پروفایل اساتید - ffll- دانشکده زبانها و ادبیات خارجی
استادیار
تاریخ بهروزرسانی: 1403/08/25
مرضیه مهرابی
دانشکده زبان ها و ادبیات خارجی / زبان و ادبیات فرانسه
پایاننامههای کارشناسیارشد
-
تاثیر ChatGPT بر تولید نوشتاری زبان آموزان ایرانی زبان فرانسه سطح B1: کاربست آموزش یکپارچه خطا
زهرا حقگو 1403 -
نقشه ذهنی دیجیتال، ابزاری برای بهبود تولید نوشتاری زبان آموزان زبان فرانسه: مورد مطالعه کلاس مجازی نگارش پیشرفته در دانشگاه تهران
صبری مبینا 1403 -
بهره گیری از بازیهای ویدیویی جدی چند بازیکنی در کلاس زبان فرانسه و تاثیرآن بر تولید شفاهی زبان آموزان ایرانی: مورد نوجوانان سطح A2
فاطمه فرجی صبا 1403 -
تاثیر فعالیتهای اجتماعی-تعاملی فناورانه در کلاس زبان فرانسه بر تولید شفاهی زبان آموزان ایرانی سطح A2
نازنین حبیبی شاندیز 1403 -
بررسی موانع بازدارنده بیان شفاهی زبان آموزان ایرانی در کلاس های زبان فرانسه مجازی و حضوری: مورد مطالعه موسسات زبان تهران
سوزان احمدزاده 1402 -
انسجام و پیوستگی در متن استدلالی: تحلیل تولید نوشتاری زبانآموزان ایرانی سطح B2
رضا ترک شوند 1402 -
تحلیل بازنمودهای اجتماعی خلاقیت در آموزش زبان فرانسه به عنوان زبان خارجی نزد مدرسان ایرانی : مورد موسسات زبان در تهران
زهرا عابدزاده 1402 -
مطالعه توانش ترافرهنگی زبان آموزان فرانسه در آموزشگاه های زبان در ایران
محمدحسین زحمت کش ساروقی 1402 -
چالش ها و مزایای یاددهی و یادگیری زبان فرانسه در کلاس های برخط در دوران همه گیری کووید 19: مورد مطالعه آموزشگاه های زبان تهران
پرستو جلالی ثابت 1402 -
بررسی خطاهای ترازبانی زبان آموزان ایرانی سطح مبتدی : مورد خطاهای واژگانی و دستوری به هنگام تولید گفتاری
سارا فخریان 1402 -
تربیت مدرسان در استفاده از فناوری اطلاعات و ارتباطات در کلاس های مجازی: مورد مدرسان زبان فرانسه در آموزشگاه های زبان در ایران
نگار عرب ندوی زرندی 1402 -
چالش های آموزشی استفاده از نرم افزارهای کاربردی در یاددهی زبان فرانسه: مورد مدارس ابتدایی ایران
پریسا کولائی 1401 -
تحلیل مقایسه ای سایت های فارسی، انگلیسی و فرانسوی آموزش زبان فرانسه: مورد مطالعه آموزش واژگان و دستور
هاله ملکی 1401 -
تاثیر روش مدرس بر انگیزه زبانآموزان در کلاسهای مجازی: مورد مطالعه زبان آموزان فرانسه سطح مبتدی، رده سنی 9 تا 15 سال در موسسه کانون زبان ایران
نرگس توتونچیان 1401 -
بررسی کاربرد فعالیت های تعاملی - اجتماعی فناورانه در کلاس های زبان فرانسه : مورد آموزشگاه های زبان فرانسه در تهران
معصومه خواجوندسریوی 1401 -
نقش تصویر در مدیریت اضطراب ناشی از یادگیری زبان های خارجی نزد زبان آموزان فرانسه در ایران
محمدمهدی بیطرفان 1401 -
استفاده از بازیهای دیجیتال موجود در مودل برای آموزش واژگان: مورد دانشجویان کارشناسی زبان و ادبیات فرانسه دانشگاه تهران
آزاده ابراهیم حبیبی 1401 -
بررسی تعامل میان زبانآموزان زبان فرانسه در کلاسهای مجازی: مورد آموزشگاههای زبان در ایران
ندا ابراهیمی کاوری 1401 -
بررسی تاثیر راهبردهای یاددهی بر بیان شفاهی زبان فرانسوی دانش آموزان دوره ی ابتدایی(مورد : مدارس ابتدایی شهرتهران )
مهدیس حبیبی 1401 -
بازنمود های اجتماعی استفاده از خود ارزیابی و دگر ارزیابی درکلاس زبان فرانسه و تاثیر ارزیابی ها بر بهبود مهارت های زبانی : مورد مطالعه کلاس نگارش پیشرفته در دانشگاه تهران
سمیرا بالازاده 1401 -
بررسی تاثیر آموزش توالیهای از پیش ساخته ی واژگانی بر روانی گفتار: مورد مطالعه زبانآموزان ایرانی سطحA2
زهرا محمدی فروغ 1401 -
تحلیل تعاملهای میان زبانآموزان و مدرس در کلاس زبان فرانسه: مقایسه گونههای تعامل مدرسان بومی و غیربومی
نفیسه امینیان 1401 -
تاثیر آموزش وارونه بر یادگیری زبان آموزان فرانسه در بافت مدرسه ای شیراز: مورد مطالعه ی مهارت تولیدی گفتاری و نوشتاری در کلاس مجازی
فاطمه حیدری 1400 -
بررسی روش های اصلاح آوایی نزد مدرسان زبان فرانسه در ایران
سارا رضائی زیارانی 1400 -
نقش تصویر در کتابهای آموزش زبان فرانسه و بهره گیری آن از سوی مدرسان در ایران
شیوا امینی 1400 -
بررسی دوره های آموزشی راهنمایان فرانسه زبان گردشگری در ایران : ارائه معیارهایی برای سنجش این دوره ها
مرضیه پیک زاده ابیانه 1400 -
بررسی نحوه ارائه بازخورد شفاهی از سوی مدرسان در کلاس های زبان فرانسه در ایران
محمدرضا اعتضادی 1399 -
تحلیل یاددهی و یادگیری زبان فرانسه از طریق برنامک های پیام رسان در ایران
اسما میاحی 1399 -
بررسی روش های تدریس خلاقانه ی نگارش در کلاس های زبان فرانسه: مورد مطالعه، نرم افزارهای کاربردی
نیلوفر آقابابائی 1398 -
بررسی روش به گزینی فعالیت ها و انتخاب مواد آموزشی در کلاس های آموزش زبان فرانسه در دانشگاه های ایران
نگار قدردان مشهدی 1398 -
بررسی رشد دانش آموختن از طریق هم کنش میان مدرس و زبان آموزان: مورد کلاس های مجازی زبان فرانسه در موسسه قطب راوندی
مریم ماجدی بزرگی 1398 -
بررسی مشکلات تبدیل معلومات دستوری اخباری به روندی در تولید گفتاری و نوشتاری: مورد دانشجویان لیسانس دانشگاه تهران
محمد محمدی 1398 -
بررسی تاثیر زبان مادری و زبان خارجی اول بر تولیدات زبانی به فرانسه نزد کودکان ایرانی
نوشین دانشورحکیمی میبدی 1398 -
آموزش زبان محاوره فرانسه در دانشگاه: مورد مطالعه، کلاس های بیان شفاهی در دانشگاه تهران
زیور ایزدپناه 1398 -
تاثیر فعالیت های استدلالی بر پیشرفت بیان شفاهی زبان آموزان فرانسه در ایران
مژده قاسمی ترکان 1398 -
بررسی تاثیر استفاده از مطبوعات فرانسوی در کلاس بر مهارت تولید گفتاری زبان آموزان ایرانی در سطح متوسط
میلاد کیازاد 1397 -
بررسی شیوه های آموزش زبان فرانسه حقوقی در دانشگاه تهران
نجمه عزیزیان 1397 -
بررسی تاثیر فناوری های اطلاعات و ارتباطات بر تولید گفتاری و نوشتاری دانشجویان زبان فرانسه : مطالعه موردی دانشجویان خجالتی در دانشگاه تهران
ملیحه علاالدینی 1397 -
بررسی راهبردهای یادداشت برداری دانشجویان زبان فرانسه در ایران: مورد دانشجویان کارشناسی و کارشناسی ارشد زبان فرانسه در دانشگاه تهران
فرزانه مصباحی 1397 -
بررسی تولید گفتاری زبان آموزان ایرانی با زبان های مادری متفاوت
حجت درساره 1397 -
بررسی استفاده از گزیده های فیلم جهت تقویت بیان در کلاس های آموزش زبان فرانسه در ایران
کامران حسینی 1397 -
بررسی مقایسه ای راهکارهای تفکر نقادانه بر توانایی مهارت نگارش زبان آموزان ایرانی : مورد زبان آموزان موسسات
اکرم اینانلوخاجلو 1397 -
مطالعه راهبردهای یادگیری درک نوشتار زبان آموزان فرانسه،سطح مبتدی (مطالعه موردی آموزشگاههای زبان در تهران)
زهره عیوضی ابهری 1396 -
شناخت سبک های یادگیری و رابطه ی آن با استعدادهای چندگانه نزد دانشجویان زن و مرد زبان فرانسه در دانشگاههای شهر تهران
آناهیتا پورسعید 1396 -
مطالعه ی کتب درسی بومی زبان فرانسه برای نوجوانان، مورد ایران،فرانسه و آمریکا
ستاره سادات محدث فروشانی 1396 -
بررسی رشد درک شفاهی دانشجویان ایرانی در کلاس های مجازی دانشگاه تهران،مطالعه موردی کلاس های مکالمه زبان فرانسه
سپیده هماپور 1396