مرضیه مهرابی

استادیار

تاریخ به‌روزرسانی: 1403/07/05

مرضیه مهرابی

دانشکده زبان ها و ادبیات خارجی / زبان‌ و ادبیات فرانسه‌

پایان‌نامه‌های کارشناسی‌ارشد

  1. تاثیر ChatGPT بر تولید نوشتاری زبان آموزان ایرانی زبان فرانسه سطح B1: کاربست آموزش یکپارچه خطا
    زهرا حقگو 1403
  2. نقشه ذهنی دیجیتال، ابزاری برای بهبود تولید نوشتاری زبان آموزان زبان فرانسه: مورد مطالعه کلاس مجازی نگارش پیشرفته در دانشگاه تهران
    صبری مبینا 1403
  3. تاثیر فعالیتهای اجتماعی-تعاملی فناورانه در کلاس زبان فرانسه بر تولید شفاهی زبان آموزان ایرانی سطح A2
    نازنین حبیبی شاندیز 1403
  4. بهره گیری از بازیهای ویدیویی جدی چند بازیکنی در کلاس زبان فرانسه و تاثیرآن بر تولید شفاهی زبان آموزان ایرانی: مورد نوجوانان سطح A2
    فاطمه فرجی صبا 1403
  5. بررسی موانع بازدارنده بیان شفاهی زبان آموزان ایرانی در کلاس های زبان فرانسه مجازی و حضوری: مورد مطالعه موسسات زبان تهران
    سوزان احمدزاده 1402
  6. مطالعه توانش ترافرهنگی زبان آموزان فرانسه در آموزشگاه های زبان در ایران
    محمدحسین زحمت کش ساروقی 1402
  7. انسجام و پیوستگی در متن استدلالی: تحلیل تولید نوشتاری زبان‌آموزان ایرانی سطح B2
    رضا ترک شوند 1402
  8. تحلیل بازنمودهای اجتماعی خلاقیت در آموزش زبان فرانسه به عنوان زبان خارجی نزد مدرسان ایرانی : مورد موسسات زبان در تهران
    زهرا عابدزاده 1402
  9. تربیت مدرسان در استفاده از فناوری اطلاعات و ارتباطات در کلاس های مجازی: مورد مدرسان زبان فرانسه در آموزشگاه های زبان در ایران
    نگار عرب ندوی زرندی 1402
  10. بررسی خطاهای ترازبانی زبان آموزان ایرانی سطح مبتدی : مورد خطاهای واژگانی و دستوری به هنگام تولید گفتاری
    سارا فخریان 1402
  11. چالش ها و مزایای یاددهی و یادگیری زبان فرانسه در کلاس های برخط در دوران همه گیری کووید 19: مورد مطالعه آموزشگاه های زبان تهران
    پرستو جلالی ثابت 1402
  12. چالش های آموزشی استفاده از نرم افزارهای کاربردی در یاددهی زبان فرانسه: مورد مدارس ابتدایی ایران
    پریسا کولایی 1401
  13. تحلیل مقایسه ای سایت های فارسی، انگلیسی و فرانسوی آموزش زبان فرانسه: مورد مطالعه آموزش واژگان و دستور
    هاله ملکی 1401
  14. تاثیر روش مدرس بر انگیزه زبان‌آموزان در کلاسهای مجازی: مورد مطالعه زبان آموزان فرانسه سطح مبتدی، رده سنی 9 تا 15 سال در موسسه کانون زبان ایران
    نرگس توتونچیان 1401
  15. بررسی کاربرد فعالیت های تعاملی - اجتماعی فناورانه در کلاس های زبان فرانسه : مورد آموزشگاه های زبان فرانسه در تهران
    معصومه خواجوندسریوی 1401
  16. نقش تصویر در مدیریت اضطراب ناشی از یادگیری زبان های خارجی نزد زبان آموزان فرانسه در ایران
    محمدمهدی بیطرفان 1401
  17. استفاده از بازی‌های دیجیتال موجود در مودل برای آموزش واژگان: مورد دانشجویان کارشناسی زبان و ادبیات فرانسه دانشگاه تهران
    ازاده ابراهیم حبیبی 1401
  18. بررسی تعامل میان زبان‌آموزان زبان فرانسه در کلاس‌های مجازی: مورد آموزشگاه‌های زبان در ایران
    ندا ابراهیمی کاوری 1401
  19. بررسی تاثیر راهبردهای یاددهی بر بیان شفاهی زبان فرانسوی دانش آموزان دوره ی ابتدایی(مورد : مدارس ابتدایی شهرتهران )
    مهدیس حبیبی 1401
  20. بازنمود های اجتماعی استفاده از خود ارزیابی و دگر ارزیابی درکلاس زبان فرانسه و تاثیر ارزیابی ها بر بهبود مهارت های زبانی : مورد مطالعه کلاس نگارش پیشرفته در دانشگاه تهران
    سمیرا بالازاده 1401
  21. بررسی تاثیر آموزش توالی‌های از پیش ساخته ی واژگانی بر روانی گفتار: مورد مطالعه زبان‌آموزان ایرانی سطحA2
    زهرا محمدی فروغ 1401
  22. تحلیل تعامل‌های میان زبان‌آموزان و مدرس در کلاس زبان فرانسه: مقایسه گونه‌های تعامل مدرسان بومی و غیربومی
    نفیسه امینیان 1401
  23. تاثیر آموزش وارونه بر یادگیری زبان آموزان فرانسه در بافت مدرسه ای شیراز: مورد مطالعه ی مهارت تولیدی گفتاری و نوشتاری در کلاس مجازی
    فاطمه حیدری 1400
  24. بررسی روش های اصلاح آوایی نزد مدرسان زبان فرانسه در ایران
    سارا رضائی زیارانی 1400
  25. نقش تصویر در کتابهای آموزش زبان فرانسه و بهره گیری آن از سوی مدرسان در ایران
    شیوا امینی 1400
  26. بررسی دوره های آموزشی راهنمایان فرانسه زبان گردشگری در ایران : ارائه معیارهایی برای سنجش این دوره ها
    مرضیه پیک زاده ابیانه 1400
  27. بررسی نحوه ارائه بازخورد شفاهی از سوی مدرسان در کلاس های زبان فرانسه در ایران
    محمدرضا اعتضادی 1399
  28. تحلیل یاددهی و یادگیری زبان فرانسه از طریق برنامک های پیام رسان در ایران
    اسما میاحی 1399
  29. بررسی روش های تدریس خلاقانه ی نگارش در کلاس های زبان فرانسه: مورد مطالعه، نرم افزارهای کاربردی
    نیلوفر آقابابائی 1398
  30. بررسی روش به گزینی فعالیت ها و انتخاب مواد آموزشی در کلاس های آموزش زبان فرانسه در دانشگاه های ایران
    نگار قدردان مشهدی 1398
  31. بررسی مشکلات تبدیل معلومات دستوری اخباری به روندی در تولید گفتاری و نوشتاری: مورد دانشجویان لیسانس دانشگاه تهران
    محمد محمدی 1398
  32. بررسی رشد دانش آموختن از طریق هم کنش میان مدرس و زبان آموزان: مورد کلاس های مجازی زبان فرانسه در موسسه قطب راوندی
    مریم ماجدی بزرگی 1398
  33. بررسی تاثیر زبان مادری و زبان خارجی اول بر تولیدات زبانی به فرانسه نزد کودکان ایرانی
    نوشین دانشورحکیمی میبدی 1398
  34. آموزش زبان محاوره فرانسه در دانشگاه: مورد مطالعه، کلاس های بیان شفاهی در دانشگاه تهران
    زیور ایزدپناه 1398
  35. تاثیر فعالیت های استدلالی بر پیشرفت بیان شفاهی زبان آموزان فرانسه در ایران
    مژده قاسمی ترکان 1398
  36. بررسی تاثیر استفاده از مطبوعات فرانسوی در کلاس بر مهارت تولید گفتاری زبان آموزان ایرانی در سطح متوسط
    میلاد کیازاد 1397
  37. بررسی تاثیر فناوری های اطلاعات و ارتباطات بر تولید گفتاری و نوشتاری دانشجویان زبان فرانسه : مطالعه موردی دانشجویان خجالتی در دانشگاه تهران
    ملیحه علاالدینی 1397
  38. بررسی شیوه های آموزش زبان فرانسه حقوقی در دانشگاه تهران
    نجمه عزیزیان 1397
  39. بررسی راهبردهای یادداشت برداری دانشجویان زبان فرانسه در ایران: مورد دانشجویان کارشناسی و کارشناسی ارشد زبان فرانسه در دانشگاه تهران
    فرزانه مصباحی 1397
  40. بررسی تولید گفتاری زبان آموزان ایرانی با زبان های مادری متفاوت
    حجت درساره 1397
  41. بررسی استفاده از گزیده های فیلم جهت تقویت بیان در کلاس های آموزش زبان فرانسه در ایران
    کامران حسینی 1397
  42. بررسی مقایسه ای راهکارهای تفکر نقادانه بر توانایی مهارت نگارش زبان آموزان ایرانی : مورد زبان آموزان موسسات
    اکرم اینانلوخاجلو 1397
  43. مطالعه راهبردهای یادگیری درک نوشتار زبان آموزان فرانسه،سطح مبتدی (مطالعه موردی آموزشگاههای زبان در تهران)
    زهره عیوضی ابهری 1396
  44. شناخت سبک های یادگیری و رابطه ی آن با استعدادهای چندگانه نزد دانشجویان زن و مرد زبان فرانسه در دانشگاههای شهر تهران
    آناهیتا پورسعید 1396
  45. مطالعه ی کتب درسی بومی زبان فرانسه برای نوجوانان، مورد ایران،فرانسه و آمریکا
    ستاره سادات محدث فروشانی 1396
  46. بررسی رشد درک شفاهی دانشجویان ایرانی در کلاس های مجازی دانشگاه تهران،مطالعه موردی کلاس های مکالمه زبان فرانسه
    سپیده هماپور 1396