پروفایل اساتید - ffll- دانشکده زبانها و ادبیات خارجی
Assistant Professor
Update: 2024-11-15
Marzieh Mehrabi
Faculty of Foreign Languages and Literatures / French Language and Literature
Master Theses
-
تاثیر ChatGPT بر تولید نوشتاری زبان آموزان ایرانی زبان فرانسه سطح B1: کاربست آموزش یکپارچه خطا
زهرا حقگو 2024 -
نقشه ذهنی دیجیتال، ابزاری برای بهبود تولید نوشتاری زبان آموزان زبان فرانسه: مورد مطالعه کلاس مجازی نگارش پیشرفته در دانشگاه تهران
صبری مبینا 2024 -
بهره گیری از بازیهای ویدیویی جدی چند بازیکنی در کلاس زبان فرانسه و تاثیرآن بر تولید شفاهی زبان آموزان ایرانی: مورد نوجوانان سطح A2
فاطمه فرجی صبا 2024 -
تاثیر فعالیتهای اجتماعی-تعاملی فناورانه در کلاس زبان فرانسه بر تولید شفاهی زبان آموزان ایرانی سطح A2
نازنین حبیبی شاندیز 2024 -
بررسی موانع بازدارنده بیان شفاهی زبان آموزان ایرانی در کلاس های زبان فرانسه مجازی و حضوری: مورد مطالعه موسسات زبان تهران
سوزان احمدزاده 2024 -
انسجام و پیوستگی در متن استدلالی: تحلیل تولید نوشتاری زبانآموزان ایرانی سطح B2
رضا ترک شوند 2023 -
تحلیل بازنمودهای اجتماعی خلاقیت در آموزش زبان فرانسه به عنوان زبان خارجی نزد مدرسان ایرانی : مورد موسسات زبان در تهران
زهرا عابدزاده 2023 -
مطالعه توانش ترافرهنگی زبان آموزان فرانسه در آموزشگاه های زبان در ایران
محمدحسین زحمت کش ساروقی 2023 -
چالش ها و مزایای یاددهی و یادگیری زبان فرانسه در کلاس های برخط در دوران همه گیری کووید 19: مورد مطالعه آموزشگاه های زبان تهران
پرستو جلالی ثابت 2023 -
بررسی خطاهای ترازبانی زبان آموزان ایرانی سطح مبتدی : مورد خطاهای واژگانی و دستوری به هنگام تولید گفتاری
سارا فخریان 2023 -
تربیت مدرسان در استفاده از فناوری اطلاعات و ارتباطات در کلاس های مجازی: مورد مدرسان زبان فرانسه در آموزشگاه های زبان در ایران
نگار عرب ندوی زرندی 2023 -
چالش های آموزشی استفاده از نرم افزارهای کاربردی در یاددهی زبان فرانسه: مورد مدارس ابتدایی ایران
پریسا کولائی 2023 -
تحلیل مقایسه ای سایت های فارسی، انگلیسی و فرانسوی آموزش زبان فرانسه: مورد مطالعه آموزش واژگان و دستور
هاله ملکی 2023 -
تاثیر روش مدرس بر انگیزه زبانآموزان در کلاسهای مجازی: مورد مطالعه زبان آموزان فرانسه سطح مبتدی، رده سنی 9 تا 15 سال در موسسه کانون زبان ایران
نرگس توتونچیان 2022 -
بررسی کاربرد فعالیت های تعاملی - اجتماعی فناورانه در کلاس های زبان فرانسه : مورد آموزشگاه های زبان فرانسه در تهران
معصومه خواجوندسریوی 2022 -
نقش تصویر در مدیریت اضطراب ناشی از یادگیری زبان های خارجی نزد زبان آموزان فرانسه در ایران
محمدمهدی بیطرفان 2022 -
استفاده از بازیهای دیجیتال موجود در مودل برای آموزش واژگان: مورد دانشجویان کارشناسی زبان و ادبیات فرانسه دانشگاه تهران
آزاده ابراهیم حبیبی 2022 -
بررسی تعامل میان زبانآموزان زبان فرانسه در کلاسهای مجازی: مورد آموزشگاههای زبان در ایران
ندا ابراهیمی کاوری 2022 -
بررسی تاثیر راهبردهای یاددهی بر بیان شفاهی زبان فرانسوی دانش آموزان دوره ی ابتدایی(مورد : مدارس ابتدایی شهرتهران )
مهدیس حبیبی 2022 -
بازنمود های اجتماعی استفاده از خود ارزیابی و دگر ارزیابی درکلاس زبان فرانسه و تاثیر ارزیابی ها بر بهبود مهارت های زبانی : مورد مطالعه کلاس نگارش پیشرفته در دانشگاه تهران
سمیرا بالازاده 2022 -
بررسی تأثیر آموزش توالیهای از پیش ساخته ی واژگانی بر روانی گفتار: مورد مطالعه زبانآموزان ایرانی سطحA2
زهرا محمدی فروغ 2022 -
تحلیل تعاملهای میان زبانآموزان و مدرس در کلاس زبان فرانسه: مقایسه گونههای تعامل مدرسان بومی و غیربومی
نفیسه امینیان 2022 -
تاثیر آموزش وارونه بر یادگیری زبان آموزان فرانسه در بافت مدرسه ای شیراز: مورد مطالعه ی مهارت تولیدی گفتاری و نوشتاری در کلاس مجازی
فاطمه حیدری 2022 -
بررسی روش های اصلاح آوایی نزد مدرسان زبان فرانسه در ایران
سارا رضائی زیارانی 2021 -
نقش تصویر در کتابهای آموزش زبان فرانسه و بهره گیری آن از سوی مدرسان در ایران
شیوا امینی 2021 -
بررسی دوره های آموزشی راهنمایان فرانسه زبان گردشگری در ایران : ارائه معیارهایی برای سنجش این دوره ها
مرضیه پیک زاده ابیانه 2021 -
بررسی نحوه ارائه بازخورد شفاهی از سوی مدرسان در کلاس های زبان فرانسه در ایران
محمدرضا اعتضادی 2020 -
تحلیل یاددهی و یادگیری زبان فرانسه از طریق برنامک های پیام رسان در ایران
اسما میاحی 2020 -
بررسی روش های تدریس خلاقانه ی نگارش در کلاس های زبان فرانسه: مورد مطالعه، نرم افزارهای کاربردی
نیلوفر آقابابائی 2020 -
بررسی روش به گزینی فعالیت ها و انتخاب مواد آموزشی در کلاس های آموزش زبان فرانسه در دانشگاه های ایران
نگار قدردان مشهدی 2020 -
بررسي رشد دانش آموختن از طريق هم كنش ميان مدرس و زبان آموزان: مورد كلاس هاي مجازي زبان فرانسه در موسسه قطب راوندي
مریم ماجدی بزرگی 2019 -
بررسي مشكلات تبديل معلومات دستوري اخباري به روندي در توليد گفتاري و نوشتاري: مورد دانشجويان ليسانس دانشگاه تهران
محمد محمدی 2019 -
بررسي تاثير زبان مادري و زبان خارجي اول بر توليدات زباني به فرانسه نزد كودكان ايراني
نوشین دانشورحکیمی میبدی 2019 -
آموزش زبان محاوره فرانسه در دانشگاه: مورد مطالعه، كلاس هاي بيان شفاهي در دانشگاه تهران
زیور ایزدپناه 2019 -
تاثير فعاليت هاي استدلالي بر پيشرفت بيان شفاهي زبان آموزان فرانسه در ايران
مژده قاسمی ترکان 2019 -
بررسي تاثير استفاده از مطبوعات فرانسوي در كلاس بر مهارت توليد گفتاري زبان آموزان ايراني در سطح متوسط
میلاد کیازاد 2018 -
بررسي شيوه هاي آموزش زبان فرانسه حقوقي در دانشگاه تهران
نجمه عزیزیان 2018 -
بررسي تاثير فناوري هاي اطلاعات و ارتباطات بر توليد گفتاري و نوشتاري دانشجويان زبان فرانسه : مطالعه موردي دانشجويان خجالتي در دانشگاه تهران
ملیحه علاالدینی 2018 -
بررسي راهبردهاي يادداشت برداري دانشجويان زبان فرانسه در ايران: مورد دانشجويان كارشناسي و كارشناسي ارشد زبان فرانسه در دانشگاه تهران
فرزانه مصباحی 2018 -
بررسي توليد گفتاري زبان آموزان ايراني با زبان هاي مادري متفاوت
حجت درساره 2018 -
بررسي استفاده از گزيده هاي فيلم جهت تقويت بيان در كلاس هاي آموزش زبان فرانسه در ايران
کامران حسینی 2018 -
بررسي مقايسه اي راهكارهاي تفكر نقادانه بر توانايي مهارت نگارش زبان آموزان ايراني : مورد زبان آموزان موسسات
اکرم اینانلوخاجلو 2018 -
مطالعه راهبردهاي يادگيري درك نوشتار زبان آموزان فرانسه،سطح مبتدي (مطالعه موردي آموزشگاههاي زبان در تهران)
زهره عیوضی ابهری 2018 -
شناخت سبك هاي يادگيري و رابطه ي آن با استعدادهاي چندگانه نزد دانشجويان زن و مرد زبان فرانسه در دانشگاههاي شهر تهران
آناهیتا پورسعید 2018 -
مطالعه ي كتب درسي بومي زبان فرانسه براي نوجوانان، مورد ايران،فرانسه و آمريكا
ستاره سادات محدث فروشانی 2018 -
بررسي رشد درك شفاهي دانشجويان ايراني در كلاس هاي مجازي دانشگاه تهران،مطالعه موردي كلاس هاي مكالمه زبان فرانسه
سپیده هماپور 2018