سهراب آذرپرند

استادیار

تاریخ به‌روزرسانی: 1403/09/01

سهراب آذرپرند

دانشکده زبان ها و ادبیات خارجی / زبان ها و ادبیات آسیای شرقی

پایان‌نامه‌های کارشناسی‌ارشد

  1. بررسی ارتباط توانایی تشخیص و تولید تکیه زیروبمی زبان ژاپنی با پیشرفت سطح آموزش زبان ژاپنی -با محوریت فارسی زبانان ژاپنی آموز -
    فاطمه دخیلی بادی 1403
  2. بررسی باهم آیی ها در مجموعه «بیایید ژاپنی بیاموزیم» و آموزش و به کارگیری آن برای زبان آموزان ژاپنی دانشگاه تهران با محوریت آموزش با هم آیی ها «نام بخشهای مختلف بدن انسان + تکواژ حالت نما + فعل »
    حوری زراعتی دیزچه 1402
  3. تاثیر فعالیت های نمایشی بر یادگیری زبان ژاپنی به عنوان زبان دوم
    محمد دیانتی رشت آبادی 1402
  4. بررسی شیوه تصحیح کلی نگری و جزیی نگری در نگارش زبان آموزان فارسی زبان زبان ژاپنی دانشگاه تهران
    الهام صابری 1402
  5. «بررسی رابطه بین ویژگی های شخصیتی معلم و میزان یادگیری زبان خارجی-با تمرکز بر زبان آموزان ژاپنی در ایران»
    عبدالرضا ائین پور 1402
  6. تاثیر "تکنیک سایه" بر روی جایگاه تکیه واژگانی با محوریت گفتار زبان آموزان زبان ژاپنی در ایران
    مژگان دریاقلی بیگی 1401
  7. -بررسی وضعیت کاربرد عبارتهای بیان درخواست در زبان ژاپنی توسط زبان آموزان ایرانی - تحلیل خطاهای زبان آموزان ایرانی درهنگام کاربرد این عبارتها
    روژین عزیزی 1401
  8. بررسی کتاب های آموزشی و شیوه های آموزش حروف کانجی در گروه زبان و ادبیات ژاپنی دانشگاه تهران از آغاز تا کنون-با محوریت تجزیه و تحلیل کتاب های آموزشی و شیوه های آموزش حروف کانجی در دانشگاه تهران و پیشنهاد شیوه های آموزش جدید و موثر-
    فرهاد قارلقی 1401
  9. بررسی نام آواهای زبان ژاپنی در مجموعه کتاب های آموزشی «بیایید ژاپنی بیاموزیم» و دشواری های یادگیری و به کارگیری آن برای زبان‌آموزان فارسی‌زبان دانشگاه تهران
    محدثه حاجی میرزاسیداحمد 1401
  10. تاثیر « تکنیک سایه » بر روی جایگاه تکیه واژگانی با محوریت گفتار زبان آموزان زبان ژاپنی در ایران
    مژگان دریاقلی بیگی 1398
  11. آموزش بیان های مودبانه ی زبان ژاپنی به زبان آموزان فارسی زبان با محوریت انتقال زبانی در دو زبان
    مروارید دریاقلی بیگی 1398
  12. بررسی بیان های سببی دادن - گرفتن (شی اکی یاری مورای)در گفتار زبان آموزان فارسی زبان زبان ژاپنی با محوریت تجزیه و تحلیل خطاهای مواد آموزشی و زبان آموزان
    منصوره محبی 1398
  13. بررسی میزان استفاده دانشجویان ایرانی از وجه سببی زبان ژاپنی ودشواری های استفاده از آن
    زهرا یوسفی راد 1397
  14. تحلیل خطا و آموزش باهم آیی های زبان ژاپنی به زبان آموزان ایرانی با محوریت الگوی باهم آیی ( اسم +تکواژ حالت نما +فعل) بر اساس داده‌های انشاهای زبان آموزان
    سیده سارا میرغیاثی 1397
  15. بررسی شیوه تصحیح کلی نگری در نگارش زبان آموزان زبان ژاپنی دانشگاه تهران
    الهام صابری کلجاهی 1396
  16. بررسی توانائی بکارگیری بیان های مودبانه (محترمانه .فروتنانه)در گفت شنود زبان ژاپنی دانشجویان زبان و ادبیات ژاپنی دانشگاه تهران
    حوریه اکبری 1396
  17. مقایسه سطح مهارت درک مطلب دانشجویان دوره کارشناسی زبان ژاپنی سال های سوم وچهارم
    سونا حسن آبادی 1396
  18. بررسی تاثیر استفاده از شبکه واژگان برروی یادگیری و بخاطر سپرده واژگان در حافظه دراز مدت
    مریم سلیمی 1396
  19. تاثیر تغییر نوع متن در میزان توانش درک مطلب فراگیران ژاپنی سالهای سوم و چهارم دانشگاه تهران
    مریم فشکی 1396