Sohrab Azarparand

Assistant Professor

Update: 2024-11-21

Sohrab Azarparand

Faculty of Foreign Languages and Literatures / زبان ها و ادبيات آسياي شرقي

Master Theses

  1. بررسی ارتباط توانایی تشخیص و تولید تکیه زیروبمی زبان ژاپنی با پیشرفت سطح آموزش زبان ژاپنی -با محوریت فارسی زبانان ژاپنی آموز -
    فاطمه دخیلی بادی 2024
  2. بررسی باهم آیی ها در مجموعه «بیایید ژاپنی بیاموزیم» و آموزش و به کارگیری آن برای زبان آموزان ژاپنی دانشگاه تهران با محوریت آموزش با هم آیی ها «نام بخشهای مختلف بدن انسان + تکواژ حالت نما + فعل »
    حوری زراعتی دیزچه 2024
  3. تاثیر فعالیت های نمایشی بر یادگیری زبان ژاپنی به عنوان زبان دوم
    محمد دیانتی رشت آبادی 2023
  4. بررسی شیوه تصحیح کلی نگری و جزیی نگری در نگارش زبان آموزان فارسی زبان زبان ژاپنی دانشگاه تهران
    الهام صابری 2023
  5. «بررسی رابطه بین ویژگی های شخصیتی معلم و میزان یادگیری زبان خارجی-با تمرکز بر زبان آموزان ژاپنی در ایران»
    عبدالرضا ائین پور 2023
  6. تاثیر "تکنیک سایه" بر روی جایگاه تکیه واژگانی با محوریت گفتار زبان آموزان زبان ژاپنی در ایران
    مژگان دریاقلی بیگی 2023
  7. -بررسی وضعیت کاربرد عبارتهای بیان درخواست در زبان ژاپنی توسط زبان آموزان ایرانی - تحلیل خطاهای زبان آموزان ایرانی درهنگام کاربرد این عبارتها
    روژین عزیزی 2022
  8. بررسی کتاب های آموزشی و شیوه های آموزش حروف کانجی در گروه زبان و ادبیات ژاپنی دانشگاه تهران از آغاز تا کنون-با محوریت تجزیه و تحلیل کتاب های آموزشی و شیوه های آموزش حروف کانجی در دانشگاه تهران و پیشنهاد شیوه های آموزش جدید و موثر-
    فرهاد قارلقی 2022
  9. بررسی نام آواهای زبان ژاپنی در مجموعه کتاب های آموزشی «بیایید ژاپنی بیاموزیم» و دشواری های یادگیری و به کارگیری آن برای زبان‌آموزان فارسی‌زبان دانشگاه تهران
    محدثه حاجی میرزاسیداحمد 2022
  10. تاثير « تكنيك سايه » بر روي جايگاه تكيه واژگاني با محوريت گفتار زبان آموزان زبان ژاپني در ايران
    مژگان دریاقلی بیگی 2019
  11. آموزش بيان هاي مودبانه ي زبان ژاپني به زبان آموزان فارسي زبان با محوريت انتقال زباني در دو زبان
    مروارید دریاقلی بیگی 2019
  12. بررسي بيان هاي سببي دادن - گرفتن (شي اكي ياري موراي)در گفتار زبان آموزان فارسي زبان زبان ژاپني با محوريت تجزيه و تحليل خطاهاي مواد آموزشي و زبان آموزان
    منصوره محبی 2019
  13. بررسي ميزان استفاده دانشجويان ايراني از وجه سببي زبان ژاپني ودشواري هاي استفاده از آن
    زهرا یوسفی راد 2018
  14. تحليل خطا و آموزش باهم آيي هاي زبان ژاپني به زبان آموزان ايراني با محوريت الگوي باهم آيي ( اسم +تكواژ حالت نما +فعل) بر اساس داده‌هاي انشاهاي زبان آموزان
    سیده سارا میرغیاثی 2018
  15. بررسي شيوه تصحيح كلي نگري در نگارش زبان آموزان زبان ژاپني دانشگاه تهران
    الهام صابری کلجاهی 2018
  16. بررسي توانائي بكارگيري بيان هاي مودبانه (محترمانه .فروتنانه)در گفت شنود زبان ژاپني دانشجويان زبان و ادبيات ژاپني دانشگاه تهران
    حوریه اکبری 2018
  17. مقايسه سطح مهارت درك مطلب دانشجويان دوره كارشناسي زبان ژاپني سال هاي سوم وچهارم
    سونا حسن آبادی 2018
  18. بررسي تاثير استفاده از شبكه واژگان برروي يادگيري و بخاطر سپرده واژگان در حافظه دراز مدت
    مریم سلیمی 2018
  19. تاثير تغيير نوع متن در ميزان توانش درك مطلب فراگيران ژاپني سالهاي سوم و چهارم دانشگاه تهران
    مریم فشکی 2018