار

تاریخ به‌روزرسانی: 1403/09/14

حسین کرمی

دانشکده زبان ها و ادبیات خارجی / زبان‌ و ادبیات انگلیسی‌

رساله های دکتری

  1. دانش ضمنی و صریح فراگیران زبان دوم و نقش ویژگی های طراحی آزمون: بینشی از منظر مغزنگاری الکتریکی، زمان واکنش و صحت پاسخ ها
    سپیده مهرآئین 1403
  2. تاثیر مدیریت توزیعی از طریق معلمان عاملیت دار بر روی یادگیری حرفه ای معلمان زبان
    رویا آقایی مطلق 1403
  3. یک پاسخ استقلال محور به دلزدگی و درماندگی آموخته شده در کلاس های ایرانی زبان برای اهداف آکادمیک: نقش واسطه ای "پنج ویژگی شخصیتی بزرگ"
    هانیه سیری 1402
  4. سیاست گذاری زبان در ایران و انگیزه های زبان آموزان از یادگیری زبان انگلیسی
    آزاده رجائی 1401
  5. بررسی الگوهای تبعیض معلمان زبان انگلیسی بومی و غیربومی در ارزیابی مهارت های ارتباطی گفتاری زبان آموزان ایرانی در فضای کلاس
    علی صیادی 1401
  6. سنجش تشخیصی شناختی نگارش انگلیسی دانشجویان ایرانی: رویکرد کیومیتریکس
    لیلا قادرپناهی 1401
  7. بررسی عدالت در آزمون ورودی دانشگاه ها: سنجش کارکرد افتراقی سوال از طریق تحلیل کلاس پنهان
    محمدحسین کوهپائی نژاد 1400
  8. بررسی روایی و ابعاد تست ورودی کنکور کارشناسی دانشگاه های ایران
    علی خودی 1399
  9. روایی سازی آزمون مبتنی بر چارچوب مرجع اتحادیه اروپا: رویکرد عملکرد افتراقی آیتم به استدلال کاربردی ارزشیابی
    داود سپاهی 1399
  10. طراحی نوع جدیدی از آزمون چند گزینه ای درک مطلب زبان انگلیسی بر اساس منطق فازی و روایی بخشی به آن
    امیرحسین شاه بالا 1399
  11. نقش بازخورد زبانشناختی و غیر مستقیم در جنبه های گفتمانی متون استدلالی
    هتاو مردانی بابامیری 1399

پایان‌نامه‌های کارشناسی‌ارشد

  1. پیچیدگی نحوی و تنوع واژگانی در زبان گفتاری و نوشتاری استدلالی زبان آموزان سطح پیشرفته انگلیسی
    زهرا تقی زاده 1403
  2. نقش نوع تکلیف و فاصله گذاری بر پیچیدگی عملکرد فراگیران زبان انگلیسی در تکلیف تکرار شونده
    امیر بقالی 1402
  3. تاثیر تمایل در برقراری ارتباط بر ارزیابی پویا در روانی کلام
    مریم مخلصی 1401
  4. " رابطه بین گرایشات حسی یادگیری و کارنامه های مهارت سنجی مهارت درک مطلب : استفاده ای از مدل ادغامی"
    مونا عسکری 1401
  5. واکاوی مرجع ضمایر در زبان دوم: نقش ظرفیت حافظه ی فعال، جایگاه نحوی، و اطلاعات معنایی
    مبین مرادی 1401
  6. “ تاثیر متغیرهای وابسته به زمان در فعالیت شنیداری بر ادراک شنیداری "
    شهرزاد پژمان 1401
  7. تاثیر افسردگی و حال بد و حال خوب موقت بر روی نحوه ی استفاده ی زبان مادری و زبان خارجی
    سهیل بهداروندی راد 1401
  8. نقش ذهنیت زبانی و اشتیاق برای یادگیری زبان انگلیسی در استفاده از راهبردهای یادگیری زبان آموزان ایرانی
    حسین حشمتی 1400
  9. " بررسی رابطه ی بین بار شناختی و برآورد پارامتر سختی سوال های زبان انگلیسی "
    شادی نوروزی 1400
  10. بازنمایی کنش گران اجتماعی در رسانه: خروج آمریکا از برجام
    عطیه خرم 1399
  11. " مقایسه قدرت پیش بینی فرضیه بار درگیری و تحلیل ویژگی تکنیک "
    مریم احسانی خورگو 1399
  12. exploring Iranian EFL teaches' and learners' beliefes about Grammer Teaching بررسی باورها و اعتقادات معلمان و زبان آموزان ELF در خصوص آموزش دستور زبان انگلیسی
    صفورا حسین زاده 1399
  13. بررسی رابطه خود کارامدی و استفاده از استراتژی های یادگیری خود تنظیمی در میان دانشجویان زبان انگلیسی
    محمد غلامی رباطی 1399
  14. بررسی روایی معیارهای نمره دهی آزمون رایتینگ آیلتس
    سیدبهروز موسوی نیا 1398
  15. تاثیرات انواع تسک و میزان درگیری ذهنی بر یادگیری بدون برنامه ریزی و اتفاقی لغات در میان زبان آموزان جوان زبان انگلیسی
    صدیقه کردزنگنه 1398
  16. مقایسه قدرت پیشگویی فرضیه میزان درگیری و تحلیل ویژگی تکنیک بر یادگیری بدون برنامه ریزی و اتفاقی لغات
    مریم قدیرلی 1398
  17. تاثیر تماشای کارتون های انگلیسی بر یادگیری بدون برنامه ریزی و اتفاقی لغات و نگرش زبان آموزان جوان ایرانی
    شمیمه حجت پناه 1398
  18. ادراک معلمان و دانش اموزان از تخته های هوشمند در کلاس های زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجی
    لیلا کاظمی 1398
  19. نگرش دانشجویان رشته آموزش زبان انگلیسی ایران در مورد استفاده از متن منبع آکادمیک: چالش‌های فعلی و راهکارهای پیش رو
    رابعه عباسی گراوند 1398
  20. سواد ارزیابی زبان در ایران: نظر متخصصین و معلمان
    مهدی محمدی 1398
  21. کاربرد راهبردهای یادگیری واژگان و گستره و عمق دانش واژگانی در زبان آموزان دارای قابلیت خودتنظیمی بالا و پایین
    گلناز مرادی 1398
  22. بررسی باورها و استراتژی‌های یادگیری لغت در زبان آموزان افغانستانی
    حکیمه رحم علی 1398
  23. آموزش دستور زبان انگلیسی در دبیرستان‌های افغانستان: باورها و کنش‌های مدرسان و زبان آموزان
    سید بشیر عالمی 1398
  24. آگاهی بخشی به دانش آموزان زبان انگلیسی در استفاده از قیدهای مقدار حین بازگویی داستان در محیط واقعیت مجازی
    مهشید قطب عمادی مازندرانی 1397
  25. تاثیر انواع تسک و میزان درگیری ذهنی زبان آموزان بر یادگیری بدون برنامه ریزی و اتفاقی لغات
    مهناز اسرافیلی 1397
  26. تاثیر استفاده از موبایل بر یادگیری گرامر زبان انگلیسی برای زبان آموزان ایرانی پیش از متوسطه
    شهرزاد شاه ویر 1397
  27. خود ارزیابی نگارش استدلالی در محیط سنجش یادگیری محور
    لیلا کیانی 1397
  28. Syntactic Complexity and Lexical Diversity in L1/L2 Writing of EFL Learners پیچیدگی نحوی و تنوع واژگان در زبان نوشتاری اول و دوم زبان آموزان
    مائده محمدی 1397
  29. دانش صریح و ضمنی: شاهدی بر دانش خودکار و نقش دشواری ساختار
    سپیده مهرآئین 1397