پروفایل اساتید - ffll- دانشکده زبانها و ادبیات خارجی
استادیار
تاریخ بهروزرسانی: 1403/09/01
سهراب آذرپرند
دانشکده زبان ها و ادبیات خارجی / زبان ها و ادبیات آسیای شرقی
پایاننامههای کارشناسیارشد
-
بررسی ارتباط توانایی تشخیص و تولید تکیه زیروبمی زبان ژاپنی با پیشرفت سطح آموزش زبان ژاپنی -با محوریت فارسی زبانان ژاپنی آموز -
فاطمه دخیلی بادی 1403 -
بررسی باهم آیی ها در مجموعه «بیایید ژاپنی بیاموزیم» و آموزش و به کارگیری آن برای زبان آموزان ژاپنی دانشگاه تهران با محوریت آموزش با هم آیی ها «نام بخشهای مختلف بدن انسان + تکواژ حالت نما + فعل »
حوری زراعتی دیزچه 1402 -
تاثیر فعالیت های نمایشی بر یادگیری زبان ژاپنی به عنوان زبان دوم
محمد دیانتی رشت آبادی 1402 -
بررسی شیوه تصحیح کلی نگری و جزیی نگری در نگارش زبان آموزان فارسی زبان زبان ژاپنی دانشگاه تهران
الهام صابری 1402 -
«بررسی رابطه بین ویژگی های شخصیتی معلم و میزان یادگیری زبان خارجی-با تمرکز بر زبان آموزان ژاپنی در ایران»
عبدالرضا ائین پور 1402 -
تاثیر "تکنیک سایه" بر روی جایگاه تکیه واژگانی با محوریت گفتار زبان آموزان زبان ژاپنی در ایران
مژگان دریاقلی بیگی 1401 -
-بررسی وضعیت کاربرد عبارتهای بیان درخواست در زبان ژاپنی توسط زبان آموزان ایرانی - تحلیل خطاهای زبان آموزان ایرانی درهنگام کاربرد این عبارتها
روژین عزیزی 1401 -
بررسی کتاب های آموزشی و شیوه های آموزش حروف کانجی در گروه زبان و ادبیات ژاپنی دانشگاه تهران از آغاز تا کنون-با محوریت تجزیه و تحلیل کتاب های آموزشی و شیوه های آموزش حروف کانجی در دانشگاه تهران و پیشنهاد شیوه های آموزش جدید و موثر-
فرهاد قارلقی 1401 -
بررسی نام آواهای زبان ژاپنی در مجموعه کتاب های آموزشی «بیایید ژاپنی بیاموزیم» و دشواری های یادگیری و به کارگیری آن برای زبانآموزان فارسیزبان دانشگاه تهران
محدثه حاجی میرزاسیداحمد 1401 -
تاثیر « تکنیک سایه » بر روی جایگاه تکیه واژگانی با محوریت گفتار زبان آموزان زبان ژاپنی در ایران
مژگان دریاقلی بیگی 1398 -
آموزش بیان های مودبانه ی زبان ژاپنی به زبان آموزان فارسی زبان با محوریت انتقال زبانی در دو زبان
مروارید دریاقلی بیگی 1398 -
بررسی بیان های سببی دادن - گرفتن (شی اکی یاری مورای)در گفتار زبان آموزان فارسی زبان زبان ژاپنی با محوریت تجزیه و تحلیل خطاهای مواد آموزشی و زبان آموزان
منصوره محبی 1398 -
بررسی میزان استفاده دانشجویان ایرانی از وجه سببی زبان ژاپنی ودشواری های استفاده از آن
زهرا یوسفی راد 1397 -
تحلیل خطا و آموزش باهم آیی های زبان ژاپنی به زبان آموزان ایرانی با محوریت الگوی باهم آیی ( اسم +تکواژ حالت نما +فعل) بر اساس دادههای انشاهای زبان آموزان
سیده سارا میرغیاثی 1397 -
بررسی شیوه تصحیح کلی نگری در نگارش زبان آموزان زبان ژاپنی دانشگاه تهران
الهام صابری کلجاهی 1396 -
بررسی توانائی بکارگیری بیان های مودبانه (محترمانه .فروتنانه)در گفت شنود زبان ژاپنی دانشجویان زبان و ادبیات ژاپنی دانشگاه تهران
حوریه اکبری 1396 -
مقایسه سطح مهارت درک مطلب دانشجویان دوره کارشناسی زبان ژاپنی سال های سوم وچهارم
سونا حسن آبادی 1396 -
بررسی تاثیر استفاده از شبکه واژگان برروی یادگیری و بخاطر سپرده واژگان در حافظه دراز مدت
مریم سلیمی 1396 -
تاثیر تغییر نوع متن در میزان توانش درک مطلب فراگیران ژاپنی سالهای سوم و چهارم دانشگاه تهران
مریم فشکی 1396